Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#530032
Άβαταρ μέλους
By 224v
#530071 Επιτέλους είδα πλεούμενο φουσκωτό με Evinrude μηχανή νεας σειρας... Απαιχτη σε οικονομία και design, και φυσικά σε απλοτητα συντήρησής ως δίχρονη με ροπή και χαμηλά καυσαέρια...

.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#530144 Κατ εμε η σειρα παει : Yamaha /Suzuki/Tohatsu/Evindrude/Honda/Mercury/Mariner/Selva...


.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#530151 τοσο χαλια η χονδα Γιαννη?
Άβαταρ μέλους
By DAP
#530154
Άβαταρ μέλους
By gianik
#530158 Κατιουσα!!
@dim
Στις εξωλεμβιες ναι δεν είναι κ τοσο σούπερ (προσωπική γνώμη φυσικα)
Ξέχασα κ τις Johnson..

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#530173 Ξαναφρεσκαρετε τις απόψεις για τις εξωλέμβιες... Την έχω απο το 91 και πέρυσι έκαψε εγκέφαλο μια απο τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού..
Τώρα βγάζει αυτές: https://www.evinrude.com/en-US/evinrude-difference.html

.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#530197 Eίναι εντυπωσιακό ότι από 15-25-30 ΗΡ έχουν την ίδια διάμετρο/ διαδρομή 76Χ64mm και από 40 - 150 ΗΡ έχουν πάλι την ίδια διάμετρο / διαδρομή 91Χ66mm αλλάζοντας τον αριθμό κυλίνδρων για αύξηση της ιπποδύναμης, είναι και άμεσου ψεκασμού με στρωματοποίηση της καύσης στις χαμηλές στροφές, στις υψηλότερες στροφές λειτουργεί έμμεσος ψεκασμός.

Για να δούμε την ιστορία των δίχρονων κινητήρων άμεσου ψεκασμού όπως είναι οι καινούργιες Evinrude / Mercury θα πρέπει να πάμε αρκετά πίσω και να δούμε την Ιταλική Bimota που θέλησε να καταπλήξει τον κόσμο με αποτέλεσμα την χρεωκοπία της γιατί ήταν μια κατασκευή μπροστά από την εποχή της όταν ακόμα το ηλεκτρονικό μάνατζμεντ ήταν πρωτόλιο, επίσης και οι πρώτες Evinrude είχαν προβλήματα όταν παρουσιάστηκαν με αποτέλεσμα την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό τους καθεστώς.

Την συνέχεια στην ιδέα έδωσε η Αυστραλιανή Orbital με πατέντες που αγοράστηκαν από την τότε OMC, αλλά και πάλι κάτι έλειπε να την 100% επιτυχία, τότε ήρθε στην επιφάνεια ο Κος Χάϊμπερκ, ένας Ανατολικογερμανός μηχανικός της Trabant που είχε φτιάξει ένα ηλεκτρομηχανικό ψεκαστήρα για τα δίχρονα Trabant, και με την πτώση του τείχους πέρασε στη δύση και προσελήφθη από την Ficht, μια μικρή εταιρία 25 ατόμων, τα υπόλοιπα είναι ιστορία


Bimota 500 V Due
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... %20due.htm

Σχεδόν είκοσι χρόνια πριν. Η επανάσταση των συστημάτων. Ficht – Orbital.

http://www.psarema-skafos.gr/ell/produc ... ht-Orbital.

Orbital

http://archive.maas.museum/australia_in ... e_id=10041