Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523687
21 quadra έγραψε:Ανάλογα το στύλ οδήγησης πάνε τα τακάκια, αν είσαι μαχητής του ΣΚ τα τακάκια των 100€ εμπρός - πίσω είναι σκουπίδια, αν είσαι νορμάλ στύλ ταξιτζής, γραφείο, σούπερ μάρκετ κλπ είναι μια χαρά.


Χωρίς να θέλω να μειώσω την εμπειρία κανενός, όποιος τελειώνει νορμάλ φρένα σύγχρονου αυτοκινήτου σε δημόσιο δρόμο είναι για δέσιμο, τουλάχιστον να μην πάρει κανέναν αθώο στο λαιμό του.

Με τα "σκουπίδια" (trw-lucas oe equivalent) βάζω το abs σε λειτουργία από ταχύτητα που δεν πας αυτόφωρο, και έχω 3-4 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα-γκρεμό από τα 140 στα 60, κι αυτά με νεκρά χωρίς να βοηθάει η μηχανή. Άμα πάλι μετά τα 3-4 αυτά φρεναρίσματα δεν χαμπαριάσεις ότι σιγά σιγά μαλακώνει η απόκριση του φρένου και πρέπει να κόψεις, τότε φταίει το κεφάλι σου και όχι τα τακάκια.

Επειδή βλέπω στο τόπικ των φρένων να επικρατεί ένας γαβανισμός με δίσκους ταψιά και δαγκάνες από τράκτορες, έχω να πω ένα πράγμα, το όριο στο φρένο το βάζει το λάστιχο και όχι το φρένο. Πλην βεβαίως των πιστιάρικων που είναι συνέχεια ή στο γκάζι ή στο φρένο, εκεί πάσο. Αλλά να πει ο άλλος ότι μου χρειάζεται επειδής είμαι weekend warrior τότε φίλτατε σόρρυ, αυτοπαραμυθιάζεσαι...

Έχω δοκιμάσει και αγωνιάρικα τακάκια, αλλά η αίσθηση ότι έχουν πέσει λάδια πάνω στους δίσκους για τα πρώτα 3-4 φρεναρίσματα ήταν λίγο ανησυχητική. Σε πολιτικά αμάξια θέλουμε 100% του φρένου από το πρώτο μέτρο, πες ότι πετιέται ένα παιδάκι από το στενό. Κι όμως, βλέπω να προτείνονται τακάκια που θέλουν 300 βαθμούς για να δουλέψουν. Αν μη τι άλλο, ανεύθυνο.

Ίσως επειδή έμαθα να στρίβω με 75 άλογα, το έχω σαν αρχή να χρησιμοποιώ όσο το δυνατόν λιγότερο φρένο, οπότε το γεγονός ότι δεν μένω από φρένο <=> δεν στρίβω το ακούω λίγο βερεσέ. Πάτα φρένο στο 1300 να δούμε πότε θα ξαναμαζέψει φόρα...

Επειδή έχω κατέβει πολλές κατηφόρες με 40+ τόνους, ταμπούρα παντού και μόνη βοήθεια ένα μηχανόφρενο που μόνο φασαρία έκανε, επίτρεψε μου να έχω κι εγώ μια γνώμη για το τι πάει να πει μένω από φρένο και τις συνέπειες αυτού.


Αν δεν κολλάει εδώ, ας πάει στα φρένα να γίνει και λίγο σόμπορος :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523696 lemon δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα ιδια στις αντοχες των φρενων,και ειδικα καποια που εχου αλλαξει τα οεμ ,ειναι ακομα πιο συχνο το φαινομενο να τελειωνουν γρηγορα.Οχι απαραιτητα με αντικοινωνικη (sic) συμπεριφορα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523723 Aπο τη στιγμή που φρενάρεις από 140-60 χωρίς ταχύτητα στο σαζμάν δεν χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα άλλο, μένω όμως με την απορία αφού είσαι τόσο γνώστης σε οδήγηση και φρένα γιατί ρωτάς να σου πούμε τη γνώμη μας για τακάκια ? Τρόλλ ? Η για να μας πείς ότι έκανες την έξυπνη κίνηση και πήρες τα τακάκια των 270€ με 100 ? Πόσο σίγουρος είναι ότι είναι τα ίδια με ίδια χαρακτηριστικά ?
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523753
21 quadra έγραψε:Τρόλλ


:lol:


Βρε μαστρο-21quadra, 2 ποστ πριν λέω κάτσε να ρωτήσουμε τον παλιό να μας πει, από αυτό και μόνο θα έπρεπε να καταλάβεις τι νομίζω...

21 quadra έγραψε:γιατί ρωτάς να σου πούμε τη γνώμη μας για τακάκια



Γιατί αντίθετα με κάποιους, δεν λέω ότι κατέχω την πάσα αλήθεια. Κάποια παλιά καραβάνα μπορεί να μου πει 2 πράγματα που μπορεί να είναι χρήσιμα :s_wink


21 quadra έγραψε:φρενάρεις από 140-60 χωρίς ταχύτητα στο σαζμάν δεν χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα άλλο



Τα "σκουπίδια" όπως είπες πριν, χρειάζονται στρώσιμο και αφού στρωθούν, να μην τα δοκιμάσουμε να δούμε τι ψάρια πιάνουν; Άμα αφήσω ταχύτητα μέσα, για το ίδιο "φορτίο" στην επιβράδυνση, θα πρέπει να φρενάρω από τα 150 πχ, γιατί να το κάνω; Για τον ίδιο λόγο πήγα και σε κατηφόρα και όχι ισιάδι.

21 quadra έγραψε:Η για να μας πείς ότι έκανες την έξυπνη κίνηση


Πραγματικά, στα @@ μου τι νομίζει ο πάσα ένας ανώνυμος σε ένα φόρουμ :iconcool:

21 quadra έγραψε:Πόσο σίγουρος είναι ότι είναι τα ίδια με ίδια χαρακτηριστικά


Σιγά μην βάλει η κάθε εταιρία-κολοσσός το κεφάλι στον τορβά για να γράψει OE equivalent σε τακάκι πεπιεσμένου σανού.


21 quadra έγραψε:αφού είσαι τόσο γνώστης


Ουδέποτε είπα ότι είμαι γνώστης, γνώσεις και γνώμες μαζεύω πάντα. Αυτά που τα είδα όμως με τα μάτια μου, δεν θα τα αμφισβητήσω γιατί έτσι το λέει ο μαστρο-τάδε των φόρουμζ. Η ξερολίαση όπως και να έχει δεν είναι καλό πράγμα από οποιαδήποτε πλευρά. Να αμφισβητήσουμε τώρα ότι το φρένο φτάνει μέχρι εκεί που φτάνει το λάστιχο επειδή κάποιοι βγάζουν μεροκάματο να πουλάνε στους γκανγκουρέους δίσκους και τακάκια από καγιέν για audi a4;

Ψαχτείτε, και η scania στο vag είναι, δείτε μήπως ταιριάζει καμιά δαγκάνα :lol:


Όπως και να έχει, εγώ κουλός είμαι, τα τελείωσα τα τακάκια σε 130 χιλιάδες χιλιόμετρα, άρα δεν φρενάρω άρα δεν το πατάω. Η χ-ψ βλαμμένη που δεν μπορεί να κουμαντάρει το αυτοκίνητο και είναι γκάζι-φρένο και τρώει τακάκι στις 30 χιλιάδες είναι ψαγμένη... οκ :thumbsup: Δείτε μήπως βάλουμε την racing σειρά γιατί το πάει το όχημα.


Τεσπά, από μένα τέλος το ζήτημα των φρένων, κάποιοι συμπεριφέρονται λες και τους τρώμε το μεροκάματο άμα επισημάνουμε τα αυτονόητα. Δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τη ζαχαρένια μας, καλημέρα σας!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523759 Τακακια βαζει ο καθενας μας αναλογα με το πως και τι οδηγει. Εγω στο AYGO εβαλα κεραμικα με 37 ευρω... μου φτανουν και μου περισσευουν, με τις διαδρομες εντος πολεως που κανω. Ειναι καλυτερα απο αυτα που φορουσε και τα ειχαν βαλει στο σερβις της Τογιοτα οταν το ειχε η κορη μου... (εχει 140 χιλ. συνολικα). Στο 2.24v εχω τα αντιστοιχα δικα του πλεον που απο την μανα του ειχε φοβερα φρενα.. Εαν εχεις διαδρομες που σε βαζουν σε πειρασμο για τρεξιματα, τοτε το βελτιωνεις.. αλλα για απλα οχηματα που μας πουλανε πλεον οι κατασκευαστες λιγα αμαξια χρειαζονται κατι καλλυτερο.. Εαν δεν εχουν καλα φρενα απλα δεν αγοραζεις αυτο το οχημα και παιρνεις ενα καλυτερο στα φρενα, για αυτο κανουν τα τεστ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#523761
lemon3 έγραψε: το όριο στο φρένο το βάζει το λάστιχο και όχι το φρένο. Πλην βεβαίως των πιστιάρικων που είναι συνέχεια ή στο γκάζι ή στο φρένο, εκεί πάσο. Αλλά να πει ο άλλος ότι μου χρειάζεται επειδής είμαι weekend warrior τότε φίλτατε σόρρυ, αυτοπαραμυθιάζεσαι...


Μα, τα φρένα που φτιάχνει ο quadra έχουν στόχο την αντοχή σε αλλεπάλληλα φρεναρίσματα , όχι αυτό που γράφεις.
Δεν ξέρω για ταμπούρα φορτηγών αλλά έχω ψήσει φρένα και τηγανίσει δίσκους σε nissan primera.
Η "συνταγή" :lol: ήταν 5 ευτραφείς επιβάτες με φούλ αποσκευές . Με κίνηση σε εθνική μιας λωρίδας και προσπεράσεις φορτηγών με συνεχή άσε-πάτα , δε χρειάστηκε να ξεπεράσω τα 140 χλμ/h για τα ψήσω.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#523773
mousatos έγραψε:
lemon3 έγραψε: το όριο στο φρένο το βάζει το λάστιχο και όχι το φρένο. Πλην βεβαίως των πιστιάρικων που είναι συνέχεια ή στο γκάζι ή στο φρένο, εκεί πάσο. Αλλά να πει ο άλλος ότι μου χρειάζεται επειδής είμαι weekend warrior τότε φίλτατε σόρρυ, αυτοπαραμυθιάζεσαι...


Μα, τα φρένα που φτιάχνει ο quadra έχουν στόχο την αντοχή σε αλλεπάλληλα φρεναρίσματα , όχι αυτό που γράφεις.
Δεν ξέρω για ταμπούρα φορτηγών αλλά έχω ψήσει φρένα και τηγανίσει δίσκους σε nissan primera.
Η "συνταγή" :lol: ήταν 5 ευτραφείς επιβάτες με φούλ αποσκευές . Με κίνηση σε εθνική μιας λωρίδας και προσπεράσεις φορτηγών με συνεχή άσε-πάτα , δε χρειάστηκε να ξεπεράσω τα 140 χλμ/h για τα ψήσω.



Τα πιστιάρικα όπως είπα, άλλο καπέλο, εκεί πάσο.

Δεν αντιλέγω ότι μπορείς να ψήσεις φρένο σε καθημερινή μετακίνηση, αλλά, όπως ξαναείπα, καθημερινή μετακίνηση, άντε και λίγο παιχνίδι σε στροφές είναι άλλο πράγμα από τα τακάκια που πιάνουν μετά το πρώτο φρένο από τα 100+. Σε απανωτά προσπεράσματα άντε να το καταλάβω ότι ζεστάθηκαν. Είχες όμως την επιλογή να πεις οκ, για 2-3-5 χιλιόμετρα ακολουθάω μέχρι να κρυώσουν. Σε καμία περίπτωση επικίνδυνο.

Όπως λέω και παραπάνω, άντε να έχεις 4 καλά φρεναρίσματα άδειος. Να γίνουν 2 με φουλ φορτίο; Το αυτοκίνητο σου λέει "εεε μάστορα, ζεστάθηκαν τα φρένα". Δεν σε αφήνει στα κρύα του λουτρού, να πατήσεις φρένο και να πιάσει το πετάλ λαμαρίνα...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#523778 Δε θα σε αφήσουν αλλά στη δική μου περίπτωση οι δίσκοι πρέπει να ψιλοστράβωσαν αφού τις επόμενες μέρες τσίριζαν μέχρι να ζεσταθούν.
Άβαταρ μέλους
By gsmave
#524269 Καλησπέρα. Με λένε Γιώργο κι ακολουθεί σύντομο ιστορικό. Έχω ford maverick 2.0 με 190.000 χλμ με αέριο (από τα 120.000 χλμ), αλλά με ταυτόχρονη πλέον χρήση (μέσω ρύθμισης) βενζίνης-υγραερίου, γιατί σε βάθος χρόνου βγήκε πρόβλημα στις βαλβίδες εξαγωγής (φαγώθηκαν λίγο τα ωστήρια/ποτηράκια σε ρεκτιφιέ –δεν ανοίχθηκε μηχανή- και με τη ρύθμιση φαίνεται να παραμένουν σταθερά τα διάκενα).
Όλα ξεκίνησαν όταν ανακαλύφθηκε ότι ο αισθητήρας στροφάλου είχε φθορά (προ 1.5 χρόνου). Ο μηχανικός μου (θα το λέμε συνεργείο Α –εξουσιοδοτημένο ford, σχετικά γνωστός στην αγορά, το πάω χρόνια κι είμαι ευχαριστημένος) μου είπε ότι οφείλεται στο ότι έβρισκε ο αισθητήρας και στο νέο έβαλε μια ροδέλα για να μην υπάρχει αυτή η επαφή. Σηκώνοντας στη μπάρα το αμάξι, τοποθέτησε κι ένα λοστό όπου σπρώχνοντας κάπως από το πλάϊ (το μπλοκ αν τα λέω καλά) μου είπε ότι δεν έπρεπε να έχει τόσο τζόγο και είναι πρόβλημα στα θρός στροφάλου :omg: . Από εκεί ξεκινά και ο ψυχολογικός (κυρίως) γολγοθάς.
Αφού καταλήξαμε ότι πρέπει να ανοιχθεί η μηχανή (κανά 1.500 ευρώ όλα μαζί, γιατί προφανώς άμα την ανοίξω θα αλλαχθούν και διάφορα πραγματάκια τσιμούχες κλπ), κι αν αποφασίσω να αλλάξω και έδρες/βαλβίδες εξαγωγής λόγω υγραερίου (που το είχα σκοπό κάποια στιγμή στο μέλλον αλλά όχι τώρα) επιπλέον χρήματα.
Αφού ξεπέρασα οριακά το εγκεφαλικό της ενημέρωσης (γιατί οι εποχές δεν είναι για τέτοιες ζημιές), αποφάσισα (ως σωστά σκεπτόμενος καταναλωτής –νομίζω-) να απευθυνθώ και σε άλλα συνεργεία για εκτίμηση.
Στο συνεργείο Β (εξουσιοδοτημένο ford, μεγάλο όνομα στην αγορά και διαφημισμένος στα ειδικά φόρα) μου είπαν αφού το εξέτασαν (δεν ήμουν παρών) και τους είπα και όλο το ιστορικό (με αισθητήρα κλπ) ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα (μου άλλαξαν μόνο ένα ρουλεμάν στον ιμάντα παρελκόμενων –άρα κάποιος έλεγχος έγινε-). :dizzy:
Στο συνεργείο Γ (γενικό συνεργείο, με μεγάλη κίνηση) μου είπαν ότι θεωρούν ότι δεν έχει πρόβλημα (δεν ξέρω τι έλεγχος έγινε) και δεν μπορεί να γίνει τέτοια μέτρηση (τζόγου) άμα δεν ανοιχθεί η μηχανή κλπ. :dizzy:
Στο συνεργείο Δ (εξουσιοδοτημένο ford, με μεγάλη εμπειρία στη μαμά ford ως μηχανικός ο ιδιοκτήτης), μέτρησε συμπίεση, έβαλε ακουστικά (!) και μου είπε ότι δεν έχει θέμα και μάλιστα η πρακτική τοποθέτησης ροδέλας (στον αισθητήρα στροφάλου) δεν ήταν άγνωστη στα ford, αλλά δε σημαίνει κατ’ανάγκη θέμα στα θρός. Συμπληρωματικά το συνεργείο Α μου έχει πει ότι είδε και πεσμένο τον ένα κύλινδρο κατά ~20% (!!!). :dizzy: :dizzy:
Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ελέγχων (που προφανώς έγιναν σε βάθος χρόνου –γιατί που να ψάξεις μέσω γνωστών για σχετική σιγουριά για τέτοιο θέμα-), το συνεργείο Α (που του μετέφερα επανειλημμένως τους ενδοιασμούς μου κατά πόσο είναι σίγουρη αυτή η ζημιά και τι μπορεί να προκαλέσει αν την αφήσω, μου είπε ότι είναι απολύτως σίγουρος και σε βάθος χρόνου μπορεί να γίνει μεγαλύτερη ζημιά (-εκεί το’χω χάσει λίγο- ακόμα και στο κάρτερ, ίσως στο στρόφαλο, με τις τριβές, κλπ). Το αμάξι δεν ‘’βροντάει’’ όπως μου είπαν κάποιοι γνωστοί (βέβαια αν φτάσει να ‘’βροντάει’’ δεν ξέρω τι μπορεί να θέλει), ο μάστορας επιμένει όμως ότι ‘’να έχει και κάποια διαφορά ο ήχος της μηχανής’’. Έψαξα κι εγώ όσο μπορούσα αλλά άκρη δεν βρήκα (αλλού μιλάνε ότι τέτοια ζημιά εμφανίζεται αν μείνει χωρίς λάδι –δεν παίζει αυτό-, προφανώς αστοχία υλικού, κλπ).
Επειδή όποιος κατάφερε και το διάβασε όλο, μπορεί να έχει χαθεί οι απορίες μου είναι :
Μπορεί να γίνει σίγουρα (χωρίς άνοιγμα μηχανής) εκτίμηση ότι έχουμε τέτοια ζημιά και βάσει ποιών ενδείξεων?
Ποια συμπτώματα θα καταλάβω εγώ σαν απλός οδηγός (αν μπορώ) ότι είναι κρίσιμα και πλέον χρειάζεται η επέμβαση?
Τι άλλες μεγαλύτερες ζημιές μπορεί να γίνουν αν το αφήσω μέχρι να υπάρχει εμφανές πρόβλημα (θόρυβος, απόδοση, δεν ξέρω τι άλλο)?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.
Εντάξει τά’γραψα. Πάω να βρω μια ένα μέρος να κρεμαστώ για να μην έχω τέτοια άγχη (μετά τους δικηγόρους, οι επόμενοι πρέπει να είναι οι ‘’συνεργειατζήδες’’ για ‘’εκκαθάριση’’).
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524273 Αν κάποιο συνεργείο θέλει να μετρήσει την ανοχή του thrust στροφάλου μπορεί, αρκεί να θέλει, δεν είναι πολύ εύκολο αλλά γίνεται.
Πρέπει πρώτο να ξέρει την ανοχή που δίνει ο κατασκευαστής, να βρεί χώρο να στηρίξη το όργανο μέτρησης και η μηχανή να του επιτρέπει να τοποθετήσει ένα λοστό ώστε να μετακινήσει τον στρόφαλο κάνοντας μοχλό σε κάποια τροχαλία, η ανοχή είναι κάπου ανάμεσα στο 0.20mm ανάλογα τον κατασκευαστή που ορίζει τα όρια από - έως.

Αν τα service γίνονται κανονικά και αν το λάδι της μηχανής είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής συνήθως η φθορά στο thrust δεν υπαρβαίνει τα όρια για όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Η φθορά στο thrust προέρχεται από τον συμπλέκτη, κάθε φορά που πατάμε τον συμπλέκτη αυτός σπρώχνει τον στρόφαλο προς τα εμπρός, το thrust είναι 4 μισά δαχτυλίδια πάχους περίπου 3mm και πλάτου περίπου 10mm που τοποθετούνται σε ένα σημείο στον στρόφαλο συγκρατώντας τη μετακίνηση του, είναι από το ίδιο αντιτριβικό υλικό των κουζινέτων, άλλοτε είναι κουζινέτο που στα πλάγια του υπάρχουν διαμορφωμένες οι ροδέλλες του thrust, πχ Jeep Wrangler

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#524274 ^αυτό ακριβώς. Ο πρώτος μάστορας τι ακριβώς έσπρωχνε με τον λοστό; Είδες εσύ κάτι με το μάτι να κουνιέται ή είχε όργανο;
Άβαταρ μέλους
By gsmave
#524279 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το κομμάτι ''..........να τοποθετήσει ένα λοστό ώστε να μετακινήσει τον στρόφαλο κάνοντας μοχλό σε κάποια τροχαλία....'' έγινε μπροστά μου, αλλά επειδή δεν είμαι μηχανικός τα μεταφέρω όπως τα αντιλαμβάνομαι. Στερέωσε το λοστό καπου προς την πλευρά του ιμάντα κίνησης (που είναι στο πλάι της μηχανής) κι εγώ είδα όλο το κομμάτι (τη μηχανή) να μετακινείται...σε δεύτερη φάση προσπάθησε να στερεώσει και ρολόι αλλά με το λοστό κλπ, δεν έγινε προφανώς αξιόπιστη μέτρηση (ούτε και θυμάμαι της ανοχές) αλλά σίγουρα ήταν μεγαλύτερο από ''δέκατα'' και γι'αυτο εντυπωσιάστηκα κι έχω τις αμφιβολίες μου... γιατί λέω δεν μπορεί να παίζει τόσος τζόγος και μάλλον βλέπουμε και τζόγο συνολικά της μηχανής (ίσως είμαι και λάθος)...στο μάστορα ξαναλέω ότι είχα (έχω) εμπιστοσύνη, αλλά επειδή οι καιροί είναι περίεργοι, η συγκεκριμένη βλάβη είναι από τις σχετικά (έως πολύ σπάνιες) και κοστοβόρα και κανένα άλλο συνεργείο δεν τον επαληθεύει, έχω χαθεί....δίσκος-πλατώ δεν έχει αλλαχθεί (μόνο δίσκο ''καρφωσα'' κάπου στα 140.000 χλμ), ενδέχεται η αλλαγή δισκου-πλατω να χρειάζεται και να δημιουργεί τέτοια (παράπλευρη) ένδειξη ή είμαι εκτός θέματος?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#524281 Γι'αυτό λέω μήπως είδες να κουνιέται όλη η μηχανή πάνω στις ελαστικές βάσεις της, αν έβλεπες τον στρόφαλο να κουνιέται οπτικά θα ήταν πολύ σοβαρά τα πράματα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524287
21 quadra έγραψε:Αν κάποιο συνεργείο θέλει να μετρήσει την ανοχή του thrust στροφάλου μπορεί, αρκεί να θέλει, δεν είναι πολύ εύκολο αλλά γίνεται.
Πρέπει πρώτο να ξέρει την ανοχή που δίνει ο κατασκευαστής, να βρεί χώρο να στηρίξη το όργανο μέτρησης και η μηχανή να του επιτρέπει να τοποθετήσει ένα λοστό ώστε να μετακινήσει τον στρόφαλο κάνοντας μοχλό σε κάποια τροχαλία, η ανοχή είναι κάπου ανάμεσα στο 0.20mm ανάλογα τον κατασκευαστή που ορίζει τα όρια από - έως.

Παναγιωτη εαν βολευει το μερος μπροστα στην τροχαλια,δεν θα μπορουσε να γινει μετρηση και με φιλερ,τραβωντας με λοστο τον στροφαλο?

σχετικο/ασχετο
δεκαετια του 80 φτιαχναμε ενα αγωνιστικο σαμαρα Λαντα.
Οι λυσεις στον συμπλεκτη πολυ λιγες.
Ειχε ''πεσει'' :shifty: στα χερια μου ενα αγωνιστικο δισκο/πλατω απο τα εργοστασιακα σαμαρα,της sachs racing.
Xυτο πλατω,με πολυ σκληρα(οπως αποδειχτηκε)χτενια,με τετραφτερο ξερο δισκο χωρις ελατηρια
Το βαζουμε πανω, μεσα στη καυλα με το ''εργοστασιακο'' σετ αμπραγιαζ.Τοτε αυτα ουτε σε φωτογραφιες δεν τα ειχαμε δει.
Μην τα πολυλογουμε,το μοτερ εβγαλε 3-4 ειδικες και εφαγε τα θρος.
Πρωτακουστη ζημια σε μοτερ λαντα,που οπως καταλαβατε ηταν απο το πολυ σκληρο πλατω,που πιεζε υπερβολικα τον στροφαλο οποτε παταγες το πενταλ του συμπλεκτη.
Φτιαξαμε αλλα θρος,το βελτιωσαμε σε διαρκεια,αλλα δεν λυσαμε το προβλημα.
Ξαναγυρισαμε στο τελος στην παλια δοκιμασμενη λυση του καρφωμενου σκληρου φερμουιτ,και του ενισχυμενου πλατω απο Ελληνικο μαγαζι.
Άβαταρ μέλους
By gsmave
#524297 Χμμ... οπότε καταλήγω ότι όντως έχουν πρόβλημα τα θρος (αφού είδα τη μηχανή να κουνιέται)... αυτο βέβαια σημαίνει ότι 3 στα 4 συνεργεία δεν το ''κατέχουν'', αλλά οκ σημαίνει από την άλλη ότι καλώς έχω εμπιστοσύνη στο δικό μου...η ερώτηση που μάλλον έφυγε στο δρόμο -Τι άλλες μεγαλύτερες ζημιές μπορεί να γίνουν αν το αφήσω μέχρι να υπάρχει εμφανές πρόβλημα (θόρυβος, απόδοση, δεν ξέρω τι άλλο)?-