Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#526840 Θα κάνουν! Made in Japan λεμε!
Για το αλλο θεμα ριξε μια ματια εδω.
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
Οταν πας πάνω τσεκαρεις αν ειναι Omron και παραγγελνεις μια Mitsuba και εισαι κυριος.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#526843 Ωραίος, ευχαριστώ! Είμαι πάνω οπότε θα το τσεκάρω "άμεσα" (όταν σταματήσει να βρέχει ).

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528326 Oι πολυπίστονες δαγκάνες, από 6 έμβολα και πάνω αλλά και αρκετές τετραπίστονες που έχουν μεγάλο μέγεθος τακακιού χρησιμοποιούν ανισομεγέθη έμβολα για να εξισώσουν την πίεση στην μπροστινή άκρη του τακακιού, αφού εκεί υπάρχει ένα μεγαλύτερο - δάγκωμα - λόγω της φοράς του δίσκου που - τραβάει - την άκρη του τακακιού πιέζοντας το με μεγαλύτερη δύναμη επάνω στον δίσκο από ότι τα πίσω έμβολα.

Οι περισσότερες δαγκάνες με ανισομεγέθη έμβολα έχουν 4 εξαερωτήρες ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν είτε εμπρός από τον δίσκο είτε πίσω από αυτόν, σε κάθε περίπτωση πρέπει οι εξαερωτήρες να κοιτούν στην επάνω πλευρά της δαγκάνας, αφού εκεί στο υψηλότερο σημείο συγκεντρώνονται οι φυσαλίδες του υγρού των φρένων, αν οι εξαερωτήρες είναι από κάτω δεν μπορεί να γίνει εξαέρωση.

Η συγκεκριμένες δαγκάνες είναι για τοποθέτηση πίσω από τον δίσκο, ακολουθούν δηλαδή την πορεία του αυτοκινήτου και δεν προηγούνται, έτσι το μεγάλο έμβολο είναι στην κάτω πλευρά και το μικρότερο στην επάνω όπου και οι εξαερωτήρες. Έπρεπε όμως τώρα να τοποθετηθούν σε άλλο αυτοκίνητο στην εμπρός πλευρά του δίσκου, να προηγούνται από αυτόν οπότε τα έμβολα θα ήταν αντίθετα δημιουργώντας πρόβλημα ανισοκατανομής της δύναμης αλλά και της φθοράς των τακακιών γιατί μόνο έτσι θα ήταν οι εξαερωτήρες στην επάνω πλευρά αφού ο κατασκευαστής τους δεν είχε προβλέψει να τοποθετήσει 4 εξαερωτήρες.

Η λύση ήταν να δημιουργηθούν νέες θέσεις τοποθετώντας ακόμα 2 εξαερωτήρες κάθε δαγκάνα και έτσι έγινε, η δουλειά είναι άκρως χειρουργική γιατί πρέπει να είναι σωστές και οι έδρες που πατάνε οι εξαερωτήρες για να στεγανοποιήσουν, στην τελευταία φωτό φαίνεται η έδρα του εξαερωτήρα όπου έχει μπεί μαρκαδόρος και έχει σφιχτεί ο εξαερωτήρας αφήνοντας ένα σωστό κυκλικό σημάδι ότι πατάει σε όλη την επιφάνεια της έδρας, άρα στεγανοποιεί απόλυτα.

Εικόνα

Εικόναpost picture

Εικόναupload photos and share link

Εικόναfree pic hosting

Εικόναfree image host

Εικόναscreen shot
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#528327 Mια γρήγορη ερώτηση. Ποιο locktite χρησιμοποιούμε στις βίδες των δαγκανών? Το 243?

Απ το σιτε τους αυτό λέει

http://www.loctite.co.uk/brake-system-5802.htm

αλλα όταν έλυσα τις δαγκάνες στο VFR είχε κόκκινο (272? )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#528329 λογικα το 243 αφου θα ξαναλυθει καποτε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528332 Είτε Loctite είναι είτε πχ Permatex ή άλλη μάρκα είναι τυποποιημένα πια με τα χρώματα, τα μεσαίου σφιξίματος για βίδες που θα ξεβιδώσουν πάλι και μέχρι αν θυμάμαι καλά Μ20 είναι όλα μπλέ, τα κόκκινα είναι τα μόνιμα που χρειάζεται θερμοκρασία 250c για να ξεβιδώσουν.

Στους εξαερωτήρες δεν βάζουμε καμμία κόλλα σπειρωμάτων.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528431
glf έγραψε:Πωπω χειρουργείο για τα εξαωρητηριάκια...


Έτσι ακριβώς για 2 λόγους, ο ένας είναι η ασφάλεια αφού τα φρένα είναι από τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου που δεν χωράνε αστοχίες και χωρατά, και ο άλλος λόγος είναι το κόστος, αν δεν προσέξει αυτός που βάζει χέρι στις δαγκάνες και επέλθει - σφάξιμο - πετάνε από το παράθυρο 400-1000€ ανάλογα τις δαγκάνες αν είναι μεταχειρισμένες ή καινούργιες, γιατί και καινούργιες AMG μου έχουν φέρει για προσαρμογή από LUG σε Radial, άρα ο όρος - χειρουργείο - αποτυπώνει την πραγματικότητα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#543919 Εικόνα

http://www.speedhunters.com/2018/10/thi ... h-of-wtac/
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#547696