Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By gianik
#511642 2 χαζες ερωτησεις plz...

1) που τα φορτιζεις;

2) ποσο ρεύμα καταναλωνουν κατα την φορτιση;

.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#511643 3η χαζή ερώτηση.
Με τι κριτήρια υπολογίζεται η "κατανάλωση" η πιο σωστά η αυτονομία τους;

Υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#511662
Vagnar έγραψε:Έχω μια υποψία ότι η αεροδυναμική και οι τριβές δεν αλλάζουν ιδιαίτερα άσχετα αν είναι το αμάξι ηλεκτρικό ή κάτι άλλο. :hmmm:


Η αεροδυναμική εξαρτάται μόνο από το σχήμα/μέγεθος του αμαξώματος. Η μόνη διαφορά είναι ότι στα ηλεκτρικά, οι σχεδιαστές έχουν κάπως μεγαλύτερη ευχέρεια να φτιάξουν ένα πιο streamlined σουλούπι, γιατί δεν χρειάζονται τις ίδιες γρίλιες μπροστά για το ψυγείο. Αναφορικά με τις απώλειες κύλισης, τα ηλεκτρικά έχουν πολύ πιο απλό drivetrain, οπότε και αντίστοιχα μικρότερες τριβές εκεί.

mirage έγραψε:Μεχρι το 2012 δεν είχε battery heater στον standard εξοπλισμο του

OK.

EDDIE_147 έγραψε:Με τι κριτήρια υπολογίζεται η "κατανάλωση" η πιο σωστά η αυτονομία τους;

Υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις;


H κατανάλωση είναι Wh/Km ( ή kWh/100Km κλπ). Και το WLTP, και το παλιότερο NEDC ισχύουν και για ηλεκτρικά. Στο 'Μούρικα η κατανάλωση αναφέρεται επίσης και σε MPGe (gasoline equivalent).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#511667 Θενξ :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#511911 Αν τραβήξεις μια παροχή στο δρόμο δεν εχεις τέτοιο θέμα :lol:

Electrified road in Sweden

Άβαταρ μέλους
By sknipper
#511917
Dimsabas έγραψε:Το είχε δοκιμάσει κι η Renault με το Fluence κι απέτυχε.
Κάποια στιγμή κάποιος θα το πετύχει.
Άβαταρ μέλους
By glf
#511920 Ήταν να έρθει χθες Κοζάνη για φόρτιση ένα model 3 από ένα τύπο που κάνει grand tour.
Να μη τα πολυλογώ μετά από 25 χώρες το autopilot τον έριξε νύχτα στη νησίδα σε ένα κόμβο έξω από τη Φλώρινα, όπως κατέβαινε από τα σύνορα και να το αποτέλεσμα.
Ο φίλος που τον περίμενε λέει ότι ήταν σημείο που στενεύει απο 2 λωρίδες σε μια .
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#511934 Με αφορμή αυτό το συμβάν, έχω τον εξής προβληματισμό: Συστήματα όπως αυτό, αυξάνουν τελικά την ασφάλεια ή όχι? Το σύστημα υποτίθεται ότι θέλει συνεχές έλεγχο από τον οδηγό, πόσο εύκολο είναι αυτό όταν ο οδηγός καθίσταται επιβάτης από τη μια, ακόμη και για ώρες συνεχόμενα, αλλά πρέπει να αντιδράσει ξαφνικά όταν υπάρχει μια κακοτεχνια ή ιδιαιτερότητα στο δρόμο, ειδικά στη χώρα μας που οι διπλές ή ξεχασμένες διαγραμμίσεις είναι συχνό φαινόμενο

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#511938
glf έγραψε:Ήταν να έρθει χθες Κοζάνη για φόρτιση ένα model 3 από ένα τύπο που κάνει grand tour.
Να μη τα πολυλογώ μετά από 25 χώρες το autopilot τον έριξε νύχτα στη νησίδα σε ένα κόμβο έξω από τη Φλώρινα, όπως κατέβαινε από τα σύνορα και να το αποτέλεσμα.
Ο φίλος που τον περίμενε λέει ότι ήταν σημείο που στενεύει απο 2 λωρίδες σε μια .

ατε βρες να το φτιαξεις τωρα αυτο.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#512005 Είχε αγώνα ηλεκτρικών η Θεσσαλονίκη ;
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#512010
rocsta έγραψε:https://www.voria.gr/article/gia-proti-fora-sti-thessaloniki-to-hi-tech-eko-mobility-rally-foto

Sent >


Καλή περίπτωση !!!
Θα μπορούσαμε άραγε να πάρουμε μέρος ;

Έτσι για την εμπειρία ;
Είμαστε κ άσχετοι με αυτά ...