Σε απροοπτες βλαβες μου κοστισε 300€
Σερβις, αναλωσιμα κλπ, με μεγαλη φροντιδα και ΧΩΡΙΣ υπερβολες.
< >
Η πρωτη κράτησε 7 και την άλλαξα γιατί έμπαινε χειμώνας και πιθανον να μην άντεχε, αν και δεν είχε δώσει κανένα σημάδι. Φορουσε μία Yasa yb12b-bs, 10Ah.
Στο συνεργείο τότε έβαλαν μια "καλη" αλλά άγνωστη yb12b-4.
Η οποία αποδείχθηκε αξιοπρεπής αφού έβγαλε 6 χρόνια.
Τώρα πηρα μία AGM technology, με 50€ και βλέπουμε. Αν και δεν νομίζω να το κρατήσω τόσο ώστε να δω ποσα χρονια θα με βγάλει.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Μοτερικα είναι Οκ;
Εμένα τσιμπάει αρκετά λαδάκια πλεον.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Οι συνεργειατζήδες δεν θυμούνται να έχουν κάνει επισκευή σε 125άρη LEADER ...
(αμελώ και τη συντήρησή του τελευταία, γ@μώ τη φτώχεια μου )
Anyway το bmw c650gt έκλεισε σήμερα 9 χρονια και εχει 110k στην πλάτη του
Ώρα για αλλαγή
Εάν όλα πάνε καλά Δευτέρα πάω να δω ένα Forza 750 κυριολεκτικά καινούργιο
Με άδεια 9/23 και 3 χιλιάδες χιλιόμετρα μόνο .
Ο ιδιοκτήτης του βρήκε ευκαιρία ένα ducati και το πουλαειφουλ έξτρα με μαμά συναγερμο μαμά tank bag deflectors μαμά και επίσης βαλίτσα givi
Ώρα να πάμε σε κάτι αξιοπιστο με μικρή κατανάλωση λόγω dct και μηδαμινά σέρβις
Θα επανέλθω
< >
Και σήμερα το έπλυνα τιμής ένεκεν.
Ιδού λοιπόν το νέο amore
Μεταχειρισμένο (σαν καιν9υργιο) forza 750 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας 9/23 και μόνο 3000 km στο κοντερ
Φορτωμένο με πολλά έξτρα βαλίτσα givi μαμα deflectors και tank bag ,συναγερμό ,gps tracker (με συνδρομή)
Ξεκινάμε λοιπόν νεες μοτοβολτες
< >
Fiat Panda 7,6l/100km
PaNick67 έγραψε:Με γεια! Καλοταξιδο κι απεφτο να ειναι!Ευχαριστώ πολύ
< >