gakost έγραψε:Κατάντια, να βασίζονται στις δωρεές για να καλύψουν ασθενοφόρα, πυροσβεστικά οχήματα και περιπολικά. 'Ετσι δημιουργούνται οι πελατιακές σχέσεις.
Γενικά πάντως το μοντέλο της ιδιοκτησίας στα οχήματα την στιγμή που δεν υπάρχει υπηρεσία που να αναλάβει την συντήρηση τους είναι αποτυχία. Θα έπρεπε να είναι με leasing. Ένα πάγιο έξοδο και τελειώνεις.
To leasing δεν μπορεί να γίνει σε όλων των ειδών τα οχήματα γιατί πολύ απλά δεν συμφέρει τις εταιρείες leasing.
Για τα πυροσβεστικά τουλάχιστον που μπορώ να μιλήσω είναι οχήματα που δεν πωλούνται έτοιμα αλλά είναι επί παραγγελία με συγκεκριμένες κάθε φορά προδιαγραφές. Αυτό σημαίνει ότι η υπερκατασκευή (που είναι και το ακριβό μέρος) είναι κάθε φορά διαφορετικό. Επίσης βγάζουν πολλές ζημιές από την χρήση σε μέρη όχι του κινητήρα αλλά στην αντλία πυρόσβεσης κλπ τα οποία δουλεύονται το 90% σε κακές συνθήκες γιατί δεν γίνεται αλλιώς..
Και το να μιλάμε για "κατάντια" στις προμήθειες είναι λίγο όταν μιλάμε για δωρεές ακόμα και στην συντήρηση.