.
.
@dim
Στις εξωλεμβιες ναι δεν είναι κ τοσο σούπερ (προσωπική γνώμη φυσικα)
Ξέχασα κ τις Johnson..
.
Τώρα βγάζει αυτές: https://www.evinrude.com/en-US/evinrude-difference.html
.
Για να δούμε την ιστορία των δίχρονων κινητήρων άμεσου ψεκασμού όπως είναι οι καινούργιες Evinrude / Mercury θα πρέπει να πάμε αρκετά πίσω και να δούμε την Ιταλική Bimota που θέλησε να καταπλήξει τον κόσμο με αποτέλεσμα την χρεωκοπία της γιατί ήταν μια κατασκευή μπροστά από την εποχή της όταν ακόμα το ηλεκτρονικό μάνατζμεντ ήταν πρωτόλιο, επίσης και οι πρώτες Evinrude είχαν προβλήματα όταν παρουσιάστηκαν με αποτέλεσμα την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό τους καθεστώς.
Την συνέχεια στην ιδέα έδωσε η Αυστραλιανή Orbital με πατέντες που αγοράστηκαν από την τότε OMC, αλλά και πάλι κάτι έλειπε να την 100% επιτυχία, τότε ήρθε στην επιφάνεια ο Κος Χάϊμπερκ, ένας Ανατολικογερμανός μηχανικός της Trabant που είχε φτιάξει ένα ηλεκτρομηχανικό ψεκαστήρα για τα δίχρονα Trabant, και με την πτώση του τείχους πέρασε στη δύση και προσελήφθη από την Ficht, μια μικρή εταιρία 25 ατόμων, τα υπόλοιπα είναι ιστορία
Bimota 500 V Due
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... %20due.htm
Σχεδόν είκοσι χρόνια πριν. Η επανάσταση των συστημάτων. Ficht – Orbital.
http://www.psarema-skafos.gr/ell/produc ... ht-Orbital.
Orbital
http://archive.maas.museum/australia_in ... e_id=10041
https://www.youtube.com/watch?v=jzm6Gr3LYhE