- 25 Μαρ 2018, 00:24
#497481
Εγώ και με αυτοκίνητο πολύ προτού αρχίσω να βγαίνω με ποδήλατο στους δρόμους φρόντιζα να προβλέπω και να ψυχολογώ τους τριγύρω μου (πεζούς και με ρόδες). Φυσικά πολλοί οδηγοί είναι πέρα βρέχει. Και πολλοί οδηγοί με κανονικά αυτοκίνητα έχουν όση προσοχή στο δρόμο είχε και το άτομο (πρώην άντρας, φυλακισμένος, τώρα γυναίκα) στη θέση του οδηγού του αυτόνομου Volvo. Ειδικά σε άλλες χώρες που η οδήγηση είναι πολύ πιο βαρετή, μια και όλοι πάνε χαλαρά στη λωρίδα τους με το όριο και οποιοαδήποτε κίνηση πέραν του σωρού καταγράφεται και τιμωρείται αυστηρά. Στην Ελλάδα είναι τόσες οι προκλήσεις (πέρα βρέχει κότες γερόντια, μηχανάκια από παντού, πεζοί από παντού, ταρίφες που σταματάνε παντού, διπλοπαρκαρισμένοι κοκ) που είναι δύσκολο να μείνεις χαλαρός και αμέτοχος.
Καθόλου ναζιστική η άποψη του ότι δε θέλουμε να σε πατήσουμε επειδή είναι ακριβό, απλά ρεαλιστική.
Αναφέρθηκε και είναι σωστό να πιστοποήσουμε την ανωτερότητα του ανθρώπινου ματιού που βασικά για κάθε pixel μπορεί να ρυθμίζει ξεχωριστά ευαισθησία. Μπορείς στην ίδια στιγμή στο οπτικό σου πεδίο να βλέπεις κάτι φωτεινό χωρίς να τυφλώνεσαι ενώ βλέπεις και κάτι σκοτεινό πολύ καλύτερα από τις HDR υλοποιήσεις των φωτομηχανών (που θέλουν και χρόνο). Ακόμα και αν η εικόνα του αρχικού βίντεο ήταν πιστή στην απεικόνιση του φωτεινού τμήματος των φώτων τα ανθρώπινα μάτια θα έβλεπαν πολύ πιο φωτεινά τον χώρο εκτός του φωτισμένου από τα φώτα του αυτοκινήτου.
aka onyx !