Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By 224v
#524008
21 quadra έγραψε:Aυτή εκτός ότι έχω feedback από τα παιδιά μου που την χρησιμοποιούν χωρίς θέμα, είδα από τα - ξεράσματα - στα πλάγια που ξεχείλησε την επόμενη ημέρα που είχε στεγνώσει ότι γίνεται λάστιχο, είναι σιλικόνης ειδική για λάδια με θερμοκρασίες μέχρι συνεχόμενα 250οc και για μικρό διάστημα 300c.

https://www.google.gr/search?q=REINZOSI ... 80&bih=895


Μπραβο!!! :yahoo: επιτελους Παναγιωτη το ολοκλήρωσες.... φευγω στο νησι και πιστευω ότι από Σεπτεμβριο θα κανουμε και καμια βολτα στο παζαρι καποια Κυριακη… με το τερας. τον Οκτωβριο θα ετοιμασω και το δικο μου!!! για βολτες αξιζε τον κοπο παντως εγινε καινουριο το μοτερ...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524010
224v έγραψε:
21 quadra έγραψε:Aυτή εκτός ότι έχω feedback από τα παιδιά μου που την χρησιμοποιούν χωρίς θέμα, είδα από τα - ξεράσματα - στα πλάγια που ξεχείλησε την επόμενη ημέρα που είχε στεγνώσει ότι γίνεται λάστιχο, είναι σιλικόνης ειδική για λάδια με θερμοκρασίες μέχρι συνεχόμενα 250οc και για μικρό διάστημα 300c.

https://www.google.gr/search?q=REINZOSI ... 80&bih=895


Μπραβο!!! :yahoo: επιτελους Παναγιωτη το ολοκλήρωσες.... φευγω στο νησι και πιστευω ότι από Σεπτεμβριο θα κανουμε και καμια βολτα στο παζαρι καποια Κυριακη… με το τερας. τον Οκτωβριο θα ετοιμασω και το δικο μου!!! για βολτες αξιζε τον κοπο παντως εγινε καινουριο το μοτερ...


Kαλά να περάσετε, όταν γυρίσεις θα τα πούμε, καλό καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#524034 Έχεις ελέγξει πόσο καλά ζυγισμένα είναι τα σωθικά; Ειδικά ο στροφαλοφόρος.
Πόσο εύκολο είναι να το ελέγξεις;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524046
sknipper έγραψε:Έχεις ελέγξει πόσο καλά ζυγισμένα είναι τα σωθικά; Ειδικά ο στροφαλοφόρος.
Πόσο εύκολο είναι να το ελέγξεις;


O στρόφαλος ήταν σε μοτέρ που δούλευε χωρίς πρόβλημα το ίδιο και οι μπιέλες, δεν τα πείραξα καθόλου γιατί να έχουν πρόβλημα ?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#524125 Παναγιώτη, σχετικά με το κινεζικό Τούρμπο, πέραν της διαφοράς που αναφέρεις, έχεις τροπο να ελέγξεις (ndt) και το υλικό;
Σε claim προς κατασκευαστή(ες) έχουμε βρει σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις (ραουλο κρενιου και υδραυλικό μοτέρ μπομπας) διάφορες στη χύτευση και στην σκλήρυνση μεταξύ κινεζικού και γιαπωνέζικου ανταλλακτικού, που προμήθευει ο ίδιος ο κατασκευαστής....μάλιστα επειδή πλέον δεν κατασκευάζει ο συγκεκριμένος Ιάπωνας ανταλλακτικά στην Ιαπωνία η λύση δίνεται απο τα διαλυτήρια.. :help:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#524131 Η απάντηση του OEM ηταν φαντάζομαι, δουλεύουμε με τον προμηθευτή μας για βελτίωση της ποιότητας.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#524144
21 quadra έγραψε:
sknipper έγραψε:Έχεις ελέγξει πόσο καλά ζυγισμένα είναι τα σωθικά; Ειδικά ο στροφαλοφόρος.
Πόσο εύκολο είναι να το ελέγξεις;


O στρόφαλος ήταν σε μοτέρ που δούλευε χωρίς πρόβλημα το ίδιο και οι μπιέλες, δεν τα πείραξα καθόλου γιατί να έχουν πρόβλημα ?
Θέλω να πω αφού το έχεις λυμένο δεν αξίζει να ελέγξεις το ζύγισμα ή και να το βελτιώσεις ώστε να μειώσεις μελλοντικές φθορές και να βελτιώσεις στροφάρισμα με λιγότερο ρίσκο;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524156 Δεν ήθελα βελτίωση στον στρόφαλο γιατί θα έπρεπε να γίνει και ελάφρωμα στις μπιέλες, έμβολα, πείρους, το μόνο που έκανα είναι να ζυγίσω τα βάρη των μπιελών, εμβόλων, πείρων, μήπως και υπήρxαν αποκλίσεις αρκετών γραμμαρίων μεταξύ τους, οι μπιέλες είχαν από 0.5 - 0.8 gr διαφορά μεταξύ τους, τα έμβολα 0.2 - 0.4 gr, οπότε δεν θεώρησα ότι άξιζε να γίνει στο bottom end blueprinting δεδομένου ότι δεν ψάχνω αποδόσεις με τρελλά στροφαρίσματα, 6.200 έχει κόφτη παρόλο που είναι μοτέρ υπερτετράγωνο 88Χ82mm.

Gια να βελτιώσει κανείς αυτό το μοτέρ θέλει πολύ δουλειά και πολλά λεφτά και δεν το επιδιώκω, με την μεγαλύτερη τουρμπίνα θα πέσω σε πίεση στο 0.7 έχοντας τα ίδια CFM με βάση τον χάρτη της, ο στρόφαλος είναι ένας βαρύς στρόφαλος, ατσάλινος machined και έχει βάρος 17.6 kg τι να αφαιρέσεις και τι να κερδίσεις, δεν είναι κανένα στροφαλάκι των 10kg που γυρίζει στις 9.000, άλλωστε ίσιος είναι ούτως ή άλλος σύμφωνα με τα όργανα μου, τα 63mm των κομβίων βάσης και τα 52.5mm των κομβίων των μπιελών εξασφαλίζουν τη σταθερότητα του και την διατήρηση της ακρίβειας του, με πρόγραμμα και άλλα μπέκ άνετα ανεβαίνει στα 300+, το πρώτα προσθιοκίνητα του 1986 που ήταν μη καταλυτικά είχαν 1.2bar σταθερά και 1,4 - 1.6 overboost από το εργοστάσιο, τα επόμενα μετά το 1989 που απέκτησαν καταλύτη είχαν σταθερά 0.9 χωρίς overboost, στην Γαλλία με αλλαγή τουρμπίνας, intercooler, και πρόγραμμα δούλεψαν για χρόνια με 300-350 hp.

Το μοτέρ αυτό δεν είναι μοτέρ μεγάλης σειράς παραγωγής, φτιάχτηκε εξ ολοκλήρου από την Mahle για τα μόλις 875 Quadra και τα 10.000 21 turbo τα προσθιοκίνητα, τα υπόλοιπα μοτέρ της σειράς J7R - J8R για τα ατμοσφαιρικά και τα turbo diesel τα έφτιαχνε η ίδια η Renault και η διαφορά στην ποιότητα επεξεργασίας των μετάλλων και των χυτών είναι εμφανής. άρα μιλάμε για ένα προσεγμένο μοτέρ σε όλα του και όποιος βάλει χέρι πρέπει να ξέρει τι κάνει, άλλωστε είναι τόσο σπάνιο και τόσο παλιό ποι δεν αξίζει να το καταστρέψει κανείς και να μην βρίσκει μετά τίποτα από ανταλλακτικά, εγώ είχα στην άκρη πράγματα, αν δεν τα είχα θα πήγαινε για πέταμα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524325 Στο πλευρό του κινητήρα που είναι η εξαγωγή υπάρχουν 2 σωλήνες Φ 20mm που φέρνουν νερό στο δοχείο διαστολής και στο καλοριφέρ όπως και στην ψύξη της τουρμπίνας όταν σταματάει η λειτουργία του κινητήρα, η κυκλοφορία αυτή γίνεται με μια μαγνητική αντλία που πέρνει εντολή από την ECU η οποία πέρνει τα σήματα από τη θερμοκρασία νερού και λαδιού και λειτουργεί την αντλία για 15' ώστε να πέσει η θερμοκρασία του cartridge για την αποφυγή καρβουνιάσματος του λαδιού στα κουζινέτα της τουρμπίνας, τα κάρβουνα του λαδιού είναι σκληρά, ειδικά των σύγχρονων συνθετικών λαδιών, και είναι υπεύθυνα για την καταστροφή των κουζινέτων και του άξονα της,.

Η πολλαπλή του εργοστασίου βρίσκεται περίπου 5 εκ ψηλότερα από τις σωλήνες του νερού και δεν τις επηρεάζει αισθητά θερμοκρασιακά, είναι σιδερένιες και αυτό συνεπάγεται ότι με τα χρόνια έχουν τρυπήσει στα άκρα εκεί που στερεώνονται τα κολλάρα, η αιτία είναι ανάμεσα στα άκρα και στα κολλάρα μέχει στάσιμο νερό και με τα χρόνια τις διαβρώνει.

Το πρόβλημα λύνεται με κόψιμο των άκρων και κόλλημα άλλων νέων, έτσι έφτιαξα στον τόρνο νέα ανοξείδωτα άκρα και τα κόλλησα στη θέση των παλαιών τρύπιων τα οποία είχα αφαιρέσει, μέχρι εδώ καλά αν και το κόλλημα ενός σάπιου μετάλλου με ένα καινούργιο δεν επιτρέπει και τόσο - καλλιτεχνικές - κολλήσεις, αλλά ΟΚ η δουλειά γίνεται και λειτουργεί.

Όταν έβαλα την παλαιά επισκευασμένη σωλήνωση και ακούμπισα επάνω το χταπόδι που έχω φτιάξει είδα ότι οι σωλήνες του χταποδιού κατεβαίνουν αρκετά κάτω από τις σωλήνες και τις ακουμπάνε, έτσι έπρεπε να μετακινηθούν προς το μπλόκ της μηχανής τουλάχιστον 15mm για να μην ακουμπάνε στο χαταπόδι αλλά και για να δημιουργηθεί ένας χώρος να τοποθετηθεί μια θερμοασπίδα να ανακόψει τη θερμοκρασία από το χταπόδι στις σωλήνες.

Η λύση ήταν να αλλαχθεί όλη η στήριξη των σωλήνων για να τραβηχτούν προς τα μέσα, η δουλειά ήταν αρκετή λόγω της βάσης και οι σωλήνες ήδη τραυματισμένες, το σημείο που βρίσκονται είναι δύσκολο στην προσέγγιση αν τρυπούσαν κάποια στιγμή με τον κινητήρα στη θέση του, αφού για να επισκευαστούν έπρεπε να αφαιρεθεί η τουρμπίνα και το χταπόδι, έτσι πήρα την απόφαση να φτιάξω καινούργια σωλήνωση από ανοξείδωτο υλικό Φ 22mm σε διαφορετική θέση προς τα μέσα για να μην ακουμπάνε στο χταπόδι και να μην υπάρχει ο κίνδυνος για μελλοντική διάτρηση που τόση δουλειά θα προσέθετε κάποια στιγμή στο μέλλον, σκεπτόμενος ότι ο κος Μέρφυ θα έκανε την εμφάνιση του σε ακατάλληλη ώρα, σε ακατάλληλο μέρος και σε ακατάλληλες καιρικές συνθήκες.

Oι φωτό είναι κατατοπιστικές, αυτές και άλλες δυσκολίες αντιμετωπίζει όποιος αποφασίζει να αλλάξει διάφορα λειτουργικά εξαρτήματα στον κινητήρα του που δεν είναι plug and play

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόναbbcode image
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524429 Η συντήρηση ζωτικών εξαρτημάτων αλλά και το ξεσκούριασμα κάποιων άλλων καλά κρατεί...26 χρόνια μετά έπρεπε κάποια εξαρτήματα να φρεσκαριστούν λίγο, δεν έγιναν όπως θα ήθελα και όπως θα έπρεπε αλλά δεν πειράζει, από Σεπτέμβρη που θα έχω δική μου ψευδαργύρωση και ανοδείωση για μικροεξαρτήματα όσα βγαίνουν εύκολα θα γίνουν κίτρινα ξανά ( sodium potassium dichromate ). Ετοιμάζονται τα μπάνια, είναι έτοιμος ο ανορθωτής, βρέθηκε ο προμηθευτής των χημικών, συγκεντρώθηκαν οι οδηγίες και από φθινόπωρο θα γίνουν οι δοκιμές σε μέταλλα και αλουμίνια. Ήδη το ξεσκούριασμα γίνεται με χημικό τρόπο.

Στο Altenator αλλάχθηκε ο συλλέκτης και μπήκαν καινούργια καρβουνάκια, ξανακολλήθηκαν όλες οι κολλήσεις στις ανορθώτριες για την αποφυγή ψυχρής κόλλησης που είναι σύνηθες μετά από χρόνια και αλλάχτηκαν και τα ρουλεμάν, στη μίζα αλλάχτηκαν καρβουνάκια και έγινε καθαρισμός του συλλέκτη και μπήκε το κατάλληλο γράσο στα σωστά σημεία.

Εικόναpicture host

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#524430 Κόκκινη ψύκτρα στον εναλλακτη=+2kw

Κι εις ανώτερα!
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524442
drdino έγραψε:Κόκκινη ψύκτρα στον εναλλακτη=+2kw

Κι εις ανώτερα!


Στείλε και σε αυτούς τον χρωματικό κώδικα :lol:

http://www.tsoupakis.gr/download/mizes_dynamo.pdf
Άβαταρ μέλους
By nido
#524769 Ανυπομονώ να το δω και αυτό και το κομπρεσσοράτο S2000 που φτιάχνει ο Στέφανος σε λειτουργία... :inlove:
Ελπίζω μέχρι δεκαπενταύγουστο να έχεις καταφέρει να το τελειώσεις, έστω και χωρίς τους βελτιστοποιημένους χάρτες.