Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#511382
glf έγραψε:Αυτά είναι τα πιο χρήσιμα τεστ..
Σε μας ένα πραγματικό παράδειγμα χρήσης ήταν με τα BMW i3 που είχαν δώσει σε φορείς εδώ Κοζάνη.
Η αυτονομία τους ήταν να πάνε και να γυρίσουν μέχρι τη Βέροια (όλο Εγνατία Οδό).


Κατηφόρα ξεκίνησαν κ ζορίστηκαν στην ανηφόρα ;;;
Με γεμάτη μπαταρία δεν κέρδισαν κάτι στην κατηφόρα από Κοζάνη για Βέροια παρά μόνο να μην κάψουν πολύ . Στην επιστροφή εννοείτε έκαψαν πολύ.... ρεύμα .

Μπορεί αν ήταν Βέροια Κοζάνη η διαδρομή κ επιστροφή Βέροια να ήταν καλύτερα . Επειδή αρχικά θα έχαναν μεν από την μπαταρία στην ανηφόρα , αλλά στη. Επιστροφή θα γέμιζαν κ λίγο !!!

Ξέρω κάποιοι δε συμφωνούν !!!

Ήταν i3 με τη μικρή ή τη μεγάλη μπαταρία ;
Άβαταρ μέλους
By glf
#511432 Η απόσταση είναι καμιά 70χλμ, άρα 140 σύνολο, όλο Εγνατία Οδό όμως που είναι καλό για την οικονομία όσο να ναι. Βέβαια όπως λεει και ο vagmag έχει μεγάλες υψομετρικές διαφορές.
Δε ξέρω ποιες μπαταρίες φορούσε, μιλάμε μοντέλα πριν 3-4 χρόνια ίσως και 5
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#511434 Vagmag η αυτονομία επηρεάζεται από τον τρόπο οδήγησης ή παραμένει ίδια όπως και αν οδηγεις (πχ πιο επιθετικά) ;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#511448 Σαφέστατα και επηρεάζεται από τον τρόπο οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#511465 Οπότε αχαχούχα.
Θα έχουμε την ίδια ιστορία με τα βενζινοκίνητα.
Ο κατασκευαστής θα υπόσχεται 200 άλογα - 5,2λ κατανάλωση και χαιρετίσματα.

Απλά το πόνημα του drive βγάζει μια υπόνοια ότι κάποιο 'πρόβλημα' έχουν τα ηλεκτρικά.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#511471 Έχω μια υποψία ότι η αεροδυναμική και οι τριβές δεν αλλάζουν ιδιαίτερα άσχετα αν είναι το αμάξι ηλεκτρικό ή κάτι άλλο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#511473 Και τα ηλεκτρικά θέλουν συνήθεια. Είμαι βέβαιος πως ο οδηγός ενός ηλεκτρικού, μετά από κάποιο καιρό θα βελτιώνει την αυτονομία, προσαρμόζοντας την οδήγησή του στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του οχήματος.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#511505
dimviii έγραψε:Το WhatCar? διεξήγαγε το τεστ στον «πραγματικό κόσμο», με τα τρία αυτοκίνητα να ...


Περίεργο, στο 4:28 αναφέρουν οτι η Renault δίνει 2 αυτονομίες . Μία για το καλοκαίρι στα 174 μίλια και μία το χειμώνα στα 112 μίλια.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#511509 :lol: Πριν ξεκινησεις θα συμβουλευεσαι μετεορολογο μπας και ψυχρανει ο καιρος!
Τελευταία επεξεργασία από Y.V και 24 Μάιος 2018, 12:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#511511
Y.V έγραψε::lol: Πρι ξεκινησεις θα συμβουλευεσαι μετεορολογο μπας και ψυχρανει ο καιρος!


Αν φοράς + σκούφο και γάντια θα ανεβαίνει στο 80% της καλοκαιρινής.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#511519
mousatos έγραψε:
dimviii έγραψε:Το WhatCar? διεξήγαγε το τεστ στον «πραγματικό κόσμο», με τα τρία αυτοκίνητα να ...


Περίεργο, στο 4:28 αναφέρουν οτι η Renault δίνει 2 αυτονομίες . Μία για το καλοκαίρι στα 174 μίλια και μία το χειμώνα στα 112 μίλια.
To Zoe οπως και το προηγουμενο Leaf δεν εχουν συστημα θερμανσης του battery pack το οποίο σημαινει πως η επιδραση της θερμοκρασιας ειναι μεγαλυτερη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#511550
mousatos έγραψε:
dimviii έγραψε:Το WhatCar? διεξήγαγε το τεστ στον «πραγματικό κόσμο», με τα τρία αυτοκίνητα να ...


Περίεργο, στο 4:28 αναφέρουν οτι η Renault δίνει 2 αυτονομίες . Μία για το καλοκαίρι στα 174 μίλια και μία το χειμώνα στα 112 μίλια.


Λογικό, γιατί οι μπαταρίες επηρρεάζονται από τη θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#511564 http://www.newsauto.gr/presentations/pr ... leaf-timi/
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#511633
markvag έγραψε:
mousatos έγραψε:Περίεργο, στο 4:28 αναφέρουν οτι η Renault δίνει 2 αυτονομίες . Μία για το καλοκαίρι στα 174 μίλια και μία το χειμώνα στα 112 μίλια.


Λογικό, γιατί οι μπαταρίες επηρρεάζονται από τη θερμοκρασία.


Δεν είναι μόνο αυτό. Όταν έχεις αμάξι με ΜΕΚ η θέρμανση της καμπίνας είναι (θερμοδυναμικά) "τζάμπα", προέρχεται από τη θερμότητα που θα πήγαινε έτσι κι αλλιώς χαμένη στο περιβάλλον. Οπότε η κατανάλωση σου δεν επηρεάζεται από την εξωτερική θερμοκρασία*. Στο ηλεκτρικό αμάξι όμως, για να ζεσταθεί η καμπίνα χρειάζεται να ξοδέψεις ενέργεια (είτε από αντλία θερμότητας, είτε από αερόθερμο) οπότε η αυτονομία πέφτει σημαντικά.

mirage έγραψε:To Zoe οπως και το προηγουμενο Leaf δεν εχουν συστημα θερμανσης του battery pack το οποίο σημαινει πως η επιδραση της θερμοκρασιας ειναι μεγαλυτερη.

Είσαι σίγουρος γι αυτό (για το Leaf); :hmmm:

https://www.fleetcarma.com/electric-veh ... ssan-leaf/

There is a technical difference between the Volt and Leaf when it comes to their heating systems. Both cars have a cabin heater and a component (battery) heater, but the Volt has a slightly larger cabin heater (5kW) and a significantly larger battery heater (1800W compared to 300W). So there is a technical reason that we are seeing steeper curves with the Volt.


* Η απόδοση των κινητήρων εν γένει εξαρτάται από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, και ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος οπότε οι αεροδυναμικές απώλειες είναι λίγο μεγαλύτερες αλλά στα πλαίσια αυτής της κουβέντας είναι αδιάφορες.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#511640 Μεχρι το 2012 δεν είχε battery heater στον standard εξοπλισμο του