Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#509403
224v έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Μόνον ο ΑΚΤΩΡ υπάρχει; Η ΤΕΡΝΑ; Η J&P; Η ΜΕΤΚΑ; Οι ξένοι;
Το ότι άλλος μπορεί να είναι παραχωρησιούχος και άλλος ο κατασκευαστής;

Μην λέμε ό,τι θέλουμε, μια τέτοια συμφωνία είναι ντροπή και χοντρή ζημιά για το Δημόσιο.
Ούτε ο Σουφλιάς δεν τόλμησε να την υπογράψει στο τέλος. Οι όροι της ΑΟ είναι ληστρικοί για το Δημόσιο, είναι χειρότεροι από κάθε άλλη Παραχώρηση (και εννοείται πως η ΑΟ είναι μηχανή παραγωγής χρημάτων, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα...).


Μα για 3 μιλησα και εγω δες πιο πανω… όμως κανεις τους δεν θα μπει σε εργο που συνορευει με ΑΟ... Σαν πολιτης της Αττικης πολύ θα ηθελα να εχουν γινει αυτά που τωρα σχεδιαζουν εδώ και 10=12 χρονια… αλλα ο Σουφλιας δεν υπεγραψε…. άλλος μακακας αυτος… αυτά λοιπον που βγαζει η ΑΟ ας τα χρησιμοποιησει να χρηματοδοτησει τα νεα κομματια….


Για το Λαυριο αν μεταφερουν τα δρομολογια των πλοιων εκει που αυτος εινι ο στοχος θα εχει κινηση και πολύ σωστα… αλλα με αλλους στο κουμαντο του προαστιακου….. όχι με 3-5 δρομολογια….Το Λαυριο Πατρα μια χαρα θα βολευε πολλους….
Η ΑΟ, το 2024 περνάει στο Δημόσιο. Οι επεκτάσεις και η ΑΟ θα πάνε πακέτο στο νέο παραχωρησιούχο.
Διάβασε τι έγραψα.
Πρέπει να γίνει διαγωνισμός και ΟΧΙ επέκταση της σύμβασης. Αυτό λέω.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#509412
fokion έγραψε:κατι δε μου κολλάει..... κατι που μπορει να οφειλεται σε ελλιπή γνώση..

Αλλα ΠΟΙΟΣ ο λογος να παει η ΑΟ ακομα και ο Προαστειακός ( λιγο λιγοτερο ) αν το Λαυριο μεινει με 1 1/2 δρομολογια την ημερα??? Ουτεο δρομος απο Κερατεα εχει πηξει ποτέ ( εκτός απο ελαχιστοτατων εξαιρεσεων σε επιστροφες απο 3ημερα κ.λ.π.) που να δικαιολογεί χωρητικότητα ΑΟ ουτε τοσα δρομολογια πλοιων/κρουαζιερόπλοιων κ.λ.π.....

Ραφηνα δεν εχω αποψη αν και θεωρω οτι οντωςπρος τα κει λογω δρομολογίων εχει καποιο νοημα...
Λέγανε να μεταφέρουν πολλά δρομολόγια από Λαύριο για να αποσυμφορηθει ο Πειραιάς.

Ειδικά για Κυκλάδες συμφέρει πολύ από πλευράς χρόνου.

Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι όμως, ούτε το χρονοδιάγραμμα

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By fokion
#509438 Ακριβως αυτο.
Αλλα αν αυτα δεν γινουν "ταυτοχρονα" ή θα εχεις ενα λιμανι που θα βλαστημάς να φτασεις ή εναν αδειο αχρηστο δρομο και τρενο....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509469
HighFidelity έγραψε:Η ΑΟ, το 2024 περνάει στο Δημόσιο. Οι επεκτάσεις και η ΑΟ θα πάνε πακέτο στο νέο παραχωρησιούχο.
Διάβασε τι έγραψα.
Πρέπει να γίνει διαγωνισμός και ΟΧΙ επέκταση της σύμβασης. Αυτό λέω.

αρα προτιμάς να γινει νεος διαγωνισμος… Ο.Κ.
επειδη ομως και εσυ δουλεψες σε αναδοχους κ.λ.π. φανταζεσαι σε τι κατασταση θα αφησει ο προηγουμενος το εργο και θα πρεπει ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, (εδω γελανε οσοι ξερουν απο μεσα τις υπηρεσιες) να ΕΠΙΒΛΕΨΕΙ το νεο αναδοχο να επαναφέρει την κατασταση του ηδη υπαρχοντος κομματιου στην πρέπουσα κατασταση!!!!.
Ας κανουν διαγωνισμο... δεν διαφωνω, απλα δεν πιστευω οτι το υπουργειο (εμεις δλδ το κρατος) θα βγουμε κερδισμενοι... Θα φανει δε αυτο και απο τις συμμετοχες στον διαγωνισμο.... εχουμε 7 χρονια μεχρι τοτε και φυσικα οι διαδικασιες θα πρεπει να εχουν δρομολογηθει 3 χρονια πριν.....
Η συντηρηση των διαδρομων εχει μεγαλο κοστος Οι Ευρωπαικοι δρομοι - αυτοκινητοδρομοι διαφερουν σε αυτο απο τους δικους μας λογω οικονομικης στενοτητας, Διαγραμμησεις καθετες σημανσεις μπαριερες....κ.λ.π.

Η επεκταση αν γινει θα εχει και νεες τιμες εαν συμφωνησουν.... ακομα και εσυ να ησουνα ιδιοκτητης ενος κτηριου και ειχες εταιρια να το συντηρει θα εμπαινες στη διαδικασια να κουβεντιασεις επεκταση, πριν πας σε διαγωνισμο για αλλον...
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#509474 Κάποια στιγμή λέγανε ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι απαιτήσεις των δανειστών γι'αυτό και τις προχωράμε έτσι στα γρήγορα κλπ.
Αυτό δεν είναι καμμία απαίτηση των ξένοι.
Από την άλλη όπως έχω ξαναπεί δεν είμαι ντε φάκτο κατά των ΣΔΙΤ.
Κάποια από αυτά υπό συνθήκες μπορεί να είναι μία fair συμφωνία μεταξύ δημοσίου και κατασκευαστή-λειτουργού.
Αυτό όμως απαιτεί όπως είπε και ο HF μια διαγωνιστική διαδικασία πραγματική και όχι 'όσοι συμμετέχουμε θα πάρουμε και από μία δουλειά' όπως έγινε με τους αυτοκινητόδρομους και ακόμα πιο προκλητικά με την ΑΟ και ακόμ ακόμα πιο προκλητικά αυτό που προσπαθούν να κάνουνε τώρα να περάσει δηλαδή σαν επέκταση της σύμβασης της ΑΟ ενώ επί της ουσίας είναι εντελώς καινούρια έργα.
Επίσης επειδή είναι 100% κοινοφελές έργο και αφορά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πολιτών ως χρήστες (δεν είναι ξερω γω η μαρίνα της Μυκόνου) εάν τελικά γίνει ΣΔΙΤ και πάντα με διαγωνιστική διαδικασία να εξασφαλιστεί ότι ο χρήστης δε θα πληρώνει ένα υπέρογκο ποσό για τη χρήση.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509483
junior gt έγραψε:Κάποια στιγμή λέγανε ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι απαιτήσεις των δανειστών γι'αυτό και τις προχωράμε έτσι στα γρήγορα κλπ.
Αυτό δεν είναι καμμία απαίτηση των ξένοι.
Από την άλλη όπως έχω ξαναπεί δεν είμαι ντε φάκτο κατά των ΣΔΙΤ.
Κάποια από αυτά υπό συνθήκες μπορεί να είναι μία fair συμφωνία μεταξύ δημοσίου και κατασκευαστή-λειτουργού.
Αυτό όμως απαιτεί όπως είπε και ο HF μια διαγωνιστική διαδικασία πραγματική και όχι 'όσοι συμμετέχουμε θα πάρουμε και από μία δουλειά' όπως έγινε με τους αυτοκινητόδρομους και ακόμα πιο προκλητικά με την ΑΟ και ακόμ ακόμα πιο προκλητικά αυτό που προσπαθούν να κάνουνε τώρα να περάσει δηλαδή σαν επέκταση της σύμβασης της ΑΟ ενώ επί της ουσίας είναι εντελώς καινούρια έργα.
Επίσης επειδή είναι 100% κοινοφελές έργο και αφορά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πολιτών ως χρήστες (δεν είναι ξερω γω η μαρίνα της Μυκόνου) εάν τελικά γίνει ΣΔΙΤ και πάντα με διαγωνιστική διαδικασία να εξασφαλιστεί ότι ο χρήστης δε θα πληρώνει ένα υπέρογκο ποσό για τη χρήση.


σωστα αυτά που γραφτηκαν, όμως καλλιστα στις κουβενετες θα μπορουσε να μπει το θεμα της χρηματοδότησης, από τα δικαιώματα του δημοσιου στις εισπραξεις της ΑΟ και ετσι να βρεθουν λεφτα σιγουρα και φτηνα, για την κατασκευή των νεων κομματιων… Όλα είναι θεμα κουβέντας που όμως δεν γινεται την τελευταια στιγμη γιατι ετσι θα γινει ο,τι εγινε και με τα Ολυμπιακα που ετρεχαν και δεν εφταναν οι κατασκευες...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#509571 Πιο πολυ με ανησυχει ο συντονισμός... που δε φημιζομαστε....
επεισεις οι τεραστιες απαλλοτριωσεις.... που δε ληγουν στο τσακ μπαμ αλλα μπορει για ενα "οικοπεδακι" στη σωστη θεση "το ολον" να παει πισω εως και 10ετία μεχρι να φτασει Αρειο Παγο....
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#509745
224v έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Η ΑΟ, το 2024 περνάει στο Δημόσιο. Οι επεκτάσεις και η ΑΟ θα πάνε πακέτο στο νέο παραχωρησιούχο.
Διάβασε τι έγραψα.
Πρέπει να γίνει διαγωνισμός και ΟΧΙ επέκταση της σύμβασης. Αυτό λέω.

αρα προτιμάς να γινει νεος διαγωνισμος… Ο.Κ.
επειδη ομως και εσυ δουλεψες σε αναδοχους κ.λ.π. φανταζεσαι σε τι κατασταση θα αφησει ο προηγουμενος το εργο και θα πρεπει ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, (εδω γελανε οσοι ξερουν απο μεσα τις υπηρεσιες) να ΕΠΙΒΛΕΨΕΙ το νεο αναδοχο να επαναφέρει την κατασταση του ηδη υπαρχοντος κομματιου στην πρέπουσα κατασταση!!!!.
Ας κανουν διαγωνισμο... δεν διαφωνω, απλα δεν πιστευω οτι το υπουργειο (εμεις δλδ το κρατος) θα βγουμε κερδισμενοι... Θα φανει δε αυτο και απο τις συμμετοχες στον διαγωνισμο.... εχουμε 7 χρονια μεχρι τοτε και φυσικα οι διαδικασιες θα πρεπει να εχουν δρομολογηθει 3 χρονια πριν.....
Η συντηρηση των διαδρομων εχει μεγαλο κοστος Οι Ευρωπαικοι δρομοι - αυτοκινητοδρομοι διαφερουν σε αυτο απο τους δικους μας λογω οικονομικης στενοτητας, Διαγραμμησεις καθετες σημανσεις μπαριερες....κ.λ.π.

Η επεκταση αν γινει θα εχει και νεες τιμες εαν συμφωνησουν.... ακομα και εσυ να ησουνα ιδιοκτητης ενος κτηριου και ειχες εταιρια να το συντηρει θα εμπαινες στη διαδικασια να κουβεντιασεις επεκταση, πριν πας σε διαγωνισμο για αλλον...

Σε όλες τις Παραχωρήσεις στην Ελλάδα ο Παραχωρησιούχος ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ πως η συντήρηση γίνεται ποπα και όλα είναι τέλεια. Ο καθένας στην πιάτσα θα σας πει πως επειδή η ΑΟ έχει πολύ μικρή διάρκεια παραχώρησης, σε ό,τι αφορά την βαριά συντήρηση γίνονται ΜΟΝΟΝ τα απαραίτητα. Στην υπόλοιπη βέβαια, πέφτουν χοντρά χρήματα, γιατί υπάρχουν περιθώρια για κέρδη, μέσω της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ.
Το επιχείρημα ΔΕΝ στέκει, γιατί ο Παραχωρησιούχος ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ σε ότι αφορά την συντήρηση απέναντι στο Δημόσιο και φυσικά αυτό περνάει σαν δέσμευση και στον επόμενο Παραχωρησιούχο. Είναι θέμα που λύνεται λοιπόν, όρεξη να έχει ο επόμενος. Το Δημόσιο, μπορεί να μεταφέρει το δικαίωμα και να περιμένει τα δικαστήρια, δεν υπάρχει ρίσκο. Το ρίσκο είναι ανάμεσα στους Παραχωρησιούχους.
Επιπλέον των παραπάνω, όταν έχεις ΗΔΗ ένα κατασκευασμένο δρόμο, εύκολα διαπιστώνεις τι είδους συντήρηση γίνεται. Πώς ήρθαν όλοι και έδωσαν προσφορές για την Εγνατία Οδό; Πήγαν, είδαν και δώσαν προσφορά.

Επομένως, ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα δεν υπάρχει για επέκταση της σύμβασης της ΑΟ. ΚΑΝΕΝΑ. Και νομίζω πως και δικαστικά, αν το κυνηγήσουν άλλοι, θα είναι εξαιρετικά μαχητό. Η ΑΟ, πρέπει ΠΡΙΝ το τέλος της υπάρχουσας περιόδου Παραχώρησης, να μπει σε διαγωνισμό. Δεν ΓΙΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, να πουλάμε τα πάντα εδώ και τώρα και να μην κάνουμε τα αυτονόητα για κάτι τέτοιο.
Αν η Παραχώρηση της ΑΟ βγει σε δημοπρασία (μαζί με τις επεκτάσεις), το Δημόσιο έχει ΜΟΝΟΝ να κερδίσει και ΤΙΠΟΤΕ να χάσει. Το αυτό φυσικά ισχύει για κάθε παραχώρηση, αλλά ειδικά για την ΑΟ που είναι η κότα με τα χρυσά αυγά (μιλάμε για ΑΠΕΙΡΟ χρήμα).

Ξαναλέω: ακόμη και ο Σουφλιάς που παρέδωσε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας στους εργολάβους, εν τέλει κόλωσε και δεν υπέγραψε αυτό το αίσχος. Αν τώρα ο Σπίρτζης το κάνει, θα είναι απαράδεκτο. Ειδικά όταν έχει δώσει ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ μέχρι τώρα, με τις αλλαγές που θέλει να κάνει στα διόδια (προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο των διοδίων από τους Παραχωρησιούχους, κάτι καλό για το Δημόσιο συμφέρον και κακό για τους Παραχωρησιούχους).
Θα ξαναπώ πως για εμένα, το προσωπικό συμφέρον είναι διαφορετικό από το Δημόσιο: κοινώς, η τσέπη μου είναι με τους εργολάβους. Αλλά αυτό δεν θολώνει την κρίση μου.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509769 είναι θεμα οικονομικο… στην τελικη, Τιποτα δεν πωλειται, παραχωρείται η εκμεταλευση και η συντηρηση που εχει ένα κοστος και στην προκειμενη περιπτωση η κατασκευή νεων τμηματων που σιγουρα υπαρχει κοστος για το δημοσιο… (εμενα δλδ τον πολιτη) που θελω να εχω γρηγορα μια κατασκευη που να διευκολυνει την μετακινηση μου, (όχι προσωπικα μονο, ).
Όταν ΟΛΑ αυτά μπουνε σε νουμερα τοτε βλέπεις τι συμφερει… Αν δε, σκεφτω τις καθυστερησεις από τις διαδικασιες δημοπρασίας - αναθεσης (ενστασεις κ.λ.π.) βρισκω ότι κερδιζω χρονο αν ξεκινήσει αμμεσα η κατασκευή από το να περιμενω να τελειωσει η συμβαση το 24 και να ξεκινησει μετα η νεα εργολαβια…
μια προβλεψη χρονου ολοκληρωσης μπορούμε να εχουμε στη μια η στην άλλη περιπτωση???
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#509791 Να το κάνω πιο απλό, υπάρχουν δύο τρόποι να λύσεις το πρόβλημα:
1. Ζητάς να γίνουν οι μελέτες από ανεξάρτητο μελετητή για τις επεκτάσεις και ετοιμάζεσαι για το tender.
Στο tender γράφεις πως όποιος το κερδίσει, θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα κατασκευή των επεκτάσεων, οι οποίες θα τελειώσουν σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, ήτοι μέχρι το πολύ το πέρας της παραχώρησης της ΑΟ (σε 6 χρόνια από τώρα). Με το πέρας, ο νικητής του tender παίρνει την ΑΟ σαν δώρο. Με σαφήνεια θα καθορίζεις και την διάρκεια παραχώρησης της ΑΟ και των επεκτάσεων. Δεν πληρώνεις τίποτε, θα πληρωθεί από τις επεκτάσεις και την ΑΟ. Συμμετοχή του Δημοσίου δεν είναι απαραίτητη, αφού θα υπάρχει η εγγύηση της υφιστάμενης ΑΟ. Κόστος για το Δημόσιο 0 (μηδέν).
2. Δίνεις τις μελέτες στον παραχωρησιούχο της ΑΟ (για ποιο λόγο άραγε; Δεν θα μπορούσαν να δωθούν στην Εγνατία Οδό ΑΕ που και ανεξάρτητη είναι και έχει εμπειρία από μελέτες όλων των ειδών; Ή σε τρίτο μελετητικό γραφείο; Ό,τι θα κάνει και ο Παραχωρησιούχος της ΑΟ δηλαδή...). Κατόπιν, του λες να τις φτιάξει δωρεάν, αλλά θα του δώσεις της επεκτάσεις και την ΑΟ για όσο γουστάρει (αφού δεν θα έχεις τίποτε να συγκρίνεις σε ότι αφορά το κόστος).

Τι από τα δύο είναι πιο συμφέρον για το Δημόσιο και ποιο θα φέρει περισσότερα έσοδα; Ποιο επίσης θα φέρνει μικρότερη διάρκεια παραχώρησης (άρα ακόμη περισσότερα έσοδα).
Απλά ερωτήματα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509838
HighFidelity έγραψε:Να το κάνω πιο απλό, υπάρχουν δύο τρόποι να λύσεις το πρόβλημα:
1. Ζητάς να γίνουν οι μελέτες από ανεξάρτητο μελετητή για τις επεκτάσεις και ετοιμάζεσαι για το tender.
Στο tender γράφεις πως όποιος το κερδίσει, θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα κατασκευή των επεκτάσεων, οι οποίες θα τελειώσουν σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, ήτοι μέχρι το πολύ το πέρας της παραχώρησης της ΑΟ (σε 6 χρόνια από τώρα). Με το πέρας, ο νικητής του tender παίρνει την ΑΟ σαν δώρο. Με σαφήνεια θα καθορίζεις και την διάρκεια παραχώρησης της ΑΟ και των επεκτάσεων. Δεν πληρώνεις τίποτε, θα πληρωθεί από τις επεκτάσεις και την ΑΟ. Συμμετοχή του Δημοσίου δεν είναι απαραίτητη, αφού θα υπάρχει η εγγύηση της υφιστάμενης ΑΟ. Κόστος για το Δημόσιο 0 (μηδέν).
2. Δίνεις τις μελέτες στον παραχωρησιούχο της ΑΟ (για ποιο λόγο άραγε; Δεν θα μπορούσαν να δωθούν στην Εγνατία Οδό ΑΕ που και ανεξάρτητη είναι και έχει εμπειρία από μελέτες όλων των ειδών; Ή σε τρίτο μελετητικό γραφείο; Ό,τι θα κάνει και ο Παραχωρησιούχος της ΑΟ δηλαδή...). Κατόπιν, του λες να τις φτιάξει δωρεάν, αλλά θα του δώσεις της επεκτάσεις και την ΑΟ για όσο γουστάρει (αφού δεν θα έχεις τίποτε να συγκρίνεις σε ότι αφορά το κόστος).

Τι από τα δύο είναι πιο συμφέρον για το Δημόσιο και ποιο θα φέρει περισσότερα έσοδα; Ποιο επίσης θα φέρνει μικρότερη διάρκεια παραχώρησης (άρα ακόμη περισσότερα έσοδα).
Απλά ερωτήματα.


Όταν εχεις σχεση με τους εργολάβους δεν προτείνεις τετοιες λυσεις…
Η πρωτη λοιπον θα την μελετησουν μελετητες!!!! αληθεια ξερεις ποσες γυριζαν πισω από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ, όταν τις εδειναν σε ελεγκτες μελετων και τις γεμιζαν με παρατηρήσεις κακης μελετης?? υπεβαλαν μια περιπτωση που θυμαμαι μελετη γεφυρας προεντεταμενης, οπου οι κοδωνες προεντασης ηταν μεσα στη πλακα της γεφυρας!!!! σιγουα δεν ηταν ετσι ολες φυσικα αλλα η καθυστερηση της έγκρισης της μελετης από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ ώστε να ξεκινησει η κατασκευή ηταν σημαντικη….( η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε δεν κανει δικες της μελετες) τις αναθετει σε ιδωτικα γραφεια και μετα τις δινει στον αναδοχο να τις κατασκευασει… Οποτε λοιπον το Δημοσιο (θυμησου ποσα χρονια του πηρε να ολοκληρωσει τον ΠΑΘΕ....30+ χρονια, θα βγαλει σε δημοπρασια ένα εργο με μελετες που ο αναδοχος θα τις αλλξει (ακομα και καλες να είναι) γιατι θα θελει αλλαγες για εξτρα αποζημειωσεις. Πηγαινε εσυ να τον υποχρεώσεις να εφαρμοσει χωρις αλλαγες τις δικες σου... Αμεσως θα σου ερθει γραμμα ότι ΔΕΝ φερει ευθυνη!!! οποτε τι??.
Αντίθετα αν του αναθεσεις και τις μελετες δεν θα ερθει να τις αλλαξει στη φαση κατασκευης… αρα κερδος χρονου και ισως ποσοτήτων ώστε να προτειενι ο αναδοχος μικρωτερο συνολικο κοστος….
Είναι σαφες ότι εμπιστεύεσαι την Ελληνικη διοικηση εργων του υπουργείου... Εγω παλι όχι... και για αυτό προτιμω την επεκταση της συμβασης με ορους και κοστος σφικτο αλλα βασικα μικρο χρονο παραδοσης...Τιποτα δεν εμποδιζει το Δημοσιο να επαναδιαπραγματευτεί τις τιμες κ,λ,π, της επεκτασης της συμβασης….
Άβαταρ μέλους
By fokion
#509864 Για τις απαλλωτριωσεις δε σαν βλεπω να γραφετε κατι, που προσωπικά θεωρω ως προς τον πιο ασταθμητο παραγοντα ειδικά δε αν θελουμε σφιχτα χρονοδιαγραμματα.....

Μι ξεχναμε ποιες περιοχές θα επηρεαστούν ειδικά για την Ραφηνα...
Εδω ενα Βιολογικό δε μπορουν να στησουν λογω αντιδρασεων.
Ποσο δε κατι που θα κοψει την περιοχή στα 2....
Οκ προς λαυριο ειναι ισως λιγο πιο "ανετα τα πραγματα"
Άβαταρ μέλους
By 224v
#509950
fokion έγραψε:Για τις απαλλωτριωσεις δε σαν βλεπω να γραφετε κατι, που προσωπικά θεωρω ως προς τον πιο ασταθμητο παραγοντα ειδικά δε αν θελουμε σφιχτα χρονοδιαγραμματα.....

Μι ξεχναμε ποιες περιοχές θα επηρεαστούν ειδικά για την Ραφηνα...
Εδω ενα Βιολογικό δε μπορουν να στησουν λογω αντιδρασεων.
Ποσο δε κατι που θα κοψει την περιοχή στα 2....
Οκ προς λαυριο ειναι ισως λιγο πιο "ανετα τα πραγματα"


ετσι ειναι τα πραγματα, στα Ολυμπιακα εργα στο σταδιο Ανω .Λιοσιων που ημουνα ξεκινησε ο εργολαβος να το φτιαχνει στα τρια τεταρτα του οικοπεδου!!! και αφιου ειχαν πεσει τα μπετα αρχισε να τα συμπληρωνει στο αλλο τεταρτο.... Αθανατο Δημοσιο. Και στο οματι για την Μεταμορφωση θα εχει απαλλοτριωσεις δυσκολες...Στο Λαυριο επειδη το παλιο δυκτιο υπαρχει σε ιδιοκτησια του ΟΣΕ απο παλια ισως ειναι πιο απλο γιατι και οι σταθμοι υπαρχουν κομα..
Άβαταρ μέλους
By fokion
#509952 Χωρις προφανως να ξερω την χαραξη ( αληθεια την ξερει κανεις??) υποθετω οτι πιο απλό θα ηταν (υποθετω) να φαρδυνει ο υπαρχον αξιοπρεπης δρομος ( μαρκοπουλο κερατεα Λαυριο εννοω) οπου σε μεγαλο μηκος εχει διπλα του την παλιά γραμμη, παρά να ανοίγονται ΚΑΙ νεοι "διαυλοι"....

( τα "οικοπεδα στη μαγευτικη Κερατεα" θα απαλλοτριωθούν πολυ ακριβα...... ΑΝ καταφερει καποιος να ξεκαθαρισει το ιδιοκτησιακό καθεστός τους.....)

και παλι ομως χωρις ταυτοχρονη το τονιζω "μετακομιση" εργου στα 2 Λιμάνια αυτά τα εργα δεν έχουν κανενα νοημα.... ειδικά για το Λαύριο....