Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#534602
red_monster έγραψε:Πολύ δύσκολα θα έδινα προσεγμένο s2k ειδικά αν είχα υιό :inlove:


Όταν γεμίσουμε υβρυδικά πολύ θα ήθελα η κοράκλα μου να βάζει μπροστά το Σ και να μυρίζει βενζινήλα ( μέχρι να τη μαζέψουν γιατί η J’s τιτανίου που φοράει -10κιλά από το χταπόδι :inlove: - θα ενοχλεί ολόκληρο ταχυδρομικό κώδικα)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#534608 Αν είχα λίγο μεγαλύτερο μπατζετ για παιχνίδι (σκάρτα 3000 το έτος) θα ήταν μονόδρομος...


DON'T DO IT FEDON
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#534631 Είπα να γράψω ο καημό μου, ως συνήθως στο fun to drive για προσωπική ενασχόληση παραλίγο να προτείνουμε θωρακισμένο Toyota Camry.... και τελικά θα το κρατήσω? :innocent:

(ζήτημα να κάνω κι εγώ πάνω από 1500κμ το χρόνο)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#534640 Κράτα το! :inlove: Αμαξάρα! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#534669 Είναι Αμαξάρα! Αμαξάρα όμως θα είναι και επόμενο. Αφού έχεις την οικονομική άνεση, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο από το να αλλάζεις τέτοια μοντέλα ανά διετία-τριετία.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#534932
Miatakias έγραψε:
red_monster έγραψε:Πολύ δύσκολα θα έδινα προσεγμένο s2k ειδικά αν είχα υιό :inlove:


Όταν γεμίσουμε υβρυδικά πολύ θα ήθελα η κοράκλα μου να βάζει μπροστά το Σ και να μυρίζει βενζινήλα ( μέχρι να τη μαζέψουν γιατί η J’s τιτανίου που φοράει -10κιλά από το χταπόδι :inlove: - θα ενοχλεί ολόκληρο ταχυδρομικό κώδικα)


Λοιπον το κρατας και θα είναι τυχερα και τα εγγονια σου. εγω αυτό ελπιζω για τα δικα μου, ελπιζω να προλάβω να τα δω στο τιμονι του δικου μου... σε καμια 20αρια χρονια….. δλδ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542923 Up...

Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#542941
EDDIE_147 έγραψε:Up...



Πολύ επιφανειακά το πιάνει το θέμα, άσε που το συγκεκριμένο που οδηγεί ειναι 997.2 με λυμένα τα προβλήματα αξιοπιστίας (μοτερικά τουλάχιστον) των προγενέστερων.
Ασ γράψω ένα σεντόνι με τις εως τώρα εντυπώσεις μου από τα διάφορα μοντέλα καθώς και την έρευνα αγορά (με τη βοήθεια και Πορσε-συνεργείου που έχω προσβαση). Ντισκλέιμερ πως τα γεγονότα περιγράφονται από τη δική μου οπτική.

Τα αερόψυκτα ειναι έρωτας και αν κάνεις τη συντήρηση που πρέπει (πανάκριβη) αλεξίσφαιρα.
3.0sc γύρω στα 30Κ για μέτριο αμάξι και μαζέματα εν καιρώ και στη πορεία. Η δύναμη όμως είναι λίγη κι επίσης το παίρνεις μόνο εαν είσαι κολλημένος πιουρίστας, αμερικανος DIYάς, δεν έχει ABS και AC.... άρα 3ο4ο αμάξι
3.2 τα ίδια με περισσόερη δύναμη κι από το 1985 καλύτερο εσωτερικό και κιβώτιο. Από 35Κ...
964 η χρησή τομή, με σύγχρονες ανέσεις αλλά πιστό στη παράδοση. Εχει γίνει τρελό τρεντ και οι τιμές στο θεό (από 40κ +++)
993 τα τις 964 στον υπερθετικό... Βελτιωτές σαν το singer ή τον κάγκουρα γιαπωνέζο (rwb) σπρώχνουν τις ήδη ακριβές τιμές ακόμα παραπάνω. Με το ηλίθιο 4άρι τιπτρονικ καθώς και κάμπριο κτλ ελάχιστοι ασχολούνται.(από 45+++ και τα τελευταία βαράνε 70άρια σε γιούρο).
996 αμαξάρα που αν και υδρόψυκτο κρατάει αρκετά από τη παράδοση. Οι τιμές είναι χώμα λόγω του κραξίματος για την εμφάνιση και τα προβήματα αξιοπιστίας. Από τα 3 σοβαρά μηχανικά που έχει IMS, bore scoring και έδρες βαλβίδων μπορείς να προστατευτείς μόνο από το πρώτο (με κανα 1200άρι). Τα άλλα 2 σημαίνουν τουλάχιστον short block άρα πάμε στa 15k που τα λες και πολλά. Τιμές για την 996.2 περίπου από 26-27κ για κουπέ, μάνιουαλ που είναι κι αυτό που κρατάει σχετικά τιμή.
997.1 Ακριβώς ότι για την 996, με πιο 911 όμως styling και χειροτερη ποιότητα εσωτερικού. Τιμές απο 33Κ
997.2 Κρατάνε τιμή στα 50Κ + γιατί έλυσαν τα μοτερικά τους επιτέλους.
Επίσης τα παραπάνω μηχανικά δεν ισχύουν για σειρά GT & Turbo με τη Μετζγκερ μοτερούκλα.

Οπότε τώρα με ταβάνι δικό μου τα 30κ, μπλέκεις ή όχι?

υγ. όποιος κατάφερε να το διαβάσει και διαφωνεί ας ξαναδιαβάσει το disclaimer :P
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#542950 Ταβάνι έχεις τα 30k, μετά τι αέρα έχεις; Γιατί αν δε έχεις ξέρεις πολύ καλά ότι αυτά τα αυτοκίνητα κόστιζαν κάποτε 100k+ οπότε το οποιοδήποτε μηχανικό μέρος που θα χρειαστεί να αλλάξεις ανταποκρίνεται στην τότε τιμή και όχι στην απαξιωμένη τωρινή.
Για μένα με τέτοιο budget δεν μπλέκεις με τέτοια sportscars αλλά με κάπως entry level όπως boxster.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542952 1) 997 χειρότερο εσωτερικό από 996; Κατάλαβα λάθος;
2) Το IMS έχω καταλάβει ότι μπορεί να προληφθεί με το χιλιάρικο που λες. Για τα άλλα δυο ένας έμπειρος μηχανικός δεν μπορεί να δει αν έχει κακοποιηθεί ο κινητήρας;
3) Πόσο παλαβό είναι να πάρεις την πιο φτηνή 911 (ή Boxster αντίστοιχα) και να βάλεις καινούριο κινητήρα;
Ο nass το είχε γράψει σε κάποιο πορσοτοπικό παλιά και ειδικά για την Boxster που βρίσκεις τιμές χώμα δεν μου φαίνεται τόσο τρελό.
4) Πόσο μάπα είναι τελικά το tiptronic;
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#542961
Dimsabas έγραψε:997.1


Δημήτρη μιας και δεν έχει λύσει τα κουσούρια της 996 και εμφανισιακά δε μου λέει κάτι θεωρώ πως δεν αξίζει την υπέρβαση από 996.2
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#542962
panos2171 έγραψε:Ταβάνι έχεις τα 30k, μετά τι αέρα έχεις; Γιατί αν δε έχεις ξέρεις πολύ καλά ότι αυτά τα αυτοκίνητα κόστιζαν κάποτε 100k+ οπότε το οποιοδήποτε μηχανικό μέρος που θα χρειαστεί να αλλάξεις ανταποκρίνεται στην τότε τιμή και όχι στην απαξιωμένη τωρινή.
Για μένα με τέτοιο budget δεν μπλέκεις με τέτοια sportscars αλλά με κάπως entry level όπως boxster.


Το γνωρίζω καλά Πάνο και είναι κι ο λόγος που με κρατάει αλλιώς θα είχα ήδη προχωρήσει.
Μπορώ να πληρώσω μια πιθανή ζημιά αλλά όχι με την άνεση που θα το έκανε κάποιος που μπορεί να το πάρει και καινούριο. Με τη σχετική άνεση που ένας ας πούμε πέτρολχεντ μπορεί κάποια στιγμή να πάρει ένα τέτοιο αμάξι μεταχειρισμένο.
Μιας και η άνεση αυτή είναι σχετικά υποκειμενική για τον καθένα, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, μια ενδεχόμενη ζημιά θα με ξενέρωνε γτ τα χρήματα τα έχω αλλά θα τα έδινα κάπου αλλού.... δεν είναι δλδ εκεί απλά για να τα πετάξω επιπλέον σε γούστα....
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#542964
EDDIE_147 έγραψε:1) 997 χειρότερο εσωτερικό από 996; Κατάλαβα λάθος;
2) Το IMS έχω καταλάβει ότι μπορεί να προληφθεί με το χιλιάρικο που λες. Για τα άλλα δυο ένας έμπειρος μηχανικός δεν μπορεί να δει αν έχει κακοποιηθεί ο κινητήρας;
3) Πόσο παλαβό είναι να πάρεις την πιο φτηνή 911 (ή Boxster αντίστοιχα) και να βάλεις καινούριο κινητήρα;
Ο nass το είχε γράψει σε κάποιο πορσοτοπικό παλιά και ειδικά για την Boxster που βρίσκεις τιμές χώμα δεν μου φαίνεται τόσο τρελό.
4) Πόσο μάπα είναι τελικά το tiptronic;


1) ποιοτικά ναι, όχι σχεδιαστικά. Τα πλαστικά φαίνεται να αντέχουν λιγότερο στο χρόνο
2) για το δεύτερο μπορεί αφού ανοίξει μοτέρ,αλλά και πάλι απλά θα βεβαιώσει την αρχή του τέλους.....για την τρίτη ζημιά δε νομίζω πως ρεαλιστικά μπορείς να το δειΣ
3) Μη νομίζεις πως βρίσκεις και τόσο χώμα σε τιμή αμάξι. Άσε που εκτός του κινητήρα και λόγω παλαιότητας χρειάζονται κι άλλα να γινουν (ψαλίδια, σινεμπλόκ κτλ)
4) Το τιπτρόνικ στα ΦΛ δεν είναι πλέον της Πόρσε αλλά της Μερσεντές και είναι σκυλί και βελτιωμένο. Αλλά αργό, ειδικά με τα σημερινά δεδομένα, 5άρι και στα 996 και στα 997, και θεωρώ πως και λόγω μετατροπέα ροπής αφαιρεί πολύ από την εμπειρία
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#543002
Miatakias έγραψε:Το τιπτρόνικ στα ΦΛ δεν είναι πλέον της Πόρσε αλλά της Μερσεντές και είναι σκυλί και βελτιωμένο


996 εννοείς;
Η 997 φλ είχε μόνο pdk, σωστά;

Από τα παραπάνω νομίζω ότι η πιο ασφαλής επιλογή είναι Cayman/Boxster φλ με pdk...

Ένα λουκούμι σε λευκό που είχε ποστάρει ο Stefan εξαφανίστηκε στα 35k...

ΥΓ: ο vagmag που είναι...;