Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#507036
steve nass έγραψε:ρε μαγκες ασχετο αλλα ξερει κανεις τι μπορει να φταιει οταν σβηνει η οθονη αφης και ζηταει κωδικο σε clio 1.5 dci
Αποσυνδεσες μπαταρία?

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#515574 Έχει αλλάξει κανείς, έστω κ σε ηλεκτρολόγο, πλεξούδα του πίσω πορτ παγκάζ? Μιλάμε για το ατσαλάκωτο Golf V :lol:
Βλέπω πως πέρα από την κλασική πλεξούδα που είναι πχ 1 μέτρο με τις φύσσες, υπάρχει κ κιτ κοπτοραπτικής που είναι πιο φασαριόζικο κ φοβάμαι για απώλειες ρεύματος κτλ. Θυμάμαι πως πριν 3 χρόνια είχα αλλάξει την πίσω δεξιά, τώρα δουλεύει όποτε θέλει ο υαλοκαθαριστήρας, κόπηκε μάλλον η αριστερή.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523391 Με άφησε η μπαταρία στο πούντο.Μάρκα MEKAPSES calcium tech και δεν συμμαζεύεται.
Υγρά έχει,έχω απο καιρό βγάλει τα αυτοκόλλητα και έχω προσθέσει απιονισμένο νερό απο τις τάπες που έχει,την έβαλα σε φορτιστή και ενώ δείχνει να ανεβάζει βολτ δεν έχει δύναμη να γυρίσει όχι την μίζα ούτε καν τα αλάρμ δεν παίζουν.Με το που τραβάς φορτίο χαμηλώνει η δυναμη της.Απο τις τάπες βλέπω τις πλάκες σαν να έχουν φουσκώσει,δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ή όχι.
Είναι 4+ χρόνια στο αμάξι,την είχε βάλει η μητέρα μου όταν είχε το πουντο, οπότε ας πούμε οτι πήγε καλά.
Θα φύγουν κανα 3αρι μεροκάματα αύριο για νέα μπαταρία :protest: :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523407 Όταν φουσκώνουν οι πλάκες ακουμπάνε μεταξύ τους και βραχυκυκλώνουν γιαυτό και δεν μπορεί να αποδώσει ρεύμα ( αμπέρ )
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523409 Αυτό σκεφτόμουν και εγώ.Οπως και να έχει παμε για άλλη.
Για τις https://www.recorbatteries.gr/ έχεις κάποια γνώμη κύριε Παναγιώτη;Τις έχω δει εκεί που παίρνω ανταλλακτικά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523443 Δεν τις γνωρίζω από χρήση αλλά μου είναι γνωστό το όνομα, φαίνεται σύγχρονο εργοστάσιο με τελευταίου τύπου προδοαγραφές, δεν βλέπω το λόγο να προτιμηθεί μια Κινέζικη αφού σήμερα είναι όλες Κινέζικες, αν το αυτοκίνητο είναι μικρού κυβισμού βενζίνης χωρίς σύστημα start- stop δεν χρειάζεται να πάρεις μια μπαταρία με 500 CCA, 250-300 CCA είναι αρκετά, αν είναι diesel ανέβα στα 350-400, το λέω γιατί για δεδομένο μέγεθος όσα περισσότερα CCA αποδίδει μια μπαταρία και όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα έχει σε αμπερώρια τόσο πυκνότερες είναι οι πλάκες της και τόσο ευκολότερα θα ακουμπήσουν μεταξύ τους με το παραμικρό στράβωμα αφού έχουν μικρή ανοχή μεταξύ τους, αυτά σαν μια γενική αρχή, επίσης στις ασβεστίου με τον χρόνο κατακάθεται στο κάτω μέρος της πλάκας το ασβέστιο με τη μορφή πέτρας και στραβώνει τις πλάκες γιατί τις πιέζει.

Τώρα αν θέλεις να ξοδέψεις κάτι παραπάνω πάρε μια Banner.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#523449 Eίναι Fiat Punto HGT 1,8 βενζίνη του 2005.Ειδικά λόγω ηλεκτρικου τιμονιού είναι ευαίσθητο στα του ρεύματος.Θα δείξει αύριο η "ερευνα" αγοράς που θα γίνει .
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523609
bill33 έγραψε:Eίναι Fiat Punto HGT 1,8 βενζίνη του 2005.Ειδικά λόγω ηλεκτρικου τιμονιού είναι ευαίσθητο στα του ρεύματος.Θα δείξει αύριο η "ερευνα" αγοράς που θα γίνει .
Ευχαριστώ.


Στα του - ρεύματος - όπως λες δεν είναι μόνο η μπαταρία, είναι η καλή επαφή με τις φύσες, οι καλές γειώσεις κλπ και όσες επαφές γενικότερα έχουν να κάνουν με σήματα χαμηλού ρεύματος.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#524338 Τελικά έβαλα μια made in Korea SDrive (απο μάρκα μέκαψες και σε μάρκα ζητωπουκαηκαμε λολολ ) .43AH(20HR)/70MIN(RC)/440A(EN) γράφει πάνω. 50€ σε δυο δόσεις ,μεγάλη διευκόλυνση απο μέρους του.2 χρόνια εγγύηση ,τις εμπορεύεται ο Σαρακάκης,λέει.Μέχρι στιγμής όλα καλά.Αν κρατήσει και αυτή 4 χρόνια καλά θα είναι.
Μέχρι να την βάλω πάνω δεν ήξερα ότι το πούντο είχε τέτοια ποικιλία απο μηνύματα σφαλμάτων!!!

Επαφές ,γειώσεις κλπ τα έχω βελτιώσει τραβώντας επιπλέον γραμμές ,είδα διαφορά αλλά είχα και την παλιά μπαταρία πάνω.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#527024 Φέτος το Micra το μυρίστηκε ότι θα το δώσουμε και δεν πήρε μπρος.
Συνδέω τον θετικό πόλο στην μπαταρία (αυτόν βγάζω όταν το αφήνω), γυρίζω το κλειδί μέχρι να ανάψουν οι ενδείξεις, αλλά μόλις το γυρίζω περισσότερο για να πάρει μπρος, σβήνουν οι ενδείξεις χωρίς να συμβαίνει τίποτα. Συνέδεσα τον φορτιστή (ctek mxs 3.8) και σε μια ώρα είχε φτάσει στο προτελευταίο στάδιο (6/7). Δοκιμάζω να βάλω μπρος, πάλις τα ίδια. Μάλιστα, μετά την προσπάθεια, έβαλα πάλι τον φορτιστή και είχε γυρίσει στο αρχικό στάδιο (ένδειξη 2/7 στον φορτιστή).

Τα έχει παίξει τελείως η μπαταρία; Είναι κάτι άλλο; Μήπως να συνδέσω με την μπαταρία του FR-V και να προσπαθήσω; Με τον φορτιστή συνδεδεμένο (δεν ξέρω αν προβλέπεται), επίσης δεν παίρνει μπρος.

Το κακό είναι ότι έχω ραντεβού για ΜΟΤ σε 2 ώρες...

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#527040 Ωχ, κατάλαβα. Οπότε μάλλον βλέπω λύση ClickMechanic ή RAC που έρχονται σπίτι και στην αλλάζουν. Γύρω στο 100ρικο θέλουν και οι δύο βέβαια... :-(

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#527045 Μπαταρία κατά πάσα πιθανότητα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#527049 Αν συνδέσω με το fr-v έχω πιθανότητες να πάρει μπρος; (Μόνο για να πάω μέχρι το συνεργείο)

< >