Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#510774 Και στη Μ. Ανατολη οι αεραγωγοι 7- 8 βαθμούς βγαζουν. Από εκει και περα μς το αυτοματο κλιματισμο εχουν αισθητήρες που ανοιγοκλεινουν κλαπετα που κατευθυνουν η μιξαρουν τον αερα ώστε να δημιουργει θερμοκρασια που ζητα ο οδηγος αστο σημεια της καμπινας… εκει αν εχουν χαλασει τα κλαπετα μπερδευει και αναμιγνυει τον κρυο και ζεστο αερα λανθασμένα...
Δεν πατιναρουν οι ιμαντες ετσι απλα… το φρεον αν εχει διαροη χανεται σε μια μερα αν το χρησιμοποιείς μονιμα. Ακομα και το AYGO δεν εχει συμπληρωσει εδώ και 6 χρονια…
Το 2.24v εχει θεμα μονο με τον ανεμιστηρα και θελει σερβις το μοτερ του όχι ο συμπιεστης… θα το λυσω τον Οκτωβριο που θα του βαλω πινακίδες/
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#510917 Για να μετρήσω πόσο ψύξη βγάζει ο κλιματισμός, βάζω a/c ανακύκλωση το μοτέρ στο 2 ή στο 3, τον αισθητήρα του θερμόμετρου μέσα στον μεσαίο αεραγωγό, αν κατεβάζει κάτω από 8 στο ρελαντί είναι οκ.
Στην πράξη στα περισσότερα Mercedes φτάνει 5-6 βαθμούς.
Στο ραλί έχω δει και κάτω από 3, αφού λόγο μεγέθους το evaporator είναι πολύ κοντά στον αεραγωγό.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#510940
Νίκος Παππάς έγραψε:Άλλο παράξενο.

Ερχόμενος στα πεθερικά την ώρα που πάρκαρα άναψε το λαμπάκι του abs και το τιμόνι άρχισε να κλωτσάει από την αντίθετη κατεύθυνση που το έστριβα.

Πάρκαρα και το έσβησα.
Δοκίμασα να το βάλω μπρος και ήταν νεκρό!

Τίποτα δεν άναβε.


Από το Redmi Note 4


Το ξανά έκανε χωρίς να νεκρώσει κάτι αυτή τη φορά.
Ξεπαρκαρα, τερμάτισα το τιμόνι με γκουπ και στην επαναφορά άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του abs.
Το τιμόνι σταμάτησε σαν να βρήκε το στοπ του και έδωσε μια από την άλλη.

Έσβησα και έβαλα πάλι μπροστά και όλα δούλευαν κανονικά εκτός του ρολογιού που έχασε την ώρα.

Να τα έπαιξε η κρεμαγιερα; Το ηλεκτρικό μοτέρ;

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#510965 Μάλλον το ποτενσιόμετρο στο τιμόνι, ξεκινάς από έλεγχο κουμπώματος στην φύσα, περνάς σε έλεγχο και καθαρισμού του ποτενσιόμετρου, στη συνέχεια ανοίγεις μοτέρ τιμονιού για έλεχγο συλλέκτη / καρβουνάκια, στα συνεργεία θα σου πούν ότι θέλει το μισό αυτοκίνητο άλλαγμα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#510991 Δεν έχει κλείσει 1,5 χρόνο.
Το πρωί παίρνει μπροστά με την μία πάντως και δύο φορές που έχει μείνει από μπαταρία στα χρόνια που το έχω, έμεινε ξαφνικά χωρίς θέματα πριν.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#511086 Ρολογάκι που χάνει ώρα = συνήθως σημάδι υπότασης (όχι, δεν αντιμετωπίζεται με αλάτι :lol: ). Θα το μπρίζωνα για να δω τι έχει να πει το ABS καταρχήν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#511091
drdino έγραψε:Ρολογάκι που χάνει ώρα = συνήθως σημάδι υπότασης (όχι, δεν αντιμετωπίζεται με αλάτι ). Θα το μπρίζωνα για να δω τι έχει να πει το ABS καταρχήν.
Το torque + obd reader θα κάνουν δουλειά;

Επίσης, το ρολόι χάνει την ώρα, αλλά το Ραδιόφωνο δουλεύει κανονικά και δεν χάνει σταθμούς


Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#511129
Morx έγραψε:Οκ δεκτο το μονοψηφιο, αλλα δεν το "πιεσα" τοσο ωστε να δειξει τετοια νουμερα.
Πιστευω σε πορεια, σιγουρα ο ιμαντας να γυρναει γρηγοροτερα απ'οτι στο ρελαντι και για αρκετη ωρα, ισως να τα καταφερναν τυχον οχηματα που ειχα.

Δεν ειναι απαραιτητο ομως ο καλος κλιματισμος να στηριζεται στη χαμηλη θερμοκρασια.
Για να ψυξεις αποτελεσματικα θες παροχη αερα. Τι να το κανω αν με φυσαει καταμουτρα στους 6 βαθμους;;
Συνηθιζω παντα στα οχηματα που δεν εχουν αυτοματο κλιματισμο, να βαζω δυνατα τον αερα και τις γριλιες ολες μακρια μου με τη θερμοκρασια σε νορμαλ επιπεδα.
Κρυωνει ομοιομορφα το αμαξι και δεν την αρπαζεις απο το πουθενα.

Ο αυτόματος κλιματισμός πως λειτουργεί; Στο δικό μου, το βάζω π.χ. στους 20 βαθμούς, ρυθμίζω και τον ανεμιστήρα και ο κλιματισμός διατηρεί τη θερμοκρασία εκεί που ρύθμισα. Τις γρίλιες όπου θέλω τις βάζω και την ροή αέρα το ίδιο. Πάνω, κάτω, συνδιαστικά κλπ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#511142
Manousos έγραψε:Ο αυτόματος κλιματισμός πως λειτουργεί; Στο δικό μου, το βάζω π.χ. στους 20 βαθμούς, ρυθμίζω και τον ανεμιστήρα και ο κλιματισμός διατηρεί τη θερμοκρασία εκεί που ρύθμισα. Τις γρίλιες όπου θέλω τις βάζω και την ροή αέρα το ίδιο. Πάνω, κάτω, συνδιαστικά κλπ.
Μπορεί να έχεις αυτόματο στο θέμα θερμοκρασίας μόνο και να πειράζεις εσύ τις εξόδους και εντάσεις ή να το βάζεις στο αυτόματο όλα οπότε επιλέγει θερμοκρασίες, εντάσεις και ποιες γρίλιες θα βγάζουν ανάλογα με διάφορα πράματα (θερμοκρασία έξω/μέσα, ηλιοφάνεια κλπ).
Γενικά σε ηρεμία/σταθερή κατάσταση το αυτόματο δεν βγάζει τόσο κρύο γιατί κάνει μίξη. Για να μετρήσεις κατώτερη θερμοκρασία αέρα ίσως χρειαστεί κάποιος ειδικός χειρισμός (πχ τέρμα κάτω η θερμοκρασία, ανακύκλωση, συγκεκριμένη επιλογή γρίλιας και ταχύτητας αέρα). Φίλος "εσκιμώος" προτιμά μη αυτόματο κλιματισμό γιατί βγάζει πιο κρύο αέρα που τον θέλει επάνω του...
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#511262
sknipper έγραψε:
Manousos έγραψε:Ο αυτόματος κλιματισμός πως λειτουργεί; Στο δικό μου, το βάζω π.χ. στους 20 βαθμούς, ρυθμίζω και τον ανεμιστήρα και ο κλιματισμός διατηρεί τη θερμοκρασία εκεί που ρύθμισα. Τις γρίλιες όπου θέλω τις βάζω και την ροή αέρα το ίδιο. Πάνω, κάτω, συνδιαστικά κλπ.
Μπορεί να έχεις αυτόματο στο θέμα θερμοκρασίας μόνο και να πειράζεις εσύ τις εξόδους και εντάσεις ή να το βάζεις στο αυτόματο όλα οπότε επιλέγει θερμοκρασίες, εντάσεις και ποιες γρίλιες θα βγάζουν ανάλογα με διάφορα πράματα (θερμοκρασία έξω/μέσα, ηλιοφάνεια κλπ).
Γενικά σε ηρεμία/σταθερή κατάσταση το αυτόματο δεν βγάζει τόσο κρύο γιατί κάνει μίξη. Για να μετρήσεις κατώτερη θερμοκρασία αέρα ίσως χρειαστεί κάποιος ειδικός χειρισμός (πχ τέρμα κάτω η θερμοκρασία, ανακύκλωση, συγκεκριμένη επιλογή γρίλιας και ταχύτητας αέρα). Φίλος "εσκιμώος" προτιμά μη αυτόματο κλιματισμό γιατί βγάζει πιο κρύο αέρα που τον θέλει επάνω του...

Δεν έχω αυτόματο για όλα. Κατάλαβα πως λειτουργεί το αυτόματο αυτού του τύπου και δεν θα το επέλεγα. Προτιμώ να βάζω εγώ την θερμοκρασία που θέλω. Δεν είμαι υπέρ της κατάψυξης μέσα στο αυτοκίνητο. Ο φίλος να προσέχει που τον βάζει πάνω του. Τον θώρακα τον προστατεύω από το κρύο γενικά. Είτε είναι από κλιματισμό είτε τον χειμώνα. Εκεί είναι τα πνευμόνια!!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#511318 Παρανόηση, στο φούλ αυτόματο όταν λέω ότι αυτό επιλέγει θερμοκρασίες εννοώ ότι διαλέγει τι θερμοκρασίας αέρα θα βγάλει από την κάθε διαφορετική γρίλια ώστε να επιτυγχάνει την επιλογή σου θερμοκρασίας και ταυτόχρονα να είναι πιο ευχάριστη/αποδοτική. Την κατεύθυνση της κάθε γκρίλιας δεν μπορεί αν την επηρεάσει αλλά θα διαλέξε πχ να μην βγάλει καθόλου στο παρμπρίζ, λίγο στα πόδια και αρκετό στα πλάγια και στο κέντρο κλπ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#511438
Νίκος Παππάς έγραψε:
drdino έγραψε:Ρολογάκι που χάνει ώρα = συνήθως σημάδι υπότασης (όχι, δεν αντιμετωπίζεται με αλάτι ). Θα το μπρίζωνα για να δω τι έχει να πει το ABS καταρχήν.
Το torque + obd reader θα κάνουν δουλειά;

Επίσης, το ρολόι χάνει την ώρα, αλλά το Ραδιόφωνο δουλεύει κανονικά και δεν χάνει σταθμούς


Από το Mi A1.

Χλωμο να δει Abs το απλο OBD
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#511926 στο golf 5 1.4 fsi βλέπω κάπου κάπου ένα κίτρινο λαμπάκι κ μια υστέρηση τότε στις στροφές, δλδ δεν πάει πάνω από 3000 σαλ.
στο διαγνωστικό τότε μου βγάζει P0191 (Fuel rail pressure sensor A circuit Range/Performance).

έχω αλλάξει 2 φορές τον αισθητήρα αισθητήρας πίεσης καυσίμου (μία φορά με original vw, μετά έβαλα της vemo) αλλά το φαινόμενο παρουσιάζεται ακόμη, μάλιστα μερικές φορές φεύγει από μόνο του. ο μηχανικός μου λέει να αλλάξω ξανά τον αισθητήρα.

Κάποτε πριν 2 χρόνια σε ένα διαγνωστικό της vw έβγαλε σφάλμα στην αντλία πίεσης καυσίμου με κωδικό 03C 127 025R , τώρα πλέον δε βλέπω αυτό το σφάλμα στο διαγνωστικό της bosch και στο obd2. ο μηχανικός δε λέει κάτι για την αντλία.
εν τω μεταξύ έχω αλλάξει μια αντλία AGR που είχε βγάλει πριν 1 χρόνο αλλά το πρόβλημα υπάρχει.

εγώ σκέφτομαι να αλλάξω την αντλία καυσίμου όπως είχε βγάλει τότε γιατί δε διορθώνεται το πρόβλημα.

για ανταλλακτικό έχω βρει της pierburg. άλλη επιλογή είναι της vemo αλλά είναι στα +50% σε σχέση με τη pierburg.

https://www.autoteile-teufel.de/artikel ... lPage=true

https://www.autoteiledirekt.de/vemo-7656070.html

Η pierburg αξίζει σαν εταιρία ή όχι σε σχέση με τη vemo? Η μλκία είναι ότι μπορεί να ξαναδώσω 400+€ κ να μην διορθωθεί.

Τί πιστεύετε? Πεταλούδα του είχα πει να την καθαρίσει απ' ότι θυμάμαι.