Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#522933
belgarion έγραψε:
elteo έγραψε:Tι να πούνε παλαιότεροι οδηγοί που οδηγούσαν π.χ. Xsara 1.4 και Golf ΙV 1.4 με τα 75 άλογα άροπης βενζίνης.
Εντάξει, και στην Αμερική συζητάνε ότι αν δεν κάνει κάτω από 6" το 0-60 μίλια και δεν έχει 300 άλογα είναι ψοφημι.

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ναι είναι ακριβώς το ίδιο. (Δεν το νομίζω :lol: )

Εδώ μιλάμε για αντικειμενικά αργά αυτοκίνητα και εσύ μου γράφεις για υποκειμενικά αργά (ΗΠΑμερικάνικα) αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#522935
dimviii έγραψε:
edmond έγραψε:Το yaris νομίζω είναι παντού γρηγορότερο ακριβώς λόγω 6αριού--> πυκνότερη κλιμάκωση.


τα μοτερ τους δεν εχουν καμια σχεση.Του γιαρις εχει μοτερακλα.


Εγώ παντως πριν από το micra είχα Yaris d4d 09’ εξαταχυτο ..οι διάφορες είναι αμελητέες και αν δεν κάτσεις με χρονόμετρο δεν τις καταλαβαίνεις με τίποτα!εχω κι ένα Leon 20vt το οποίο βγαίνει μόνο για βόλτα μια στο τοσο.οταν κατέβηκα από το Leon που χρησιμοποιούσα καθημερινά και μπηκα στο Yaris,εκει καταλαβα τεράστια διαφορά..από το Yaris στο micra δεν καταλαβα τίποτα!90 άλογα το ένα 90 το άλλο...άσε που το micra ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγορο λόγω της μεγαλύτερης κατά 2.5kg ροπής...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522937 Τι να σου πω,εχω νοικιασει 2 φορες Γιαρις πετρελαιο στην Κρητη,και τις 2 φορες εχω παθει πλακα με το μοτερ.Μεχρι να σπιναρει τον εσωτερικο τροχο σε καμπες με 2η απο τη ροπη.Στις ιδιες ακριβως διαδρομες εχω οδηγησει και Ρενω 1,5 κλιο πετρελαιο.Δεν ειχαν σχεση απο δυναμη μεταξυ τους.
Ευρος στροφων στο Γιαρις που θυμιζε βενζινοκινητηρα,πολυ πιο δυνατο εκτος τουρμπο(πολυ σημαντικο)
Σε μεγαλες ανηφορες οπου ξεκιναγες με λιγα χλμ και σανιδωνες δεν ειχαν επαφη.
Πχ στην μεγαλη ανηφορα απο Αγ Νικολαο προς Ιεραπετρα,το Γιαρις μπορουσε και ανεβαινε στα 170 χλμ/ωρα,
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#522938
dimviii έγραψε:Τι να σου πω,εχω νοικιασει 2 φορες Γιαρις πετρελαιο στην Κρητη,και τις 2 φορες εχω παθει πλακα με το μοτερ.Μεχρι να σπιναρει τον εσωτερικο τροχο σε καμπες με 2η απο τη ροπη.Στις ιδιες ακριβως διαδρομες εχω οδηγησει και Ρενω 1,5 κλιο πετρελαιο.Δεν ειχαν σχεση απο δυναμη μεταξυ τους.
Ευρος στροφων στο Γιαρις που θυμιζε βενζινοκινητηρα,πολυ πιο δυνατο εκτος τουρμπο(πολυ σημαντικο)
Σε μεγαλες ανηφορες οπου ξεκιναγες με λιγα χλμ και σανιδωνες δεν ειχαν επαφη.
Πχ στην μεγαλη ανηφορα απο Αγ Νικολαο προς Ιεραπετρα,το Γιαρις μπορουσε και ανεβαινε στα 170 χλμ/ωρα,


Μήπως οδήγησες το 75αρη Clio?γιατι βγαίνει και 1.5 πετρέλαιο με 75 αλογα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522940 δεν το γνωριζω αυτο Μανο.Νοικιαρικα ηταν ολα.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#522941
dimviii έγραψε:δεν το γνωριζω αυτο Μανο.Νοικιαρικα ηταν ολα.


Μπορεί να ταν κι αυτο φιλε..εγώ παντως η διαφορά που καταλαβα από το Yaris στο micra είναι ότι με το Yaris προσπερνούσα άνετα με 4η και ογδόντα χιλιόμετρα ενώ στο micra μπορεί να θέλει να κατεβάσω λόγω των πιο μακριών σχέσεων...το micra όμως τραβά μέχρι πιο ψηλά χωρίς να λαχανιαζει ο κινητήρας...παντως η 6η δεν μου έλειψε Γιατί σε πορεία με 110-120 το micra έχει τις ίδιες μπορεί και 100 στροφές λιγότερες από το Yaris...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#522942
dimviii έγραψε:Πχ στην μεγαλη ανηφορα απο Αγ Νικολαο προς Ιεραπετρα,το Γιαρις μπορουσε και ανεβαινε στα 170 χλμ/ωρα,


Με πόσα; Εκεί;

Μήτσο αυτά δεν είναι ΕΒΟ. Ήχος και φώς θα γίνεις έτσι και συμβεί κάτι.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522944 στο γυρνα στη κατηφορα εβλεπα πανω απο 200. :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522946
manoliossss έγραψε:..το micra όμως τραβά μέχρι πιο ψηλά χωρίς να λαχανιαζει ο κινητήρας...


εδω δεν συμφωνω.Το γιαρις περναγε τις 5κ χωρις λαχανιασμα.Hταν εξωφρενικη η διαφορα στο στροφαρισμα.
Τα μοναδικα μοτερ που εχω δει να στροφαρουν ανετα εκει ψηλα ειναι της βρωμο vw (1,6tdi)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#522968 Μια φορά έχω οδηγήσει το Yaris d4d του 14 και μου φάνηκε σαφώς πιο γρήγορο από το Κλιο μου, δεν το έψαξα όσο ο Δημήτρης για να μπορώ να πω αν κερδιζει μόνο λόγω κιβωτίου ή είναι και το μοτέρ τόσο καλύτερο

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523014 Λετε μοτερουκλα του Γιαρις, τιν πει κανενας και για το 1248 ντηζελ του 500 και των αλλων Φιατ με τα 95 αλογα και 20 ροπη.. ? εχω πιασει στην ΑΟ κοντερισια 190...Και εχει 10.1 τα 0-100...
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#523017
224v έγραψε:Λετε μοτερουκλα του Γιαρις, τιν πει κανενας και για το 1248 ντηζελ του 500 και των αλλων Φιατ με τα 95 αλογα και 20 ροπη.. ? εχω πιασει στην ΑΟ κοντερισια 190...Και εχει 10.1 τα 0-100...

10.1 δεν δίνει ούτε το πιο υπεραισιοδοξο site πάντως για το 500. 10.5 μέχρι 10.8 το έχουν μετρήσει. Και το επιπλεον θετικό του yaris είναι το 6αρι κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#523018 Για τα Μερκελινοσαιτ λες;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#523025
koubeast έγραψε:
224v έγραψε:Λετε μοτερουκλα του Γιαρις, τιν πει κανενας και για το 1248 ντηζελ του 500 και των αλλων Φιατ με τα 95 αλογα και 20 ροπη.. ? εχω πιασει στην ΑΟ κοντερισια 190...Και εχει 10.1 τα 0-100...

10.1 δεν δίνει ούτε το πιο υπεραισιοδοξο site πάντως για το 500. 10.5 μέχρι 10.8 το έχουν μετρήσει. Και το επιπλεον θετικό του yaris είναι το 6αρι κιβώτιο.
Το 500 είναι και μια κατηγορία κάτω. Η σωστή σύγκριση είναι να δούμε τι κάνει το corsa και το punto με το 95αρι μοτέρ

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#523028
belgarion έγραψε:
koubeast έγραψε:
224v έγραψε:Λετε μοτερουκλα του Γιαρις, τιν πει κανενας και για το 1248 ντηζελ του 500 και των αλλων Φιατ με τα 95 αλογα και 20 ροπη.. ? εχω πιασει στην ΑΟ κοντερισια 190...Και εχει 10.1 τα 0-100...

10.1 δεν δίνει ούτε το πιο υπεραισιοδοξο site πάντως για το 500. 10.5 μέχρι 10.8 το έχουν μετρήσει. Και το επιπλεον θετικό του yaris είναι το 6αρι κιβώτιο.
Το 500 είναι και μια κατηγορία κάτω. Η σωστή σύγκριση είναι να δούμε τι κάνει το corsa και το punto με το 95αρι μοτέρ

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Εγώ παντως παιδιά πιστευω πως τα diesel αυτής της κατηγορίας που συζητάμε δεν είναι αυτοκίνητα για επιδόσεις και για να γράφουν 0-100 αλλά Κυριως γιανοικονομία και για πιο σβέλτη μετακίνηση το οποίο επιτυγχάνεται λόγω της μεγαλύτερης ροπής που έχουν ..Θεωρώ λοιπόν αστείο να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ποιο από τα αργά μας dieselakia είναι πιο αργό.. 90 αλογα αυτοκίνητα είναι...και στον γκρεμό με ευνοϊκό άνεμο κάτω από 10"(υπεραισιόδοξο νούμερο) για το 0-100 δεν πέφτουν...


Sent from my iPhone using Tapatalk