Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#515548 Καλα και η toyota εβγαλε τα δικα τους φρουτα (ZZ και 1NR) με μεγαλη καταναλωση λαδιου απο δαχτυλιδια. Όλοι μα όλοι κάπου έβγαλαν παρτίδες απο προβληματικά εξαρτήματα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ τους πελάτες τους.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#516277 Καλά άμα βγάζαμε άκρη από τα φόρα όλα τα αμάξια από όλες τις εταιρείες έπρεπε να ήταν άχρηστα.
Ο Μ271 όντως είχε θέμα στα πρώτα χρόνια 2002-2005. Μετά άρχισε να βελτιώνεται το πράγμα αλλά δεν είναι και κάτι σοβαρό. Καλά τα υπερβολικά πόστ αλλά δεν είναι και VAG στις καθε 30.000χλμ. Εδώ μιλάμε για 130.000χλμ και πανω...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#516325 Πέντε παράνομα λογισμικά
Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής Bild am Sonntag, η αρμόδια γερμανική ρυθμιστική Αρχή, KBA, ανακάλυψε όχι, ένα, ούτε δύο, αλλά πέντε λογισμικά συστήματα τα οποία επενέβαιναν και παραποιούσαν τις τιμές των εκπεμπόμενων ρύπων στους Euro 6 πετρελαιοκινητήρες της Mercedes-Benz.

Μάλιστα, στελέχη της ΚΒΑ υπολογίζουν πως τα συγκεκριμένα λογισμικά χρησιμοποιήθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του νέου στόλου Euro 6/D της Daimler και αφορά σε 1.000.000 οχήματα.

H ΚΒΑ είχε καλέσει τη Mercedes-Βenz να ανακαλέσει 4.923 ντίζελ Vito 1.6 Euro 6 παγκοσμίως που δεν συμμορφώνονταν με τους κανονισμούς, με την Daimler να δηλώνει πως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη για να ανακαλέσει τη διαταγή. Τώρα δηλώνει πως θα εξετάσει την προσφυγή, ενώ διευκρινίζει πως τα αυτοκίνητα αυτά δεν είναι διαθέσιμα στην αγορά των ΗΠΑ.

https://www.drive.gr/news/kosmos/e-merc ... ten-eyrope
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#516363
Thomas_C200K έγραψε:Καλά άμα βγάζαμε άκρη από τα φόρα όλα τα αμάξια από όλες τις εταιρείες έπρεπε να ήταν άχρηστα.
Ο Μ271 όντως είχε θέμα στα πρώτα χρόνια 2002-2005. Μετά άρχισε να βελτιώνεται το πράγμα αλλά δεν είναι και κάτι σοβαρό. Καλά τα υπερβολικά πόστ αλλά δεν είναι και VAG στις καθε 30.000χλμ. Εδώ μιλάμε για 130.000χλμ και πανω...
Όχι ακριβώς! Στα Miata ας πούμε, που είχα τρία και ξέρω τι γινόταν, ήταν όλοι υπερευχαριστημένοι. Έτρωγαν ατελείωτο ξύλο (το δικό μου είχε μπει στην πίστα πάνω από 70 φορές) και δεν έκαναν τσικ. Περιττό να πω ότι 6+ χρόνια μετά τη διάλυση του δικού μου για ανταλλακτικά, το μπλοκέ διαφορικό και το εξάρι σασμάν συνεχίζουν να δουλεύουν απροβλημάτιστα σε άλλα Miata. Κι όχι απλώς δουλεύουν, αλλά πάνε συνέχεια στην πίστα ή κάνουν καθημερινά παντιλίκια στο δρόμο.
Οπότε ΔΕΝ έχεις δίκιο, υπάρχουν μια χαρά μοντέλα που έχουν πολύ σκληρή χρήση για 20-30 χρόνια και δεν καταλαβαίνουν.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#516389
Thomas_C200K έγραψε:Καλά άμα βγάζαμε άκρη από τα φόρα όλα τα αμάξια από όλες τις εταιρείες έπρεπε να ήταν άχρηστα.
Ο Μ271 όντως είχε θέμα στα πρώτα χρόνια 2002-2005. Μετά άρχισε να βελτιώνεται το πράγμα αλλά δεν είναι και κάτι σοβαρό. Καλά τα υπερβολικά πόστ αλλά δεν είναι και VAG στις καθε 30.000χλμ. Εδώ μιλάμε για 130.000χλμ και πανω...



Αν μιλάμε για τόσα πολλά χιλιόμετρα εντάξει.
Μια χαρά λοιπόν.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#516405 Το κόστος σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι 2100Ε στην επίσημη αντιπροσωπεία, μόνο για τα βασικά (γρανάζια κλπα).

Μας βγήκε κοστούμι στο μηχανικό μας , περι τα σχεδόν 2000Ε με πολλά ακόμη παρελκόμενα.

Δεν ξέρω αν το ξαναεμφανίσει σε άλλα τόσα

Μου αρέσει το C200K του 2006, στα 1.8 163hp, κράτησε καλά, σχετικά οικονομικά με το αντιστοιχο δίλιτρο 320i της εποχής,
άνετο ταξίδι, στη συναρμογή θα μπορούσε να έχει καλύτερη στο εσωτερικό (40Κ κάποτε ε?).
Αλλά το πρόβλημα του Μ271, είναι απο τα χειρότερα και ακριβότερα που έχω δει.

Πιστεύω οτι κάτοχος Lexus IS , αν του λέγαν αυτά τα χρήματα σε αυτά τα χλμ, θα πετούσε.
Όχι απο τη χαρά του, το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#516437 Τελικά βλέπουμε πως είτε BMW , είτε Mercedes είτε Audi ψωνίσεις, ψώνισες από σβέρκο...
:help:

Τι θα γίνει ρε Lexus, θα βγάλεις κάνα IS με μικρό μοτέρ να γουστάρουμε; :protest:
Εικόνα

(Το μικρότερο που έχει είναι 2.5 λίτρα... :help: )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#516452 Όχι σύντροφε, τόσα χρόνια που πλήρωνα φόρο πολυτελούς διαβίωσης για το δίλιτρο, με έχουν χαράξει βαθιά. Δεν υπάρχει επιστροφή: ΠΟΤΕ ξανά!
:metalo:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#516527 Το θέμα είναι ότι αν εξαιρέσει 1-2 σπορ μοντέλα, τα υπόλοιπα Lexus πρέπει να σε πληρώνουν για να τα οδηγείς και να σου χορηγούν κι ενδοφλέβια καφεΐνη και αμφεταμίνες. :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#516593
REALZEUS έγραψε:Το θέμα είναι ότι αν εξαιρέσει 1-2 σπορ μοντέλα, τα υπόλοιπα Lexus πρέπει να σε πληρώνουν για να τα οδηγείς και να σου χορηγούν κι ενδοφλέβια καφεΐνη και αμφεταμίνες. :lol:


Ε ναι σε σχεση με μια e class και το s90, που ειναι και τρομερα σπορτιφ, τα λεξους χωλαινουν.

Πραγματικα τωρα, τα lexi εχουν αλλα προβληματα. Αρχικα το οικτρο cvt, πολλα κουμπια και διακοπτες ιδιους με toyota και απαραδεκτο infotainment σε σχεση με πχ. idrive.




< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#516625 Παντως ενα IS250 (XE20) που ειχα οδηγησει καποτε στη γνωστη διαδρομη των νοτιων προαστιων ηταν το ακριβως αντιθετο του sport...μαλιστα ερχομενος απο Λαγονησι στο φαναρι μετα την Αγια Μαρινα που ο δρομος εχει κατι σαμαρακια, το αμαξι αλλαξε λωριδα! Για να ειμαι βεβαια δικαιος, και η τωρινη C ειχε παρομοια συμπεριφορα σε εγκαρσιες ανωμαλειες (τουλαχιστον στο setup που την οδηγησα)...η 3αρα ομως ουτε καν.