Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#521829 Όλα αυτά σε μια χώρα που ακόμα κυκλοφορούν αυτοκίνητα με bull bar και κανείς δεν σηκώνει ούτε φρύδι; :hmmm:

https://www.car.gr/8436551-honda-hr-v-1600-cc-comfort
https://www.car.gr/13164492-suzuki-vita ... ara-2000cc
Άβαταρ μέλους
By postruck
#521846 Πολύ καλό σαν ιδέα,αλλα εδώ δεν βάζουν ενα μικρό φωτάκι,γιατί έχει βάρος :dizzy: και χαλάει την εμφάνιση :tomato: του ποδηλάτου! Περιμένεις να φορέσουν το γιλέκο και να βάλουν και το χειριστήριο στο τιμόνι?? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#521856 Γύρισα πριν λίγο από Νάουσα προς Παροικία.... Δεν έβλεπα που πήγαινα, χρόνια έχει να μου τύχει αυτό.
Σκοτεινοί δρόμοι χωρίς φωτισμό, στροφές, κίνηση από το αντίθετο ρεύμα και τα φώτα είτε να βαράνε στο θεό η απλά έχει πολλές ανηφόρες κατηφόρες.
Αν και δεν είχα πιει, άρχισα να αναρωτιέμαι αν κάτι μου συμβαίνει ώσπου μου λέει ο μικρός από πίσω, 'πως βλέπεις που πάμε;'
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#521880
Y.V έγραψε:https://m.youtube.com/watch?time_continue=1&v=AIGYeo4tfHw



-στο 1ο κλιπ (το "χωρίς") η κύρια αιτία του ατυχήματος δεν είναι η έλλειψη του βιονικού γιλέκου αλλά ότι η λάθος κίνηση του ποδηλάτη (κόβει απότομα αριστερά μπαίνοντας στη τροχιά του αυτοκινήτου, χωρίς να ελέγξει πίσω του / να τοποθετηθεί έγκαιρα στη λωρίδα / δείξει τη πρόθεση του για ελιγμό). Το γιλέκο θα έλυνε μόνο το 3ο από αυτά.

-φοράει μαύρα και δεν έχει ούτε καν φως πίσω. Ένα hi-viz γιλέκο (ή έστω ανοιχτόχρωμα ρούχα) θα το έλυνε αυτό.

-3ο πρόβλημα είναι ότι με το προϊόν αυτό κάνεις μεν σινιάλο, αλλά φαίνεται μόνο από πίσω σου. Τα σήματα με το χέρι είναι καλύτερη λύση:

Εικόνα

πρώτα απ'όλα γιατί σε βλέπουν και από μπροστά. Επίσης είναι τζάμπα. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By fokion
#521892
Zorz έγραψε:Όλα αυτά σε μια χώρα που ακόμα κυκλοφορούν αυτοκίνητα με bull bar και κανείς δεν σηκώνει ούτε φρύδι; :hmmm:

https://www.car.gr/8436551-honda-hr-v-1600-cc-comfort
https://www.car.gr/13164492-suzuki-vita ... ara-2000cc


Κατ' αρχην του βιταρα ειναι πολυουρεθανης αρα πολυ καλυτερο
κατα δευτερον νομιζω οτι πιο συνηθες ειναι να πεσει μοτοσυκλετιστης ποδηλατης απο πισω σου παρα απο μπροστα.
τριτον ε δεν εξεχουν το ιδιο απο την περιπετρο του οχηματος.....
τεταρτον πολλά εχουν εγκριση τυπου πχ το "αναποδο Τ" που υπαρχει για το σπορτατζ μου - που εχω ξυλωσει παντως ακριβως γι αυτο το λογο.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#521956
Morx έγραψε:
Manousos έγραψε:
fokion έγραψε:ερώτημα αν ειναι παράβαση.....

οι βάσεις ποδηλάτων που μπαίνουν απέξω από το πορτμπαγκαζ όταν ΔΕΝ μεταφέρουν ποδήλατο δε πρέπει να αφαιρούνται???

Τα 2 μαρκούτσια δεν ειναι επικίνδυνα όταν εξέχουν σκέτα????

πλάκα πλάκα σε ένα κορσα φορεμένα αν του κόλλαγα (οκ προφανώς γιατί να το κάνω) ανεβαιναν στο μισό καπώ...

ένας μοτοσικλετιστής τι????

Και αν θέλει να πάει να τα παραλάβει π.χ. από τον μάστορα πως θα το κάνει; Ή αν τα είχε αφήσει σε ένα μέρος για το χειμώνα και θέλει να τα πάρει, τι θα κάνει;


Εφοσον δεν κουβαλαει κατι, να τις βαλει τις βασεις στον κωλο του.
ΩΠΑ Σορρυ, το πορτμπαγκαζ ηθελα να πω.

Τοσο δυσκολο;

Μάλλον οδηγάς αυτοκίνητο και τσατίζεσαι. Εγώ που οδηγώ και μηχανή τι να πω που αν φρενάρει μπορεί να καρφωθεί στο σώμα μου; Δεν γνώριζα ότι αναδιπλώνονται.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#521962
Manousos έγραψε:
Morx έγραψε:
Manousos έγραψε:
fokion έγραψε:ερώτημα αν ειναι παράβαση.....

οι βάσεις ποδηλάτων που μπαίνουν απέξω από το πορτμπαγκαζ όταν ΔΕΝ μεταφέρουν ποδήλατο δε πρέπει να αφαιρούνται???

Τα 2 μαρκούτσια δεν ειναι επικίνδυνα όταν εξέχουν σκέτα????

πλάκα πλάκα σε ένα κορσα φορεμένα αν του κόλλαγα (οκ προφανώς γιατί να το κάνω) ανεβαιναν στο μισό καπώ...

ένας μοτοσικλετιστής τι????

Και αν θέλει να πάει να τα παραλάβει π.χ. από τον μάστορα πως θα το κάνει; Ή αν τα είχε αφήσει σε ένα μέρος για το χειμώνα και θέλει να τα πάρει, τι θα κάνει;


Εφοσον δεν κουβαλαει κατι, να τις βαλει τις βασεις στον κωλο του.
ΩΠΑ Σορρυ, το πορτμπαγκαζ ηθελα να πω.

Τοσο δυσκολο;

Μάλλον οδηγάς αυτοκίνητο και τσατίζεσαι. Εγώ που οδηγώ και μηχανή τι να πω που αν φρενάρει μπορεί να καρφωθεί στο σώμα μου; Δεν γνώριζα ότι αναδιπλώνονται.
Μάλλον επειδή οδηγεί μηχανή τσατιζεται.

Φυσικά και διπλωνουν αλλά βαριούνται την διαδικασία τοποθέτησης.
Προτιμούν να είναι δημόσιος κίνδυνος για πεζούς, ποδηλάτες, αναβάτες μηχανής.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#522904
Morx έγραψε:
Manousos έγραψε:
Morx έγραψε:Μανουσο, μαλλον δεν καταλαβες το σχολιο μου...

Προσπάθησα Morx....

Δεν πειραζει. Λιγο ακομα επρεπε! :s_empathy

:lol: Ο.k.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#522905
Manousos έγραψε:
Morx έγραψε:
Manousos έγραψε:
Morx έγραψε:Μανουσο, μαλλον δεν καταλαβες το σχολιο μου...

Προσπάθησα Morx....

Δεν πειραζει. Λιγο ακομα επρεπε! :s_empathy

:( Ο.k. Θα προσπαθήσω την επόμενη φορά....
Άβαταρ μέλους
By Morx
#522967 Manousos ... οδηγαω απο τα 16 μου σε 2 τροχους ως επι το πλειστον.
365 μερες το χρονο, σε ολες τις καιρικες συνθηκες, με πολλαπλασια χιλιομετρα απ'οτι ο μεσος ορος.


Εγραψες:
Και αν θέλει να πάει να τα παραλάβει π.χ. από τον μάστορα πως θα το κάνει; Ή αν τα είχε αφήσει σε ένα μέρος για το χειμώνα και θέλει να τα πάρει, τι θα κάνει;


Σου απαντησα...
Εφοσον δεν κουβαλαει κατι, να τις βαλει τις βασεις στον κωλο του.
ΩΠΑ Σορρυ, το πορτμπαγκαζ ηθελα να πω.

Τοσο δυσκολο;


Δεν τσαντιστηκα με 'σενα λοιπον, αλλα το λεω για μια ακομα φορα.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟ ΒΡΩΜΟΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ, να αφαιρεσει τις βασεις και να τις βαλει στο πορτμπαγκαζ, σε καδο ανακυκλωσης, στον Π-Α-Τ-Ο--Τ-Ο-Υ... αλλα ΟΧΙ παρατημενες επανω στο αμαξι να προεξεχουν.