Επιτέλους, ανοίγεται ο δρόμος για το λανσάρισμα του νέου 200sx. Δεν μπορείς να έχεις στο ίδιο line-up δύο ολοκληρωτικά σπορ μοντέλα, είδαμε πώς το Tiida κανιβάλισε το αρκετά αξιόλογο 370z.
Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;
2 ώρες αργότερα ανακοινώθηκε η κατάρρευση της Αμερικανικής οικονομίας, ακολουθούμενη απο την Κινεζική.Τα Κατάνα έλαμπαν σε κάθε λεωφόρο, είχε συμβεί...
funkyreverend έγραψε:
Επιτέλους, ανοίγεται ο δρόμος για το λανσάρισμα του νέου 200sx. Δεν μπορείς να έχεις στο ίδιο line-up δύο ολοκληρωτικά σπορ μοντέλα, είδαμε πώς το Tiida κανιβάλισε το αρκετά αξιόλογο 370z.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
funkyreverend έγραψε:Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;
Δεν κατάλαβα γιατί απέτυχε...
Το μόνο φάουλ που του έβρισκα για την ελληνική αγορά ήταν το όνομα του που εγώ, εσύ και αντε και καναδυο ακόμα να το γνωρίζαμε από παλιά.
Α! Και τo Ζ του μέλλοντος θα είναι crossover ...
Και άλλες εταιρείες διαθέτουν πλήρη γκάμα με suv, crossover κλπ, αλλά μια χαρά πουλάνε τα χατσμπακ.
Για κάποιον λόγο ήθελα να το βγάλω από μέσα μου.
cosneo έγραψε:Στην Ελλάδα δεν απέτυχε από ότι βλέπω από τις πωλήσεις.funkyreverend έγραψε:Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;
Δεν κατάλαβα γιατί απέτυχε...
Το μόνο φάουλ που του έβρισκα για την ελληνική αγορά ήταν το όνομα του που εγώ, εσύ και αντε και καναδυο ακόμα να το γνωρίζαμε από παλιά.
Α! Και τo Ζ του μέλλοντος θα είναι crossover ...
Στο εξωτερικό όταν έχεις ανταγωνισμό από το εξαιρετικό Leon στα ίδια λεφτά, το focus και τους κορεατες, δεν βλέπω κάποιο λόγο να το επιλέξεις.
< Note >
Asimov έγραψε:Απέτυχε γιατί ήταν μέτριο σε όλα και ασχημουτσικο.
Και άλλες εταιρείες διαθέτουν πλήρη γκάμα με suv, crossover κλπ, αλλά μια χαρά πουλάνε τα χατσμπακ.
Δεν έχεις άδικο, αλλά θυμήσου ότι αυτοί έκοψαν το βαρύ χαρτί Sunny/Almera, αφού το απαξίωσαν τελείως, επαναφέρουν το Tiida το οποίο αρχικά δεν ήταν να έρθει Ευρώπη και προοριζόταν για να είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο στον Καναδά και στις ΗΠΑ (στον Καναδά τα κατάφερε). Μετά αποφασίζει να δώσει το Pulsar με διάλειμμα μερικών ετών με στόχο τις 65.000 πωλήσεις παλεύοντας στις 40-45, όταν το Juke (περί ασχήμιας ο λόγος) κάνει γερασμένο 100αρια και το Qashqai είναι αυτό που είναι.
Αν αυτό είναι σοβαρή και υπεύθυνη στρατηγική, να πάρει και ο Παναθηναϊκός τον Bayern για εκπρόσωπο Τύπου.
Υποψιάζομαι ότι όταν έμπαινε ο πελάτης στην αντιπροσωπεία έβλεπε το Qashqai και το Pulsar δεν είχε να δώσει τίποτα παραπάνω, αφού το δυνατό του σημείο (χώροι, σημείο αναφοράς στην κατηγορία) υπήρχαν και στο άλλο. Μοτόρια τα ίδια, σπορ προσανατολισμό δεν είχε, εξοπλισμό δεν είχε καλύτερο, εμφάνιση όχι κάτι διαφορετικό ή ανώτερο.
Σοβαροτατος λόγος να προτιμήσει κάποιος το Pulsar. Κι όμως....
Btw είδα σήμερα από κοντά το καινούργιο xtrail (δικινητο) σε 1.6d σε μια έκδοση που μου φάνηκε πλήρης (μόνο Led φώτα δεν είχε).
Πολύ αμάξι για τα λεφτά του
.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-