Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#516559 Το ΜΧ-5 ξέρουμε τι χρήση πρέπει να του γίνει! :iconcool: :innocent:

Εικόνα

Οπότε προτείνω για λάστιχα καμιά οικολογική μαλακία πίσω για να αντέχει στη χρήση (και να μην έχει σοβαρή πρόσφυση) και μπροστά κανένα σοβαρό για να φρενάρει. :innocent: Εξάλλου τα πίσω θα τρώγονται... :iconcool: :s_wink

Και προφανώς πολύ καλύτερα με τις original ζάντες! :rtfm:

ΟΚ, με 90 άτια δεν είναι για πολλά, αλλά στους δρόμους που έχουμε εδώ πάνω το κάθε άλογο μετράει για 2 τουλάχιστον :innocent: :lol:


Θέλω βόλτα, δίνω ποπολάρο για να καθαρίζει αμάξια 6 μήνες ως αντάλλαγμα! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By fot
#516601 Απίστευτο αυτοκίνητο!!
Βάλτου τις 14αρες με σωστά λάστιχα. Γαμεί.


ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΥ ΧΟΥ ΠΕΝΤΕ!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#516603 Θα μας τρελάνεις εσύ...
Λοιπόν να πω κι εγώ που είχα το ίδιο ακριβώς.
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο βάλε μπλοκέ, το 1.5 έχει έχει το μεγάλο διαφορικό οπότε μπαίνει το τόρσεν χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο. Με το μπλοκέ έγινε άλλο αυτοκίνητο.
Μαζί με το μπλοκέ βάλε και πιο κοντό κορωνοπήνιο, μπαίνει κουτί από το μπροστινό διαφορικό του πρώτου kia sportage και ειναι 4.5:1 αν θυμάμαι καλά. Ήθελα να το κάνω αλλά τελικά λόγο γάμου το πούλησα το μιατάκι.
Εμένα οδηγικά μου άρεσε πιο πολύ με τις 15ρες, βέβαια στις 14ρες είχα toyo cf1 ενώ στις 15ρες t1r.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#516606 Miata χωρίς μπλοκέ είναι μισό Miata, έτσι λέγαμε τότε. Όσο για το κ/π, το ακριβές νούμερο είναι 4.44. Η πιο συμφέρουσα "ατμοσφαιρική" βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516619
Obelix έγραψε:Λοιπόν να πω κι εγώ που είχα το ίδιο ακριβώς.
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο βάλε μπλοκέ, το 1.5 έχει έχει το μεγάλο διαφορικό οπότε μπαίνει το τόρσεν χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο. Με το μπλοκέ έγινε άλλο αυτοκίνητο.
Μαζί με το μπλοκέ βάλε και πιο κοντό κορωνοπήνιο, μπαίνει κουτί από το μπροστινό διαφορικό του πρώτου kia sportage και ειναι 4.5:1 αν θυμάμαι καλά.

Άρχισα να ψάχνω :innocent:
Ευχαριστώ για το tip με το κ/π του sportage, δεν το γνώριζα!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#516675 Προσωπικό γούστο: μαμά με ξύλα/δεσίματα/μπλοκέ/τέλος. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516679
Obelix έγραψε:Θα μας τρελάνεις εσύ...
Λοιπόν να πω κι εγώ που είχα το ίδιο ακριβώς.
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο βάλε μπλοκέ, το 1.5 έχει έχει το μεγάλο διαφορικό οπότε μπαίνει το τόρσεν χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο. Με το μπλοκέ έγινε άλλο αυτοκίνητο.
Μαζί με το μπλοκέ βάλε και πιο κοντό κορωνοπήνιο, μπαίνει κουτί από το μπροστινό διαφορικό του πρώτου kia sportage και ειναι 4.5:1 αν θυμάμαι καλά. Ήθελα να το κάνω αλλά τελικά λόγο γάμου το πούλησα το μιατάκι.
Εμένα οδηγικά μου άρεσε πιο πολύ με τις 15ρες, βέβαια στις 14ρες είχα toyo cf1 ενώ στις 15ρες t1r.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτά που γράφεις ισχύουν και για mk2 1.600?

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#516680 Ναι, ίδια είναι το 1.5 με το το 2.
Το μπλοκέ που είχα αγορά ήταν από mk2.
Στα φόρουμ τότε είχε τα πάντα για αυτά...

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#516699
Obelix έγραψε:Ναι, ίδια είναι το 1.5 με το το 2.
Το μπλοκέ που είχα αγορά ήταν από mk2.
Στα φόρουμ τότε είχε τα πάντα για αυτά...

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ για την απάντηση!

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516702 Το Fuji αντι για το Torsen αξιζει τον κοπο;

Sent using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#516710
rocsta έγραψε:Το Fuji αντι για το Torsen αξιζει τον κοπο;

Sent using Tapatalk


Fuji είχαν τα 18άρια μετά το 2004 αν θυμάμαι καλά, ενώ μέχρι το 2003 είχαν τορσεν.
Εγώ διαφορά δεν κατάλαβα ποτέ στην πράξη, όσοι τα έκαναν αρκούδες έβαζαν τόρσεν υποτίθεται λόγω μεγαλύτερης αντοχής. Ίδια αρχή λειτουργίας σχεδόν με τη διαφορά πως το Fuji έχει preload σε αντθεση με το τόρσεν που με τροχό χωρίς καθόλου πρόσφυση γίνεται ελεύθερο.
Σε κάθε περίπτωση βρίσκεις εύκολα τόρσεν και μάλιστα όλο και κάποιος που θα τούρμπισε θα το δίνει μαζί με κοντό.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#516712 Κι ομως δεν βρισκω καθολου ευκολα torsen. Επισης εχουν και 100 ευρω διαφορα στην τιμη. Σε forum του εξωτερικου τα αντιπαθουν ιδιαιτερα τα fuji απ οτι διαβασα ως ιδιαιτερως ευθραυστα.

Sent using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By xenos
#516758
rocsta έγραψε:Κι ομως δεν βρισκω καθολου ευκολα torsen. Επισης εχουν και 100 ευρω διαφορα στην τιμη. Σε forum του εξωτερικου τα αντιπαθουν ιδιαιτερα τα fuji απ οτι διαβασα ως ιδιαιτερως ευθραυστα.

Sent using Tapatalk


Τορσεν μονο!!!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#516767
rocsta έγραψε:
Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω με ζάντες.




Μια ζάντα που μου άρεσε πάρα πολύ στο ΝΑ είναι η παρακάτω

Εικόνα

rocsta έγραψε:Κι ομως δεν βρισκω καθολου ευκολα torsen. Επισης εχουν και 100 ευρω διαφορα στην τιμη. Σε forum του εξωτερικου τα αντιπαθουν ιδιαιτερα τα fuji απ οτι διαβασα ως ιδιαιτερως ευθραυστα.

Sent using Tapatalk


Tα fuji και μόνο που δεν χαρακτηρίζονται αλεξίσφαιρα θα τα απέφευγα. Επίσης όπως και εσύ διάβασες έχουν πολύ κακές κριτικές ενώ από την άλλη το torsen εκθειάζεται. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δε βρίσκεις. Στην ελληνική σελίδα πωλήσεων ανταλλακτικών MX5 ανά διαστήματα ανεβαίνουν αγγελίες. Επίσης αν βάλεις ζήτηση σίγουρα κάτι θα βρεθεί. Επίσης μπορείς να επικοινωνήσεις με το Λευκαδίτη στην Αθήνα. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός MX5 εκεί πηγαίνει οπότε αν δεν έχει κάτι άμεσα διαθέσιμο σίγουρα θα μπορέσει να σου βρει.
Οι τιμές είναι πάνω κάτω στα 350-450€ αν είναι με το καβούκι ή μη, με ΚΠ ή όχι κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516771 δισκατο γιατι δεν φορανε στα μχ5? :hmmm: