Το αυτό εννοείται και για το λαχείο που λέγεται DSG.
Απλώς, σε αυτή την κατηγορία είναι λάθος κατ'εμέ να πάρεις χειροκίνητο, από την στιγμή που μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης.
Γι αυτό και η καλύτερη πρόταση είναι το C3 για όποιον ψάχνεται. Καινούριο είναι, καλά κατασκευασμένο και σε καλύτερη τιμή από το αδελφάκι 208 της Peugeot.
Εγώ απλά δεν τα εμπιστεύομαι πια.
Αν κάποιος θέλει να ανταλλάξει λίγη αξιοπιστία ,εγγύηση και εξοπλισμό με καλλίτερη ηχομόνωση και χώρους πάει σε Seat Ibiza 1,0 DSG 115 hp style έκδοση 17000€ κλειδί.
Ibiza 1,5 FR για πόλη δε παίζουν και λόγω κατανάλωσης και λόγω μαμά VAG δε δίνει DSG σε 1,5 μόνο 1,0!
Υ.Γ. Ibiza 1,5 FR με 15000 και κάτι μάλλον είναι σπάνιο είδος γιατί σε καμία έκθεση SEAT ΔΕΝ πέτυχα όλα είχαν από 17000+++ και κάτι με LED και το ωραίο κοκκινο άγγιζαν τα 19000€!
Anonymous Founder έγραψε:Είναι καινούριο και έχει κυκλοφορήσει λίγο. Το μόνο διπλοσύμπλεκτο που δεν έχει ακουστεί για βλάβες είναι των ιταλών, αλλά και πάλι δεν ξέρω.Βασικά έχω μάθει ότι είναι πολύ καλο.
Εγώ απλά δεν τα εμπιστεύομαι πια.
Σε αντίθεση με το νέο της ΜB που θα παρουσιαζόταν ....αλλά δεν.
< A3003 >
kostis20 έγραψε:Δεν εχει ακουστεί να βγάζει βλάβες πάντως.
< A3003 >
Να προσθέσω οτι είναι in house προ'ι'όν των κορεατών και όχι εξωτερικού προμηθευτή όπως πχ. του λα'ι'κού γκρούπ. Το λέω για όσους ποντάρουν ακόμα(και καλά κάνουν βέβαια) στην αξιοπιστία των Κορεατών, το οποίο πάει πακετάκι νομίζω με ενα κάρο χρόνια εγγύησης.
Citroen C5 THP 1.6
Πολυ καλα θα ελεγα για παλιας κοπης μοτερ.Ηταν και παντα με 4 ατομα μεσα.
το εβο δεν θα ηθελα να το μετρησω.