21 quadra έγραψε:Ανάλογα το στύλ οδήγησης πάνε τα τακάκια, αν είσαι μαχητής του ΣΚ τα τακάκια των 100€ εμπρός - πίσω είναι σκουπίδια, αν είσαι νορμάλ στύλ ταξιτζής, γραφείο, σούπερ μάρκετ κλπ είναι μια χαρά.
Χωρίς να θέλω να μειώσω την εμπειρία κανενός, όποιος τελειώνει νορμάλ φρένα σύγχρονου αυτοκινήτου σε δημόσιο δρόμο είναι για δέσιμο, τουλάχιστον να μην πάρει κανέναν αθώο στο λαιμό του.
Με τα "σκουπίδια" (trw-lucas oe equivalent) βάζω το abs σε λειτουργία από ταχύτητα που δεν πας αυτόφωρο, και έχω 3-4 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα-γκρεμό από τα 140 στα 60, κι αυτά με νεκρά χωρίς να βοηθάει η μηχανή. Άμα πάλι μετά τα 3-4 αυτά φρεναρίσματα δεν χαμπαριάσεις ότι σιγά σιγά μαλακώνει η απόκριση του φρένου και πρέπει να κόψεις, τότε φταίει το κεφάλι σου και όχι τα τακάκια.
Επειδή βλέπω στο τόπικ των φρένων να επικρατεί ένας γαβανισμός με δίσκους ταψιά και δαγκάνες από τράκτορες, έχω να πω ένα πράγμα, το όριο στο φρένο το βάζει το λάστιχο και όχι το φρένο. Πλην βεβαίως των πιστιάρικων που είναι συνέχεια ή στο γκάζι ή στο φρένο, εκεί πάσο. Αλλά να πει ο άλλος ότι μου χρειάζεται επειδής είμαι weekend warrior τότε φίλτατε σόρρυ, αυτοπαραμυθιάζεσαι...
Έχω δοκιμάσει και αγωνιάρικα τακάκια, αλλά η αίσθηση ότι έχουν πέσει λάδια πάνω στους δίσκους για τα πρώτα 3-4 φρεναρίσματα ήταν λίγο ανησυχητική. Σε πολιτικά αμάξια θέλουμε 100% του φρένου από το πρώτο μέτρο, πες ότι πετιέται ένα παιδάκι από το στενό. Κι όμως, βλέπω να προτείνονται τακάκια που θέλουν 300 βαθμούς για να δουλέψουν. Αν μη τι άλλο, ανεύθυνο.
Ίσως επειδή έμαθα να στρίβω με 75 άλογα, το έχω σαν αρχή να χρησιμοποιώ όσο το δυνατόν λιγότερο φρένο, οπότε το γεγονός ότι δεν μένω από φρένο <=> δεν στρίβω το ακούω λίγο βερεσέ. Πάτα φρένο στο 1300 να δούμε πότε θα ξαναμαζέψει φόρα...
Επειδή έχω κατέβει πολλές κατηφόρες με 40+ τόνους, ταμπούρα παντού και μόνη βοήθεια ένα μηχανόφρενο που μόνο φασαρία έκανε, επίτρεψε μου να έχω κι εγώ μια γνώμη για το τι πάει να πει μένω από φρένο και τις συνέπειες αυτού.
Αν δεν κολλάει εδώ, ας πάει στα φρένα να γίνει και λίγο σόμπορος