Πετάω αρκετά συχνά με Aegean, και πριν μερικούς μήνες, για άλλο προορισμό βέβαια, δεν είχε τέτοιες χρεώσεις. Όπως δεν είχε για Βρυξέλλες χρέωση πριν απο ακριβως ένα χρόνο.
Σήμερα λοιπόν που έκανα check in για την επιστροφή, πέραν της εξόδου κινδύνου, είδα ότι χρεώνουν με 8 ευρώ (τα οποία και πλήρωσα) όλες τις θέσεις απο αυτές κι εμπρός μέχρι την business! Την έξοδο κινδύνου την χρεώνουν οι περισσότερες εταιρείες, αλλα αυτό πρώτη φορά το βλέπω..
Επισης, θα χρεωνουν λιγοτερο τις λερωμενες και περισσοτερο τις καθαρες, περισσοτερο τις θεσεις με καλυτερη θεα (αναλογα το ταξιδι), τις θεσεις με την πιο σωστη αποδοση του κλιματισμου κ.ο.κ...
kubiak έγραψε:..τις θεσεις με την πιο σωστη αποδοση του κλιματισμου κ.ο.κ...
Τώρα που το είπες...απο αθηνα το αεροπλάνο ήταν φυσούνα, και λόγω χρυσού μπήκα απο τους πρώτους στο αεροπλάνο. Η ατμόσφαιρα ήταν αφόρητη. Ο πιλότος λοιπόν μας ενημέρωσε ότι έχει χαλάσει το κλιματιστικό εδάφους και ζητάει συγνώμη...θυμήθηκα που είχε συζητηθεί εδώ ότι ειναι ακριβό και δεν το πληρώνουν!
dimik έγραψε:Να προσθέσω ότι η αύξηση των διαδικασιών στον ιδιώτη θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, στο δημόσιο από την άλλη και να γίνει καμια στραβή δεν τρέχει τίποτα θα γίνει καμια ΕΔΕ, θα αναλάβει κάποιος την πολιτική ευθύνη και όλα μέλι γάλα οπότε μπορεί να λειτουργήσει και oversimplified το πράμα.
Εγώ ήξερα πως ο ιδιώτης είναι πιο ευέλικτος και λιγότερο γραφειοκρατικός...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:@kostis: ΟΚ, δεν συνεχίζω, απλά διαφωνώ σε κάποια σημεία, τα υπόλοιπα από κοντά, συνοδεία αλκοόλ.dimik έγραψε:Να προσθέσω ότι η αύξηση των διαδικασιών στον ιδιώτη θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, στο δημόσιο από την άλλη και να γίνει καμια στραβή δεν τρέχει τίποτα θα γίνει καμια ΕΔΕ, θα αναλάβει κάποιος την πολιτική ευθύνη και όλα μέλι γάλα οπότε μπορεί να λειτουργήσει και oversimplified το πράμα.
Εγώ ήξερα πως ο ιδιώτης είναι πιο ευέλικτος και λιγότερο γραφειοκρατικός...
Και πολυ πιο προσεκτικος μιας και στον ιδιωτη, ζημια η λαθος ισουται με χαμενα λεφτα! Στο δημοσιο αντιστοιχη ζημια η λαθος ακουλουθειται με ενα "οφου, δεν βαριεσαι?!" και τελος!
melos86 έγραψε:Θα τρωμε Burger King ομως σε λιγο καιρο.... Εξευρωπαιζομαστε!!!!
https://www.protothema.gr/economy/artic ... rt-greece/
Χειρότερα σκουπίδια δεν έχω ξαναδεί.
Πρόσφατα διάβαζα ότι στη Ρόδο τα έχουν κάνει λίγο πουτάνα στο αεροδρόμιο. Ουρές, καθυστερήσεις κλπ.
Εμένα πάντως τα αεροδρόμια στα νησιά μου αρέσουν που βγάζουν μια τρελή 80ίλα. Νομίζεις θα κατέβει από κάπου ο Κωνσταντάρας να μοιράζει σφαλιάρες στο Τζανετάκο.
xenos έγραψε:melos86 έγραψε:Θα τρωμε Burger King ομως σε λιγο καιρο.... Εξευρωπαιζομαστε!!!!
https://www.protothema.gr/economy/artic ... rt-greece/
Χειρότερα σκουπίδια δεν έχω ξαναδεί.
Πρόσφατα διάβαζα ότι στη Ρόδο τα έχουν κάνει λίγο πουτάνα στο αεροδρόμιο. Ουρές, καθυστερήσεις κλπ.
Εμένα πάντως τα αεροδρόμια στα νησιά μου αρέσουν που βγάζουν μια τρελή 80ίλα. Νομίζεις θα κατέβει από κάπου ο Κωνσταντάρας να μοιράζει σφαλιάρες στο Τζανετάκο.
Ισχυει αυτο!! Πριν τρια χρονια ας πουμε το αεροδρομιο της Μυκονου δεν ειχε κλιματισμο στην αιθουσα αναμονης ενω η ουρα για ελεγχο αποσκευων εφτανε μεχρι εξω απο το αεροδρομιο... Αν αυτο δεν ειναι 80ς δεν ξερω τι ειναι!!!
markvag έγραψε:dimik έγραψε:Να προσθέσω ότι η αύξηση των διαδικασιών στον ιδιώτη θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, στο δημόσιο από την άλλη και να γίνει καμια στραβή δεν τρέχει τίποτα θα γίνει καμια ΕΔΕ, θα αναλάβει κάποιος την πολιτική ευθύνη και όλα μέλι γάλα οπότε μπορεί να λειτουργήσει και oversimplified το πράμα.
Εγώ ήξερα πως ο ιδιώτης είναι πιο ευέλικτος και λιγότερο γραφειοκρατικός...
Στον ιδιώτη είναι απαραίτητες κάποιες διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου, για να μην πιάσουμε τα ISO κλπ κλπ.
Τα ίδια είναι απαραίτητα και στο δημόσιο και γενικά σε κάθε οργανισμό, όχι όμως στο ελληνικό
xenos έγραψε:
Πρόσφατα διάβαζα ότι στη Ρόδο τα έχουν κάνει λίγο πουτάνα στο αεροδρόμιο. Ουρές, καθυστερήσεις κλπ.
Ήταν από πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα. Νομίζω (νομίζω λέω ) πως δεν φταίει η φραπόρτ γι' αυτό...
dimik έγραψε:markvag έγραψε:
Εγώ ήξερα πως ο ιδιώτης είναι πιο ευέλικτος και λιγότερο γραφειοκρατικός...
Στον ιδιώτη είναι απαραίτητες κάποιες διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου, για να μην πιάσουμε τα ISO κλπ κλπ.
Τα ίδια είναι απαραίτητα και στο δημόσιο και γενικά σε κάθε οργανισμό, όχι όμως στο ελληνικό
Τόσα χρόνια ακούμε να ιδιωτικοποιηθούν όλα για να τα κάνουν οι ιδιώτες πιο γρήγορα, πιο αποδοτικά και με λιγότερη γραφειοκρατεία... Μας κοροϊδεύανε;;;
Γιατί εγώ βλέπω πως ο ιδιώτης τα κάνει όλα πιο ακριβά, με περισσότερο κόσμο και με απείρως μεγαλύτερη γραφειοκρατεία...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα