- 25 Αύγ 2018, 21:41
#530867
manoliossss έγραψε:belgarion έγραψε: Βέβαια να μην ξεχνάμε και κάτι άλλο, την πολύ μικρή διαφορά σε κατανάλωση που έχουν τα πετρέλαια όταν τα πιέζεις. Το δικό μου ας πούμε καίει γύρω στα 4.5 με νορμάλ ρυθμούς και φτάνει 5,2-5,3 όταν το πιέζω στο φουλ. Ένα αντίστοιχο βενζινοκινητο θα έκαιγε 5-5,5 στο χαλαρό αλλά θα χτύπαγε 8+ στην πίεση.
< >
Αυτο ειδικά πολύ σωστό...Κι εγώ με φουλ πίεση (170-190) Εγνατία σε όλο το ταξίδι εγώ δει 5.8 λίτρα στο diesel...δεν νομίζω να υπάρχει βενζινοκινητήρας να πηγαίνεις έτσι και να μη δεις κάτω από 9...
< >
Το δικό μου άνετα θα προσεγγιζε το 10άρι μην πω οτι θα το πέρναγε.
Πάνω κάτω όλοι μας καταλαβαίνουμε τις σχετικές αναλογίες. Ακόμα όμως και μια γκομενίτσα--->δυνητικά άσχετη που προ πχ.3ετίας στο peak της ντιζελομανίας, ο πωλητής την έπεισε να πάρει το c3 σε diesel αντί βενζίνης, ακόμα και με 10κ χλμ τον χρόνο, σήμερα θα έχει κάνει απόσβεση άνω του 60% επι της διαφοράς της τιμής. Δεν βάζω στην εξίσωση τυχόν μειωμένη διαφορά(γύρω στα 2κ την υπολογίζω), περισσότερα χλμ τον χρόνο, τα μειωμένα τέλη λόγω ρύπων και το range που προανέφερα.
Και για να είμαι ον τόπικ...
Αθήνα-Πύλος-Μάνη(σε όλα τα μήκη και πλάτη της)-Γύθειο-Αθήνα.
Περίπου 900km.
Τσίτα φορτωμένο με μπαγκαζιέρα και ποδηλατιέρα στο πορτμπαγκάζ.*
Αυστηρά βέβαια μέχρι 125-130 χαω.
7,8 lt/100km
Megane 1.6 '04.
* Χωρίς τα...παρελκόμενα, θα ήμουν γύρω στο 7,0-7,2 και με λιγάκι αυξημένο average ταχύτητας.