Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#511548
21 quadra έγραψε:Αφού αυτόν τον καιρό ανακατασκευάζω το quadra είπα μήπως βρώ τα 2 εμπρός φανάρια του να τα άλλαζα με καινούργια που έχουν καινούργιους καθρέφτες, το εξωτερικό είναι γυαλί οπότε δεν έχω πρόβλημα θολώματος, ήξερα ότι είναι δυσεύρετα και δεν βρίσκονται εύκολα γιατί τα έφτιαξε μόνο η Valeo και φτιάχτηκαν μόνο 875 αυτοκίνητα, παιδεύτικα αλλά βρήκα, δείτε τιμή τεμαχίου :lol:

https://www.subito.it/accessori-auto/fa ... 376540.htm


:s_crazy :s_crazy

Μόνο 1400 ευρώ;;; Έχω κάτι φώτα από το αεροπλάνο πιο φθηνά, σου κάνουν;;; :lol: :lol:

Anonymous Founder έγραψε:Γιατί έφτιαξε διαφορετικά για το Quadra η Renault;


Γιατί είναι Γάλλοι! :rtfm: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#511568
Anonymous Founder έγραψε:Γιατί έφτιαξε διαφορετικά για το Quadra η Renault;


Γιατί είναι Γάλλοι όπως είπε και ο Μάρκος.

Το αυτοκίνητο ( 21 Turbo 2 wheel drιve ) το έφτιαξαν τo 1989, ήταν ελαφρύ 1150kg και με 30kg ροπή και 200 ΗΡ ήταν πολύ γρήγορο για την εποχή του, έτσι τα φανάρια του ήταν διπλά με χωρίσματα, είχε μια λάμπα 60/55 watt Η7 στο μεγάλο διαμέρισμα και μια 55 watt Η3 στο μικρό διαμέρισμα, όταν τα άναβες όλα νόμιζες ότι θα σπρώξει ότι είναι μπροστά του αφού συνολικά ανάβουν ταυτυόχρονα 60Χ2 = 120 και 55χ2 = 110, δηλάδη 220=110 = 330 watt έκαναν τη νύχτα μέρα αφού και με πάνω από 220 χλμ αν πήγαινες έβλεπες πολύ καλά τι είναι μπροστά σου, μιλάμε για το 1989, το 1990 που έβγαλαν το quadra του έβαλαν τα ίδια φανάρια, τότε τα xenon τα Led και οι προτζέκτορες δεν υπήρχαν ούτε σαν σκέψη.

Η διαφορά τους από τα απλά 21 προέρχεται από την μάσκα που είναι διαφορετική, έχει άλλες γωνίες και στο κάτω μέρος έχει ανοίγματα για το 2o intercooler ( φοράει 2 intercooler ) όταν τα σπάσω και δεν έχω φανάρια θα αλλάξω τη μάσκα με των απλών 21, θα δημιουργήσω τα ανοίγματα του αέρα και θα βάλω τα φανάρια των απλών 21.

Είπαμε είναι Γάλλοι, τα 21 των 1721 cc έχουν τον μεντεμένιο κινητήρα σε εγκάρσια τοποθέτηση, τα δίλιτρα 21 έχουν αλουμινένιο κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα με το σαζμάν να έχει στην ουρά του τοποθετημένο το μεσαίο διασκ΄το διαφορικό, ως εκ τούτου τίποτα δεν είναι ίδιο από τον εμπρός προφυλακτήρα μέχρι το παρμπρίζ γιατί οι τροχοί των δίλιτρων είναι 7 ολόκληρα εκατοστά πιό πίσω, έτσι η γέφυρα είναι διαφορετική, η κραμαγιέρα σε άλλη θέση, τα αμορτισέρ είναι διαφορετικά και οι θόλοι είναι 7 εκ. πιο πίσω, τα φτερά έχουν την καμπύλη του τροχού 7 εκ. πίσω κλπ λεπτομέρειες που δεν φαίνονται αμέσως, στο quadra ούτε το πίσω μέρος είναι ίδιο αφού υπάρχει το πίσω διαφορικό, έται υπάρχει γέφυρα που στα άλλα 21 δεν υπάρχει, υπάρχουν 2 τεράστια πίσω ψαλίδια, άλλα αμορτισέρ και ελατήρια όχι ομοκεντρικά τοποθετημένα με τα αμορτισέρ, τα απλά 21 έχουν ράβδους στρέψης πίσω, έτσι τα απλά έχουν τεράστιο πόρτ μπαγκάζ και το quadra ένα με το μισό βάθος λόγω του πίσω διαφορικού.

Έχει και 2 προβολείς κίτρινους στον προφυλακτήρα 55χ2 watt

Γάλλοι, o montie
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#511571 :lol:
Εντυπωσιακοί όντως οι φίλοι και σύμμαχοι! :metalo:
Α, και αν μου επιτρέπεις μια μικρή διόρθωση, είναι Oh, mon dieu! (Ω, θεέ μου).
Επίσης, μιας και λέμε για Γάλλους , θεούς και... δαίμονες, η Citroen DS, όταν την προφέρεις στα γαλλικά, είναι ντε-ες, ομόηχη με το déesse που σημαίνει "θεά" στα Γαλλικά.
:metalo:

Δεν είναι να τους αγαπάς; :s_roses :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#511589 Είναι λαός περίεργος και κάνουν πολλές φορές τα ίδια πράγματα διαφορετικά από τους άλλους, επίσης αν έχεις παρατηρήσει είναι πρωτοπόροι στα extreme sport, όπου περίεργο και επικίνδυνο οι Γάλλοι είναι εκεί. Στα αυτοκίνητα καινοτομούν χωρίς να έχουν τη συνέχεια και την επιμονή σε ένα σχέδιο όπως οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί.

Φτιάχνουν κάτι πολύ καλό που όμως θέλει εξέλιξη σε βάθος χρόνου αλλά δεν την κάνουν και περνάνε σε άλλο σχέδιο με άλλες καινοτομίες κλπ.

Είναι πρωτοπόροι και στον αυτοματισμό απόρρεια της εμπeιρίας αιώνων στα πολύπλοκα μηχανικά παιγνίδια, και κάτι που ίσως δεν είναι πολύ γνωστό, το πολύ καλό σχεδιαστικό πρόγραμμα Solidworks είναι δημιουργία του Jon Hirschtick του ΜΙΤ το 1993 και το 1997 το αγόρασε 130 μύρια και της ανήκει αποκλειστικά και το εξέλισει συνεχώς μέχρι σήμερα η Γαλλική dassault, το πρόγραμμα έχει σήμερα περισσότερο από 100 μύρια χρήστες ανά τον κόσμο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#511593 H Dassault βεβαια απο το 1977 εχει εξελιξει δικο της CAD/CAM/CAE/PLM software το CATIA. Το Solidworks προστεθηκε οπως σωστα γραφτηκε αργοτερα στα software solutions της και ειναι ενα ή παραπανω κλικ κατω σε δυνατότητες, αναλογως την εφαρμογη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#511594
21 quadra έγραψε:
Η διαφορά τους από τα απλά 21 προέρχεται από την μάσκα που είναι διαφορετική, έχει άλλες γωνίες και στο κάτω μέρος έχει ανοίγματα για το 2o intercooler ( φοράει 2 intercooler ) όταν τα σπάσω και δεν έχω φανάρια θα αλλάξω τη μάσκα με των απλών 21, θα δημιουργήσω τα ανοίγματα του αέρα και θα βάλω τα φανάρια των απλών 21.

Είπαμε είναι Γάλλοι, τα 21 των 1721 cc έχουν τον μεντεμένιο κινητήρα σε εγκάρσια τοποθέτηση, τα δίλιτρα 21 έχουν αλουμινένιο κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα με το σαζμάν να έχει στην ουρά του τοποθετημένο το μεσαίο διασκ΄το διαφορικό, ως εκ τούτου τίποτα δεν είναι ίδιο από τον εμπρός προφυλακτήρα μέχρι το παρμπρίζ γιατί οι τροχοί των δίλιτρων είναι 7 ολόκληρα εκατοστά πιό πίσω, έτσι η γέφυρα είναι διαφορετική, η κραμαγιέρα σε άλλη θέση, τα αμορτισέρ είναι διαφορετικά και οι θόλοι είναι 7 εκ. πιο πίσω, τα φτερά έχουν την καμπύλη του τροχού 7 εκ. πίσω κλπ λεπτομέρειες που δεν φαίνονται αμέσως, στο quadra ούτε το πίσω μέρος είναι ίδιο αφού υπάρχει το πίσω διαφορικό, έται υπάρχει γέφυρα που στα άλλα 21 δεν υπάρχει, υπάρχουν 2 τεράστια πίσω ψαλίδια, άλλα αμορτισέρ και ελατήρια όχι ομοκεντρικά τοποθετημένα με τα αμορτισέρ, τα απλά 21 έχουν ράβδους στρέψης πίσω, έτσι τα απλά έχουν τεράστιο πόρτ μπαγκάζ και το quadra ένα με το μισό βάθος λόγω του πίσω διαφορικού.



Γάλλοι! Απίθανοι! :lol: :lol: :lol:


Αλλά βγάζουν ωραία αμάξια ώρες ώρες! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#511600 Clio V6, μπας κι είναι γαλλικό κι αυτό;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#511603 Ναι αλλά αλλάζει η τοποθέτησή του
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#511605
21 quadra έγραψε:Αφού αυτόν τον καιρό ανακατασκευάζω το quadra είπα μήπως βρώ τα 2 εμπρός φανάρια του να τα άλλαζα με καινούργια που έχουν καινούργιους καθρέφτες, το εξωτερικό είναι γυαλί οπότε δεν έχω πρόβλημα θολώματος, ήξερα ότι είναι δυσεύρετα και δεν βρίσκονται εύκολα γιατί τα έφτιαξε μόνο η Valeo και φτιάχτηκαν μόνο 875 αυτοκίνητα, παιδεύτικα αλλά βρήκα, δείτε τιμή τεμαχίου

https://www.subito.it/accessori-auto/fa ... 376540.htm


κ. Παναγιώτη αφού κάνετε ανακατασκευή σε ένα τόσο όμορφο και ξεχωριστό αυτοκίνητο, θα πρότεινα να ανοίξετε ένα ιδιαίτερο topic....

Το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον να παρακολουθώ την εξέλιξη!!

Οι πληροφορίες που αναφέρεται παραπάνω για παράδειγμα είναι πολύ ενδιαφέρουσες.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#511607 Nαι τέλος πάντων εννοούσα να αλλάζει από εγκάρσια κατά μήκος,σε προσθιομηχανο.
Και για να μπούμε στην ουσία κ.Παναγιωτη ωραία θα ήταν να βάλετε και φωτογραφίες!

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#511616 Άλλο πολύ γνωστό παράδειγμα είναι το Escort RS Cosworth. Είχε τον κινητήρα στον διαμήκη άξονα γιατί επί της ουσίας είχε περισσότερες ομοιότητες με το Sierra παρά με τα αδελφάκια του.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#511618 Φωτό μαζεύω πάντα, θα γίνει αναφορά στο κατάλληλο τοπικό όταν τελειώσω, σήμερα ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση και των τελευταίων ανταλλακτικών του μοτέρ.