- 09 Αύγ 2018, 18:33
#528326
Oι πολυπίστονες δαγκάνες, από 6 έμβολα και πάνω αλλά και αρκετές τετραπίστονες που έχουν μεγάλο μέγεθος τακακιού χρησιμοποιούν ανισομεγέθη έμβολα για να εξισώσουν την πίεση στην μπροστινή άκρη του τακακιού, αφού εκεί υπάρχει ένα μεγαλύτερο - δάγκωμα - λόγω της φοράς του δίσκου που - τραβάει - την άκρη του τακακιού πιέζοντας το με μεγαλύτερη δύναμη επάνω στον δίσκο από ότι τα πίσω έμβολα.
Οι περισσότερες δαγκάνες με ανισομεγέθη έμβολα έχουν 4 εξαερωτήρες ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν είτε εμπρός από τον δίσκο είτε πίσω από αυτόν, σε κάθε περίπτωση πρέπει οι εξαερωτήρες να κοιτούν στην επάνω πλευρά της δαγκάνας, αφού εκεί στο υψηλότερο σημείο συγκεντρώνονται οι φυσαλίδες του υγρού των φρένων, αν οι εξαερωτήρες είναι από κάτω δεν μπορεί να γίνει εξαέρωση.
Η συγκεκριμένες δαγκάνες είναι για τοποθέτηση πίσω από τον δίσκο, ακολουθούν δηλαδή την πορεία του αυτοκινήτου και δεν προηγούνται, έτσι το μεγάλο έμβολο είναι στην κάτω πλευρά και το μικρότερο στην επάνω όπου και οι εξαερωτήρες. Έπρεπε όμως τώρα να τοποθετηθούν σε άλλο αυτοκίνητο στην εμπρός πλευρά του δίσκου, να προηγούνται από αυτόν οπότε τα έμβολα θα ήταν αντίθετα δημιουργώντας πρόβλημα ανισοκατανομής της δύναμης αλλά και της φθοράς των τακακιών γιατί μόνο έτσι θα ήταν οι εξαερωτήρες στην επάνω πλευρά αφού ο κατασκευαστής τους δεν είχε προβλέψει να τοποθετήσει 4 εξαερωτήρες.
Η λύση ήταν να δημιουργηθούν νέες θέσεις τοποθετώντας ακόμα 2 εξαερωτήρες κάθε δαγκάνα και έτσι έγινε, η δουλειά είναι άκρως χειρουργική γιατί πρέπει να είναι σωστές και οι έδρες που πατάνε οι εξαερωτήρες για να στεγανοποιήσουν, στην τελευταία φωτό φαίνεται η έδρα του εξαερωτήρα όπου έχει μπεί μαρκαδόρος και έχει σφιχτεί ο εξαερωτήρας αφήνοντας ένα σωστό κυκλικό σημάδι ότι πατάει σε όλη την επιφάνεια της έδρας, άρα στεγανοποιεί απόλυτα.
post pictureupload photos and share linkfree pic hostingfree image hostscreen shot