Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
lazarefa έγραψε:Τυπικά και σε σέρβις αντιπροσωπείας έχουν το βασικό εξοπλισμό για να ελέγξουν το κλιματιστικό κύκλωμα/σύστημα. Ωστόσο δεν είναι αυτός ο προβληματισμός μου (αν θα πρέπει να πάω σε εξειδικευμένο συνεργείο ή σε σέρβις αντιπροσωπείας). Ο προβληματισμός μου έχει να κάνει ως προς το κατά πόσο είναι πρέπον να γίνει ο έλεγχος απόδοσης του συστήματος κλιματισμού με καινούριο/καθαρό το φίλτρο καμπίνας ή όχι (μιας και το υπάρχον έχει να αλλαχθεί 2 χρόνια και σίγουρα είναι βρώμικο/μερικώς βουλωμένο, οπότε λογικά σε κάποιο βαθμό θα κόβει κι αυτό πλέον από την ψυκτική απόδοση του συστήματος).
Δεν παιζει ρολο. Ο ελεγχος γινεται στο συστημα, οχι στον αερα που φερνει. Θα βγαλει τα παλια λαδια, θα βαλει καινουρια, κανει ελεγχο διαροοων και συμπληρωνει ψυκτικο αν χρειαζεται.
Μπορεις βεβαια παντα να το εχεις μαζι σου και να σρο αλλαξει αν πρεπει ο τεχνικος
Fiat Panda 7,6l/100km
drdino έγραψε:Άλλαξέ το βρε άνθρωπε, για σένα πρωτίστως.
Κωνσταντίνε εννοείται ότι θα αλλαχθεί φέτος (το αλλάζω ανά 2ετία και μπαίνει πάντα ενεργού άνθρακα). Ήδη μάλιστα έχω προμηθευτεί εδώ και μήνες το ανταλλακτικό φίλτρο που βρίσκεται σπίτι (μαζί με άλλα αναλώσιμα που πηγαίνω εγώ κάθε φορά στο σέρβις). Δεν τίθεται από μένα θέμα αν πρέπει ή όχι να αλλαχθεί φέτος, αλλά αν πρέπει να αλλαχθεί πριν ή μετά τον έλεγχο καλής λειτουργίας/απόδοσης του κλιματιστικού (που σκοπεύω να κάνω μέσα στις επόμενες 20-30 μέρες).
< >
mirage έγραψε:Εγω θα έλεγα πριν. Βουρκωμένα και βρωμικα φιλτρα επιβαρυνουν την απόδοση. Αρα για να εχεις πραγματική εικονα αλλαξε το πρωτα.
< >
Συμφωνω κι εγω! (Αν και δεν ξερω πως βουρκωνει ενα φιλτρο!)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Με τα δάκρυα τι κάνουν Νίκο Τσιαμτσίκα;;;;;;;;;;;;Johnson baby shampoo όχι πια δάκρυα.
Από το Redmi Note 4
Fiat Panda 7,6l/100km
< >
Εφόσον μπαινοβγαίνει εύκολα το φίλτρο, θεωρώ καλύτερο ένα εργοστασιακό/καλό που καθαρίζεται από σκόνες 2 φορές το χρόνο, και με πεπιεσμένο αέρα που βρίσκουμε κάπου. Κι αν μετά μείνει στον ήλιο κάμποσες ώρες θα το "αποστειρώνει" το UV.
Μια απορία που έχω είναι πού πρέπει να απευθυνθεί κανείς για μια σοβαρή δουλειά σε a/c, γιατί στην επαρχία όλοι οι ηλεκτρολόγοι "φτιάχνουν" a/c .... στην αντιπροσωπεία θα το αλλάξουν όλο!
Στην Αθήνα υπάρχουν ειδικά συνεργεία για κλιματισμό με ψυκτικούς, ώστε να καταλαβαίνουν το πλήρες σύστημα?
Γουσταρω το A/C και για μενα ηδη ξεκινησε η σεζον που οι διακοπτες ειναι στο τερμα κρυο, τερμα αερας και επικρατουν πολικες συνθηκες στο αμαξι.
Βρε σεις, ημαρτον, δεν γινεται το κλιματιστικο να κατεβασει τοσο χαμηλη θερμοκρασια...
Μετρημενο με θερμομετρο, σε 2-3 αμαξια, το ελαχιστο που ειδα με την καμπινα να βρισκεται ηδη στους 23 βαθμους, ηταν εξοδος απο αεραγωγο και "κλαπετο" για ανακυκλωση του αερα, γυρω στους 16.
Αν σε φυσηξει αερας 5-7°C για παραπανω απο κανα τεταρτακι στο κατακαλοκαιρο, θα βγεις απο το αμαξι σαν κλειδι του σολ.
1)
Καλο ειναι να γινει πρωτα αλλαγη φιλτρων καμπινας η οτι αλλο εχει.
2)
Πρεπει να καθαριστει και ο ανεμιστηρας του A/C καθως και οι κυψελες του εναλλακτη.
Με τα χρονια, οτι μπορει να περασει απο το φιλτρο, καθεται και "κολλαει".
3)
Τυχον αισθητηρες κλπ, πρεπει να μπουν σε διαγνωστικο. Εαν δεν λειτουργουν σωστα, δεν αποδιδει σωστα.
Ομοιως αν ειναι μπλοκαρισμενοι απο σκονη.
Ξερω σιγουρα οτι καποια VAG, εχουν ανεμιστηρακι, το οποιο τραβαει αερα απο διαφορα σημεια, ωστε να τον στειλει σε αισθητηρα, για να παρει μετρησεις απο διαφορα σημεια του οχηματος (ποδια οδηγου, συνοδηγου, μεση κονσολας, ουρανος κλπ)
4) Ενα υγιες κυκλωμα, δεν χανει φρεον και αν το χανει, θα το χασει συντομα. Δεν πεφτει και τοσο "Σταδιακα" σε βαθος χρονων η αποδοση απο κατι τετοιο. Φρεον επισης στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, δεν συμπληρωνεις. Αδειαζεις και βαζεις ΑΚΡΙΒΩΣ την προβλεπομενη ποσοτητα ιδιου τυπου.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.