- 23 Μάιος 2018, 17:17
#511305
Κλεισαμε μηνα (και 3 μερες) και αισιως 2559km...Φυσικα ειμαστε ακομα στα μελια
...καποια σκορπια πραγματα...
- Το ταξιδι ειναι απολαυση...απολυτη ησυχια, απο 130-180 δεν αλλαζει σχεδον τιποτα σε θορυβο/αισθηση.
- Απο σταση δειχνει βαρυ (χωρις ακομα να το εχω σανιδωσει βεβαια), αλλα εν κινηση μαζευει χιλιομετρα για πλακα.
- Με εντυπωσιαζει συνεχως το ποσο λιγο γερνει στις στροφες...παιζει το S40 να εγερνε περισσοτερο..
- Το Pilot Assist λειτουργει μεχρι τα 139 (140 λεει η Volvo αλλα στα 140 ακριβως βγαινει εκτος)..απολαυση σε στιγμες του ταξιδιου (περισσοτερο χρησιμοποιω το adaptive cruise), οπως και στην κινηση αν και ειναι καπως αποτομο στο φρεναρισμα του.
- Τα φωτα ειναι Ε-Π-Ο-Σ! Κι εκει η adaptive λειτουργια ειναι σε πιο χαμηλες ταχυτητες (κατω απο 130 αν θυμαμαι καλα) αλλα ο φωτισμος ειναι εντυπωσιακος. Στους απεναντι θα πρεπει να φαινονται σαν φωτορυθμικα οταν σκιαζουν μερη του δρομου! Θα τραβηξω βιντεο καποια στιγμη...
- Το ηχοσυστημα ειναι φανταστικο αν και η αναπαραγωγη της ακουστικης του Gothenburg Concert Hall δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιαζει ιδιαιτερα.
- Χρειαστηκε ευθυγραμμιση (τραβουσε δεξια) γιατι οπως αποδειχθηκε η συγκλιση πισω ενω συνολικα ηταν εντος οριων, στον πισω δεξιο τροχο ηταν αρκετα εκτος των παραμετρων...μεγα φαουλ για το οποιο περιμενω να μαθω απαντηση απο τους Σουηδους.
- Η αναρτηση παρολο που τη λες σφιχτη, και παρα τις 21" ζαντες, σε πολυ ελαχιστες περιπτωσεις καταφερνει καποιος κραδασμος να γινει αισθητος. Σιγουρα δεν ειναι το 'χαλι' που περιμενει καποιος απο ενα τυπικο SUV, αλλα απο την αλλη εμενα με ευχαριστει ο τροπος που ελεγχει το αμαξωμα χωρις πλευσεις κτλ...αξιο αναφορας οτι σε ιδιο δρομο με λακκουβες back to back με οχημα πολυ πιο πλαδαρο/μαλακο, αλλα με πιο κλασσικες επιλογες αναρτησης, το 60αρι κοπανουσε συγκλονιστηκα λιγοτερο...δεν το περιμενα!
- Μεγαλη παραβλεψη στον εξοπλισμο, δεν εχω αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος! Ειχα καταλαβει λαθος οτι με τις καμερες οι αισθητηρες ειναι στανταρ, και το επομενο σταδιο ειναι το αυτοματο παρκαρισμα το οποιο θεωρω αχρηστο..οπως ανακαλυψα κατοπιν εορτης, υπηρχε κωδικος ξεχωριστος..Σαν αξεσουαρ δινει μονο το Park Pilot το οποιο θα πρεπει να ξηλωθει το μισο αμαξι για να εγκατασταθει..επομενως δεν!
- Το Spotify οταν το τρεχεις απο το app του αυτοκινητου ειναι αχρηστο. Δεν σου επιτρεπει να κατεβασεις τις λιστες σου, πραγμα που μετα απο ψαξιμο συμβανει σε ολες τις εταιριες, επομενως σε περιοχη χωρις καλη καλυψη δικτυου απλα σταματαει να παιζει. Επισης αργει πολυ να εκκινησει..
- Σε καταρακτωδη βροχη η πανοραμικη κανει πολυ φασαρια...δεν περιμενα τοσο θορυβο. Ευτυχως δεν βρεχει πολυ
...εννοειται βεβαια οτι δεν τη μετανιωνω...ειναι απιθανη!
- Επισης στη βροχη με τα 255 ειναι αισθητη η υδροολισθηση πολυ περισσοτερο απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου με τα 205..
- Απορω με καποια reviews που γραφουν οτι το ανοιγμα με το ποδι της πισω πορτας δεν λειτουργει παντα...εγω το βρισκω πολυ αξιοπιστο το συστημα..και πολυ χρησιμο μεχρι στιγμης!
- Lane Keeping assist (και Road Sign Information) τα εχω off...παρολα αυτα σε μια περιπτωση βγαινοντας στην εξοδο του Αγιου Στεφανου (με φλας κανονικα), επιασε το BLIS καγκουρα που ερχοταν απο τη ΛΕΑ (βγηκε ΛΕΑ πισω απο το φορτηγο που ηταν πισω μου, και μαλλον με πολλα γιατι τον ειδα που φρεναρε δυνατα) και μου εκοψε το τιμονι αριστερα..εβγαλε και μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε για να με σωσει
- Απο καταναλωση πιστευω ειναι σε λογικα επιπεδα για το βαρος/ογκο/λαστιχα...προς Καλαμπακα πρωτο ταξιδι με 130 φορτωμενο εγραψε 8.0..στην επιστροφη με αρκετα ανοιγματα παλι 8.0
...Τελευταιο δειγμα με 140 7.5 πηγαινοντας και 7.3 γυρνωντας απο Χαλκιδα...Μεχρι στιγμης χωρις να το μηδενισω οταν το παρελαβα (ειναι μεσα και το πλοιο, το PDI κτλ), εχει μεση 9.1 σε μεικτη χρηση.
- Τα paddles παιζει να ειναι το πιο αχρηστο πραγμα στο αυτοκινητο..δεν τα εχω χρησιμοποιησει ακομα ουτε μια φορα. Δειχνουν ομως ωραια
- Οχι πως εχω βαλει πετρελαιο πολλες φορες (4 φουλαρισματα μεχρι στιγμης) αλλα βρισκω πολυ βολικο το στομιο χωρις καπακι.
- Το key tag αν και θα δειξει την αξια του οταν αρχισουν τα μπανια, ηδη το εχω καταβολευτει στη γυμναστικη.
- Θα ηθελα ενα κουμπι που να ενεργοποιει την 360 καμερα...τωρα θελει swipe δεξια->επιλογη..αυτοματα ενεργοποιειται μονο οταν επιλεγεις οπισθεν
- Το start/stop εχει ενα κολπακι, οπου πατωντας ελαφρα το φρενο δεν ενεργοποιειται. Το ειχα δει και σε Golf αυτο και μου αρεσε πολυ, αλλα στο Volvo ειναι πιο δυσκολο να βρεις το βαθμο πιεσης του πενταλ για να μην ενεργοποιηθει.
- Πολυ βολικο το Volvo On Call...στελνω προορισμους στο gps, βλεπω συνεχως που ειναι το αμαξι, μου στελνει ειδοποιησεις αν ειναι ξεκλειδωτο, καταγραφει ολες τις μετακινησεις..ολα στο κινητο! Τωρα που αρχισαν και οι ζεστες το βαζω και μπρος πριν το παρω και ειναι δροσερο. Οπως επισης βολικο ειναι και το parking climate, αν και οσο ζεσταινει ο καιρος δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο.
Αλουμινιο και.... πλαστικο παντου
Τα φωτα απο ZKW
..βγαζουν ματι..
Παντου ψυκτρες..
Japan για τον dimi...
Ενεργες γρυλιες πανω/κατω μονο στις πετρελαιοκινητες εκδοσεις
Το composite leaf spring
Το βολικοτατο στομιο ανεφοδιασμου..
Καταναλωση στο τελευταιο γεμισμα με κυριως αστικη χρηση
Αστρωτο ακομα προς και απο Καλαμπακα..