Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#523996
saxon_747 έγραψε:
Nettos έγραψε:Πάντως εαν το παιχνίδι με την πίσω κίνηση παίζει ψιλά στα κριτήρια, δεν ξέρω εάν επαρκεί ο 2.0. Σίγουρα χρειάζεται ενα test drive για να δεις.


Δύσκολα. Εδω ο 2.2 με το ζόρι σε βοηθάει να παίξεις.


Η ζέτα δεν φαίνεται να είναι φτιαγμένη για να πηγαίνει με το πλάι. Τουλάχιστον όχι όπως ένα ρχ8

Η ζ4 2.0 μου θύμισε ένα (μη πέσετε να με φάτε) πιο χαμηλό κουπερ με ωραία αίσθηση στο τιμόνι και το χαρακτηριστικό σπρώξιμο της πίσω κίνησης
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#523999 Πάντως το 3.0si μπορει να πηγαίνει και μόνο με το πλάι..μάλλον το 2.0 ειναι απλά τάφος..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#524000 Ακόμη και η 2.5 μπορεί να πηγαίνει με το πλάι, πόσο μάλλον η 3.0. Αλλά και πάλι, μιλάμε σε κάθε περίπτωση για εξαιρετικά μεγαλύτερο κόστος, και σαφώς τεράστια δυσκολία μεταπώλησης κατόπιν.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#524001 Το σχόλιο μου ήταν στο κατα ποσό ειναι φτιαγμένη η ζετα να πηγαίνει με το πλάι....μια χαρά ειναι με το σωστό μοτέρ, όπως κι άλλες κατασκευές. Το κόστος ειναι άλλη υπόθεση. Επίσης overall σύγκριση με το mx5 δεν παίζει, άλλωστε μιλάμε και γι άλλο κόστος.

Το αυτό και τα προβλήματα..Η οροφή έβγαλε μοτέρ στην 8ετια..αλλα το αμάξι ειναι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#524002 Δεν έχω οδηγήσει πιο μεγάλη, δεκτές οι επισημάνσεις

Στα 10.000 που στοιχίζει πλέον είναι τουλάχιστον πειρασμός (εννοείται για 2-3 ΙΧ)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#524003 Επίσης για τέτοια αυτοκίνητα, να θυμόμαστε πως η προσθήκη μπλοκέ είναι εκ των ων ουκ άνευ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#524040 Το ΜΧ5 είναι παιχνιδιάρικο και πετάει κώλο εύκολα. Η Ζ4 είναι πιο ουδέτερα στημένη και της αρέσουν οι γραμμές. Με πολλή δύναμη γυρνάνε όλα, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#524227
Nettos έγραψε:Συμφώνω με EDDIE_147. Την Z4 θα την έβαζα στο παιχνιδι εφόσον μιλάμε για 2.2 και πάνω. Ο ήχος του 6κύλιδρου έρωτας... :inlove:

Η κουκούλα στο z4 είναι ηλεκτρική; Αν ναι απο αξιοπιστία πως πάει;


Όπως σωστά μου έχει επισημάνει ο EDDIEος το 2.0 φέρει 6άρη ενώ τα περισσότερα 2.2 & 2.5 5άρη κιβώτιο. Με αυτά και με αυτά (και από ότι αλιεύω στο ιντερνετς) 2.0 με 6αρη Vs 2.2 με 5άρη έχουν μικρές διαφορές σε επιδόσεις. Σε ήχο και ελαστικότητα βέβαια :hmmm:

Πρέπει να έχω κάποιοι είδους διαστροφής και προτιμάω τις κλασσικές 16αρες από τις μεγαλύτερες :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#524238 Διευκρίνιση: το 2,5 με το SMG και το 2,5si έχουν 6αρι.

Επίσης να συμφωνήσω με το σχόλιο Δία.
Η Ζ4 σε σχέση με MX5 είναι πολύ πιο ουδέτερη.
Γενικά το αμάξι θεωρώ ότι είναι στημένο με κριτήριο το μεσήλικα που θα το χρησιμοποιεί κάθε μέρα παρά κάποιον καυλωμένο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#524574 Εικόνα

:iconcool: :iconcool:

Εικόνα
:s_inlove
Άβαταρ μέλους
By 224v
#524730 Χα...Χα!!!! αυτό ακριβως σκεφτηκα… ότι θα εχουν παραγγελιες για τις γνωστες παρελασεις….
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#525184 https://www.car.gr/14346042-bmw-520-i-m-pack-touring

Περιέργως δε γύρισε τα χλμ αλλά είμαι περίεργος αν το δηλώνει ως ατρακάριστο. Είναι πρώην εταιρικό δικό μας και το πήρε 26Κ από Hertz. Μάλιστα το χε κλείσει απ' ότι φαίνεται αρκετά πριν λήξει η μίσθωση.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#525198
Deleted User 1 έγραψε:https://www.car.gr/14346042-bmw-520-i-m-pack-touring

Περιέργως δε γύρισε τα χλμ αλλά είμαι περίεργος αν το δηλώνει ως ατρακάριστο. Είναι πρώην εταιρικό δικό μας και το πήρε 26Κ από Hertz. Μάλιστα το χε κλείσει απ' ότι φαίνεται αρκετά πριν λήξει η μίσθωση.
Δεν θα φαίνεται σε έναν έλεγχο στην αντιπροσωπεία;
Επίσης μου κάνει εντύπωση που παίρνετε εταιρικά estate.

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#525215 Απ' όλα παίρνουμε. Και estate και κουπέ και suv και θωρακισμένα. Λεφτά υπάρχουν! :shifty:

Αν εννοείς για τα τρακαρίσματα αν θα φαίνονται, νομίζω έχουν φτιαχτεί στη Hertz με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της επισκευής. Πάντως δεν είχε τίποτα χοντρό. Λαμαρινοδουλειές και προφυλακτήρες μπρος πίσω με γρατζουνιές (πως γίνεται αυτό με 42 αισθητήρες και 57 κάμερες, είναι απορίας άξιο).
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#525223 Γίνεται άμα σε κοπανάνε οι διπλανοί από τη ζήλια τους.