Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#527481
NickTG έγραψε:Μήπως και γνωρίζει κανείς τίποτα για τα FEG?


ντοπια απο τη γειτονια σου.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#527491
NickTG έγραψε:Λένε τίποτα? Αυτό είναι το θέμα.
Τα βρίσκω τσάμπα. :s_tongue


θα ημουν αρκετα επιφυλακτικος για εργοστασιο στον Ασπροπυργο.
Παντως αφηνουν καλα κερδη,παροτι πολυ φθηνα.

http://carfreaks.gr/8%CE%AC%CF%81%CE%B9 ... %84%CE%B7/
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#527601 Η αλήθεια είναι ότι το Daihatsu δεν έχει ανάγκη αλλά θα το σκεφτώ.
Ίσως μείνω στα Castrol που τα έχει μάθει μιας και θέλω να το δώσω.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#527603 Εγώ είμαι της άποψης οτι όσο υπάρχει μέσα η σωστή ποσότητα λαδιού , no problem . Η μόνη αιτία να στραβώσει κάτι είναι να μην έχει καθόλου καθαριστικά πρόσθετα, τότε μιλάμε για εγκληματική αμέλεια.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528419 Εικόνα

Manufactured in Vietnam . Άντε και εις ανώτερα. Μετά μερικοί γκρινιάζουν για την άνοδο της ακροδεξιάς .
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#530635 περίεργη αναλογία πρόσθετων
πολύ λίγα συμβατικά πρόσθετα , ΑΛΛΑ μεγάλη ποσότητα σε αντισυμβατικά πρόσθετα μολυβδενίου Μο και βορίου Β
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#530659 [list=]
SUS Viscosity @ 40°C..... 51,44
cSt Viscosity @ 100°C .... 10.04
Viscosity index .... 187
TBN .... 6.5
Noack .... 10.2
Sulfated ash .... 0.54%
Pour point .... -52 C
Viscosity in -35C .... 5650
Flash point 232°C


MOLYBDENUM ... 479
PHOSPHORUS ... 497
ZINC ... 547
BARIUM ... 0
BORON ... 247
MAGNESIUM ... 6
CALCIUM ... 1079
TIN ... 0
LEAD ... 0
ALUMINUM ... 4
IRON ... 1
CHROMIUM ... 0
[/list]
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#530953
mousatos έγραψε:μεγάλη ποσότητα σε αντισυμβατικά πρόσθετα μολυβδενίου Μο και βορίου Β

Λογικά έχουν σχέση με χρήση Molybdenum disulfide και Boron nitride σαν αντιτριβικά υλικά. Έχουν χαλαρούς δεσμούς ανάμεσα στα ατομικά επίπεδα, όπως στο γραφίτη (φυλλόμορφα υλικά).
https://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide
https://en.wikipedia.org/wiki/Boron_nitride