1) που τα φορτιζεις;
2) ποσο ρεύμα καταναλωνουν κατα την φορτιση;
.
Vagnar έγραψε:Έχω μια υποψία ότι η αεροδυναμική και οι τριβές δεν αλλάζουν ιδιαίτερα άσχετα αν είναι το αμάξι ηλεκτρικό ή κάτι άλλο.
mirage έγραψε:Μεχρι το 2012 δεν είχε battery heater στον standard εξοπλισμο του
EDDIE_147 έγραψε:Με τι κριτήρια υπολογίζεται η "κατανάλωση" η πιο σωστά η αυτονομία τους;
Υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις;
Dimsabas έγραψε:Το είχε δοκιμάσει κι η Renault με το Fluence κι απέτυχε.Κάποια στιγμή κάποιος θα το πετύχει.
glf έγραψε:Ήταν να έρθει χθες Κοζάνη για φόρτιση ένα model 3 από ένα τύπο που κάνει grand tour.
Να μη τα πολυλογώ μετά από 25 χώρες το autopilot τον έριξε νύχτα στη νησίδα σε ένα κόμβο έξω από τη Φλώρινα, όπως κατέβαινε από τα σύνορα και να το αποτέλεσμα.
Ο φίλος που τον περίμενε λέει ότι ήταν σημείο που στενεύει απο 2 λωρίδες σε μια .
rocsta έγραψε:https://www.voria.gr/article/gia-proti-fora-sti-thessaloniki-to-hi-tech-eko-mobility-rally-foto
Sent >
Δεν ξέρω για το παρελθόν, σήμερα ο Σάινθ δεν προσπ[…]
Ε είμαστε οι περίεργοι τότε. Εγώ είχα C64 με δισκέ[…]
Αν είχε το οκ των Αμερικανών θα είχε αντιδράσει π[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]