Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#497365 Πότε μα ποτέ δεν διέσχισα δρόμο βασισμένος ότι με βλέπει το αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.

Άσε που δεν συνάδει με αυτό που νομίζουμε για το εξωτερικό, ότι έχουν παιδεία κυκλοφοριακή είτε είναι πεζοί είτε εποχουμενοι.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#497367
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.


ΠΑΡΑισχυει για μένα.
Και κατάλαβα ότι σαν οδηγός αυτοκινήτου κάποια πράγματα μου "διεφευγαν" ως τότε...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497369
Νίκος Παππάς έγραψε:Πότε μα ποτέ δεν διέσχισα δρόμο βασισμένος ότι με βλέπει το αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.

Άσε που δεν συνάδει με αυτό που νομίζουμε για το εξωτερικό, ότι έχουν παιδεία κυκλοφοριακή είτε είναι πεζοί είτε εποχουμενοι.

Από το Redmi Note 4


Εγώ πρίν χρόνια περπατώντας στο πεζοδρόμιο με Γερμανό συνεργάτη στο Αμβούργο κατέβασα επίτηδες το πόδι μου στον δρόμο και αμέσως σταμάτησε να κινείται η λωρίδα, και τον ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό ? Τόσο προσεκτικοί, ευγενικοί και καλοί είσαστε ? και μου λέει, όχι δεν είμαστε ευγενικοί αλλά κοστίζει ακριβά αν σε πατήσουμε, έτσι εισέπραξα μια καλοζυγισμένη κρυφοναζιστική άποψη που μου κατέρριψε τον μύθο των ευγενικών και καλών ? βορειοευρωπαίων.
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 24 Μαρ 2018, 19:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#497373
cosneo έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.


ΠΑΡΑισχυει για μένα.
Και κατάλαβα ότι σαν οδηγός αυτοκινήτου κάποια πράγματα μου "διεφευγαν" ως τότε...


Όποιος οδηγεί και μοτό έχει άλλη αντίληψη στην οδήγηση, στην ισορροπία του οχήματος του και στον χώρο που κινείται, και έχει αποκτήσει και μια έκτη αίσθηση των πραγμάτων κυρίως μπορεί να προβλέπει τις κινήσεις των άλλων οδηγών αλλιώς δεν επιζείς για πολύ επάνω στην σέλα, μιλάω εκ πείρας όντας μοτοσυκλεττιστής από τα 14 μου με τα πρώτα sachs που είχαμε με τις 2 ταχύτητες και μετέπειτα με μεγαλύτερες μοτό, ένα υστερικό Jawa 90cc δίχρονο με δισκοβαλβίδα στον στρόφαλο το 1968 που δεν κρατιόταν με τίποτα όταν άνοιγες το γκάζι, κάποτε ο Κ.Κ σε τέστ μαζί με ένα Kawa 90 είχε πεί ότι πρέπει να κάνεις τον σταυρό σου πρίν ανοίξεις το γκάζι, μέχρι δύο 350άρες και μια 175 που είχα μέχρι πρίν λίγα χρόνια.

Οι οδηγοί μοτό είναι άλλου είδους οδηγοί με τα αυτοκίνητα τους και καμμία σχέση δεν έχουν με όσους οδηγούν και κοιμούνται σκοτώνοντας εννίοτε και μακάρι να υπήρχε μια στατιστική πόσοι από όσους οδηγούν και μοτό έχουν εμπλακεί σε θανατηφόρα τροχαία.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#497375
21 quadra έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Πότε μα ποτέ δεν διέσχισα δρόμο βασισμένος ότι με βλέπει το αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.

Άσε που δεν συνάδει με αυτό που νομίζουμε για το εξωτερικό, ότι έχουν παιδεία κυκλοφοριακή είτε είναι πεζοί είτε εποχουμενοι.

Από το Redmi Note 4


Εγώ πρίν χρόνια περπατώντας στο πεζοδρόμιο με Γερμανό συνεργάτη στο Αμβούργο κατέβασα επίτηδες το πόδι μου στον δρόμο και αμέσως σταμάτησε να κινείται η λωρίδα, και τον ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό ? Τόσο προσεκτικοί, ευγενικοί και καλοί είσαστε ? και μου λέει, όχι δεν είμαστε ευγενικοί αλλά κοστίζει ακριβά αν σε πατήσουμε, έτσι εισέπραξα μια καλοζυγισμένη κρυφοναζιστική άποψη που μου κατέρριψε τον μύθο των ευγενικών και καλών ? βορειοευρωπαίων.
Μάλλον δεν κατάλαβες την ειρωνεία του.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#497379
21 quadra έγραψε:
cosneo έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.


ΠΑΡΑισχυει για μένα.
Και κατάλαβα ότι σαν οδηγός αυτοκινήτου κάποια πράγματα μου "διεφευγαν" ως τότε...


Όποιος οδηγεί και μοτό έχει άλλη αντίληψη στην οδήγηση, στην ισορροπία του οχήματος του και στον χώρο που κινείται, και έχει αποκτήσει και μια έκτη αίσθηση των πραγμάτων κυρίως μπορεί να προβλέπει τις κινήσεις των άλλων οδηγών αλλιώς δεν επιζείς για πολύ επάνω στην σέλα, μιλάω εκ πείρας όντας μοτοσυκλεττιστής από τα 14 μου με τα πρώτα sachs που είχαμε με τις 2 ταχύτητες και μετέπειτα με μεγαλύτερες μοτό, ένα υστερικό Jawa 90cc δίχρονο με δισκοβαλβίδα στον στρόφαλο το 1968 που δεν κρατιόταν με τίποτα όταν άνοιγες το γκάζι, κάποτε ο Κ.Κ σε τέστ μαζί με ένα Kawa 90 είχε πεί ότι πρέπει να κάνεις τον σταυρό σου πρίν ανοίξεις το γκάζι, μέχρι δύο 350άρες και μια 175 που είχα μέχρι πρίν λίγα χρόνια.

Οι οδηγοί μοτό είναι άλλου είδους οδηγοί με τα αυτοκίνητα τους και καμμία σχέση δεν έχουν με όσους οδηγούν και κοιμούνται σκοτώνοντας εννίοτε και μακάρι να υπήρχε μια στατιστική πόσοι από όσους οδηγούν και μοτό έχουν εμπλακεί σε θανατηφόρα τροχαία.


Ένας καλός οδηγός είναι προορατικός ό,τι όχημα και αν οδηγεί. Τις μεγαλύτερες |λογοκρισία| από μηχανόβιους τις έχω δει...
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#497388 Εγω συμφωνω με τον quadra
Αν οδηγεις και μοτοσυκλετα, μαθαινεις αλλιως να προβλεπεις και να υπολογιζεις στην διαδρομη ακομα κι αν οδηγεις εκεινη τη στιγμη αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#497480 Για τη Γερμανία γενικά είχα στο μυαλό μου ότι πεζός δεν περνάει με κόκκινο φανάρι κι ας είναι έρημος ο δρόμος. Σε ένα τελευταίο ταξίδι στο Ούλμ όμως βρέθηκα να είμαι ο μόνος που περίμενε να πρασινίσει το φανάρι (μετά φέρθηκα ελληνικά)! Ίσως ο νότος της Γερμανίας είναι αλλιώς, ίσως ειναι θέμα τεχνο/φοιτητό-κοσμου ...

Ψάχνοντας να μάθω τι πόλη είναι το Tempe της Αριζόνα βγήκα στη Wikipedia που αναφέρει ότι ονομάστηκε Τέμπη από την ελληνική κοιλάδα των Τεμπών! Έχει 160.000 κατοίκους.

O (?) οδηγός μάλλον έχει κάνει 4 χρόνια φυλακή.
https://www.cbsnews.com/news/tempe-ariz ... ving-uber/
Η γυναίκα που σκοτώθηκε ήταν άστεγη και στη Αριζόνα δοκιμάζονται 600 αυτόνομα οχήματα!
http://www.4-traders.com/news/Arizona-s ... -26198301/

Στην Αριζόνα δεν τους ζητάνε δημόσιες αναφορές για τις δοκιμές, τα προβλήματα, πότε χρειάσθηκε να επέμβει άνθρωπος ... αντίθετα με την Καλιφόρνια. Οπότε όλοι εκεί πάνε.

H Uber έδωσε στη Waymo (Google) "0.34% stake in Uber, worth about $245 million based on Uber’s current $72 billion valuation" για να τελειώνει μια δίκη για κατασκοπία στο LIDAR.
https://cleantechnica.com/2018/02/10/ub ... ion-stock/

Απίστευτα "χοντρό" παιχνίδι!
Τελευταία επεξεργασία από Adriver και 25 Μαρ 2018, 00:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#497481 Εγώ και με αυτοκίνητο πολύ προτού αρχίσω να βγαίνω με ποδήλατο στους δρόμους φρόντιζα να προβλέπω και να ψυχολογώ τους τριγύρω μου (πεζούς και με ρόδες). Φυσικά πολλοί οδηγοί είναι πέρα βρέχει. Και πολλοί οδηγοί με κανονικά αυτοκίνητα έχουν όση προσοχή στο δρόμο είχε και το άτομο (πρώην άντρας, φυλακισμένος, τώρα γυναίκα) στη θέση του οδηγού του αυτόνομου Volvo. Ειδικά σε άλλες χώρες που η οδήγηση είναι πολύ πιο βαρετή, μια και όλοι πάνε χαλαρά στη λωρίδα τους με το όριο και οποιοαδήποτε κίνηση πέραν του σωρού καταγράφεται και τιμωρείται αυστηρά. Στην Ελλάδα είναι τόσες οι προκλήσεις (πέρα βρέχει κότες γερόντια, μηχανάκια από παντού, πεζοί από παντού, ταρίφες που σταματάνε παντού, διπλοπαρκαρισμένοι κοκ) που είναι δύσκολο να μείνεις χαλαρός και αμέτοχος.
Καθόλου ναζιστική η άποψη του ότι δε θέλουμε να σε πατήσουμε επειδή είναι ακριβό, απλά ρεαλιστική.

Αναφέρθηκε και είναι σωστό να πιστοποήσουμε την ανωτερότητα του ανθρώπινου ματιού που βασικά για κάθε pixel μπορεί να ρυθμίζει ξεχωριστά ευαισθησία. Μπορείς στην ίδια στιγμή στο οπτικό σου πεδίο να βλέπεις κάτι φωτεινό χωρίς να τυφλώνεσαι ενώ βλέπεις και κάτι σκοτεινό πολύ καλύτερα από τις HDR υλοποιήσεις των φωτομηχανών (που θέλουν και χρόνο). Ακόμα και αν η εικόνα του αρχικού βίντεο ήταν πιστή στην απεικόνιση του φωτεινού τμήματος των φώτων τα ανθρώπινα μάτια θα έβλεπαν πολύ πιο φωτεινά τον χώρο εκτός του φωτισμένου από τα φώτα του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#497569
Adriver έγραψε:Για τη Γερμανία γενικά είχα στο μυαλό μου ότι πεζός δεν περνάει με κόκκινο φανάρι κι ας είναι έρημος ο δρόμος. Σε ένα τελευταίο ταξίδι στο Ούλμ όμως βρέθηκα να είμαι ο μόνος που περίμενε να πρασινίσει το φανάρι (μετά φέρθηκα ελληνικά)! Ίσως ο νότος της Γερμανίας είναι αλλιώς, ίσως ειναι θέμα τεχνο/φοιτητό-κοσμου ...

Ψάχνοντας να μάθω τι πόλη είναι το Tempe της Αριζόνα βγήκα στη Wikipedia που αναφέρει ότι ονομάστηκε Τέμπη από την ελληνική κοιλάδα των Τεμπών! Έχει 160.000 κατοίκους.

O (?) οδηγός μάλλον έχει κάνει 4 χρόνια φυλακή.
https://www.cbsnews.com/news/tempe-ariz ... ving-uber/
Η γυναίκα που σκοτώθηκε ήταν άστεγη και στη Αριζόνα δοκιμάζονται 600 αυτόνομα οχήματα!
http://www.4-traders.com/news/Arizona-s ... -26198301/

Στην Αριζόνα δεν τους ζητάνε δημόσιες αναφορές για τις δοκιμές, τα προβλήματα, πότε χρειάσθηκε να επέμβει άνθρωπος ... αντίθετα με την Καλιφόρνια. Οπότε όλοι εκεί πάνε.

H Uber έδωσε στη Waymo (Google) "0.34% stake in Uber, worth about $245 million based on Uber’s current $72 billion valuation" για να τελειώνει μια δίκη για κατασκοπία στο LIDAR.
https://cleantechnica.com/2018/02/10/ub ... ion-stock/

Απίστευτα "χοντρό" παιχνίδι!
Το παιχνίδι είναι πολύ χοντρό και ας μην ξεχνάμε ότι στόχος είναι το κέρδος και όχι το καλό της ανθρωπότητας. Είναι ενδιαφέρον πώς μια εταιρεία που δεν έχει κέρδη και παραβιάζει τοσους κανόνες διεθνώς, αξίζει τόσα πολλά χρήματα με βάση την προοπτική ότι θα καταφέρει κάποια στιγμή να αντικαταστήσει τους κοστοβορους οδηγούς με ρομπότ, πράγμα που φυσικά την κάνει να κόβει γωνίες για να επιταχύνει την προοπτική αυτή
https://jalopnik.com/just-about-everyon ... 1823984330

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#497677
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:
Serf έγραψε:
For human driving in the U.S., there’s roughly one death every 86 million miles, while autonomous vehicles have driven no more than 15 to 20 million miles in the country so far, according to Morgan Stanley analysts.

< Note >



Ενδιαφέρον, είχα υπόψη μου διαφορετικά νούμερα... :hmmm: Θα κοιτάξω να το ψάξω κάποια στιγμή! :s_yes


Τι χαμπάρια Μάρκο μου; Όλα καλά; :roll:



Όλα καλά! :superman: :lol:

Waymo has logged over two million miles on U.S. streets and has only had fault in one accident, making its cars by far the lowest at-fault rate of any driver class on the road— about 10 times lower than our safest demographic of human drivers (60–69 year-olds) and 40 times lower than new drivers, not to mention the obvious benefits gained from eliminating drunk drivers.


To πρόβλημα ήταν άλλο...

However, Waymo’s vehicles have a knack for getting hit by human drivers.

.....................................

The leading theory is that Waymo’s vehicles adhere to the letter of traffic law, leading them to brake for things they are legally supposed to brake for (e.g., pedestrians approaching crosswalks). Since human drivers are not used to this lawful behavior, it leads to a higher rate of rear-end collisions (where the human driver is at-fault).


:iconcool: :lol: :lol:


Αυτό που θέλω να σημειώσω είναι πως τα σημερινά αυτόνομα οχήματα είναι όλα πειραματικά. Όταν (και αν) θα βγουν στην αγορά, θα έχουν εξελιχθεί αρκετά περισσότερο. Και γράφω το "αν", γιατί υπάρχουν πολλοί παράγοντες πέρα από την τεχνική δυνατότητα που πρέπει να δουλέψουν για να τα δούμε στην αντιπροσωπεία (νομοθεσία, ασφαλιστικές, οδηγοί, κτλ).



Δυστυχώς πάντως, οι στατιστικές πάνω σε αυτό το θέμα είναι σχεδόν ανύπαρκτες... Λογικό, μιας και είμαστε στην αρχή ακόμα...
Άβαταρ μέλους
By Drpal
#497804
drdino έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Πότε μα ποτέ δεν διέσχισα δρόμο βασισμένος ότι με βλέπει το αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν αυτό το κάνω επειδή οδηγώ μοτοσικλέτα χρόνια και έχω μάθει να μην θεωρώ δεδομένο τίποτα, αλλά δεν νομίζω ότι θα το έκαναν πολλοί.

Άσε που δεν συνάδει με αυτό που νομίζουμε για το εξωτερικό, ότι έχουν παιδεία κυκλοφοριακή είτε είναι πεζοί είτε εποχουμενοι.

Από το Redmi Note 4


Εγώ πρίν χρόνια περπατώντας στο πεζοδρόμιο με Γερμανό συνεργάτη στο Αμβούργο κατέβασα επίτηδες το πόδι μου στον δρόμο και αμέσως σταμάτησε να κινείται η λωρίδα, και τον ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό ? Τόσο προσεκτικοί, ευγενικοί και καλοί είσαστε ? και μου λέει, όχι δεν είμαστε ευγενικοί αλλά κοστίζει ακριβά αν σε πατήσουμε, έτσι εισέπραξα μια καλοζυγισμένη κρυφοναζιστική άποψη που μου κατέρριψε τον μύθο των ευγενικών και καλών ? βορειοευρωπαίων.
Μάλλον δεν κατάλαβες την ειρωνεία του.


Εννοείται πως ο Γερμανός ειρωνευόταν με τον τρόπο που ξέρει.
Η προτεραιότητα σε όσους διασχίζουν τις διαβάσεις είναι μέρος της οδηγικής παιδείας των Κεντροευρωπαίων και δη των Γερμανών. Που να δείτε τι γίνεται στην Ελβετία. Τα αυτοκίνητα κόβουν ταχύτητα ακόμα και με το αν υποψιαστούν πως κάποιος μπορεί να περάσει τη διάβαση. Εκτός από τους ποδηλάτες, αυτοί είναι μία κατηγορία μόνοι τους...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#497944 https://techcrunch-com.cdn.ampproject.o ... mpact/amp/

A self-driving vehicle fatally striking a pedestrian is a tasteless venue for self-promotion, but it’s also an important time to discuss the problems that created the situation. Mobileye CEO and CTO Amnon Shashua seems to do a little of both in this post at parent company Intel’s blog, running the company’s computer vision software on Uber’s in-car footage and detecting the person a full second before impact.

It first must be said that this shouldn’t be taken to demonstrate the superiority of Mobileye’s systems or anything like that. This type of grainy footage isn’t what self-driving — or even “advanced driver assistance” — systems are meant to operate on. It’s largely an academic demonstration.

But the application of a competent computer vision system to the footage and its immediate success at detecting both Elaine Herzberg and her bike show how completely the Uber system must have failed.

Even if this Mobileye object detection algorithm had been the only thing running in that situation, it detected Herzberg a second before impact (on highly degraded data at that). If the brakes had been immediately applied, the car may have slowed enough that the impact might not have been fatal; even a 5 MPH difference might matter. Remember, the Uber car reportedly didn’t even touch the brakes until afterwards. It’s exactly these types of situations in which we are supposed to be able to rely on the superior sensing and reaction time of an AI.

We’re still waiting to hear what exactly happened that the Uber car, equipped with radar, lidar, multiple optical cameras and a safety driver, any one of which should have detected Herzberg, completely failed to do so. Or if it did, failed to take action.

This little exhibition by Mobileye, while it should be taken with a grain of salt, at least gives a hint at what should have been happening inside that car’s brain.
Άβαταρ μέλους
By stavrosg
#518580 Η οδηγός "ασφαλείας" του αυτοκινήτου φέρεται να έβλεπε The Voice στο Hulu την ώρα του δυστυχήματος και αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο να κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία εξ αμελείας:
https://motherboard.vice.com/en_us/arti ... zona-tempe
When Uber’s self-driving car killed an Arizona woman in March, the vehicle’s operator was watching Hulu on her phone. Police have deemed the crash “entirely avoidable.”

That’s according to a 318-page report from the Tempe Police Department, released on Thursday in response to a public records request, reports Reuters. Safety driver Rafaela Vasquez could be charged with vehicle manslaughter.

Vasquez had been streaming The Voice on her phone for 42 minutes, straight up through the crash, according to Hulu records obtained by police.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#519485 ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Η Renault στην τελική ευθεία για την αυτόνομη μετακίνηση

Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, η Renault, είναι έτοιμη να προσφέρει στο κοινό μια υπηρεσία δημόσιας μετακίνησης με αυτόνομα οχήματα. Οι τελικές δοκιμές που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στη Γαλλία αποτελούν την αρχή για μια νέα σελίδα στην ιστορία του αυτοκινήτου, αλλά και γενικότερα των μεταφορών.

Επισυναπτόμενο μπορείτε να βρείτε Δ.Τ. και φωτογραφικό υλικό. Το σχετικό video μπορείτε να το βρείτε στην παρακάτω διαδρομή:

https://www.youtube.com/watch?v=5JG3ZsHXrfc

Εικόνα