Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#385205
PeterPan έγραψε:υπάρχει μία ρύθμιση που κάνει τη σχάρα με τα ποδήλατα να πέρνει κλίση προς τα πίσω κ έτσι επιτρέπει να ανοίεξι κ το πορτ παγκαζ. ίσως γίνεται κ σε εσένα... πάντως πολύ καλύτερη επιλογή το όλο σύνολο από την απλή σχάρα πάνω στο πορτ παγκάζ. :s_thumbsup

Ναι, με αυτή τη ρύθμιση ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ, δεν το διευκρίνισα. Απλά όταν έχεις τα ποδήλατα πάνω, είναι μεγάλο το βάρος για να πάρει η σχάρα την κλίση που χρειάζεται ώστε να ανοίξει το πορτ-μπαγκάζ.
Για εμένα δυστυχώς (από οικονομικής απόψεως) ήταν μονόδρομος η λύση αυτή μιας και δεν υπάρχει κάτι για το πίσω τζάμι (όπως πήρα για τη Βελτίωση π.χ.).


< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#502110
Scotch έγραψε:Έτοιμος κι ο κοτσαδόρος.


Για δώσε καμία πληροφορία για το που κ πόσο. :oops:
Επίσης που πιάνει; Υπάρχει πρόβλεψη; Δεν πιστεύω να παίζει κανά τρυπάνι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#502166 Στοίχισε 450 € (με τον ΦΠΑ), κοτσαδόρος της auto hak και εργασία, και τον έβαλα εδώ.
Νομίζω πως δεν ισχύουν τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Στο δικό μου έπρεπε να βγει μία μεταλλική μπάρα πίσω από τον προφυλακτήρα και να αντικατασταθεί με αυτήν του κοτσαδόρου. Τρυπάνι δε θυμάμαι να έπαιξε. Το πιο "επώδυνο" κομμάτι ήταν που έπρεπε να κοπεί ένα κομματάκι χαμηλά στον προφυλακτήρα (σε άλλα αυτοκίνητα δε χρειάζεται).
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#503688 Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακές υποδοχές για να βιδωθεί η σιδεριά του κοτσαδόρου. Οπότε το πλαίσιο δεν υφίσταται κάποια μετατροπή. Μπορεί όμως να απαιτηθεί "χειρουργείο" στον προφυλακτήρα, ανάλογα το αμάξι και τον τύπο του κοτσαδόρου που τοποθετείται...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#503719 Thanks!
Ο σταθερος, αποσπωμενος με βιδες που λενε, ποσο ευκολα μπαινει/βγαινει;
Άβαταρ μέλους
By gianik
#503721
xenos έγραψε:Thanks!
Ο σταθερος, αποσπωμενος με βιδες που λενε, ποσο ευκολα μπαινει/βγαινει;
5 λεπτα...

.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#503723 Μου ειπαν 130 ο μεν, 240 ο ´επομενοσ´.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#503756 Υπάρχουν αποσπώμενοι με βίδες, που θες 3-4 λεπτα να τις καργαρεις/λασκαρεις, και αποσπωμενοι με μοχλο (ειτε με οριζοντιο είτε με κάθετο μηχανησμό). Οι δεύτεροι μπαινοβγαίνουν σε 5 δευτερόλεπτα απλά είναι πιο ακριβοί.
Τέλος πιθανόν το αυτοκίνητό σου (ιδίως αν είναι group VAG) να χρειάζεται την περίφημη "πλακέτα" (30 € από ebay και εδώ το πουλάνε 100 €) για να ξεγελάει τον εγκέφαλο και να μη σου βγάζει βλάβη στα ηλεκτρικά. Αυτό γίνεται γιατί δεν υπάρχει η γνώση για απευθείας τροφοδοσία της πρίζας του κοτσαδόρου από την κεντρική πλεξούδα και προγραμματισμό του εγκεφάλου όπως γίνεται στην εργοστασιακή τοποθέτηση του κοτσαδόρου...οπότε απλά παίρνουν ρεύμα από τα πίσω φώτα και βάζουν το ρελέ για να μην φαίνονται βλάβες.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#503836
ArrowsFA1 έγραψε:Υπάρχουν αποσπώμενοι με βίδες, που θες 3-4 λεπτα να τις καργαρεις/λασκαρεις, και αποσπωμενοι με μοχλο (ειτε με οριζοντιο είτε με κάθετο μηχανησμό). Οι δεύτεροι μπαινοβγαίνουν σε 5 δευτερόλεπτα απλά είναι πιο ακριβοί.


100e πάνω γι αυτό;;; :hmmm: :lipsealed:

ArrowsFA1 έγραψε:Τέλος πιθανόν το αυτοκίνητό σου (ιδίως αν είναι group VAG) να χρειάζεται την περίφημη "πλακέτα" (30 € από ebay και εδώ το πουλάνε 100 €) για να ξεγελάει τον εγκέφαλο και να μη σου βγάζει βλάβη στα ηλεκτρικά. Αυτό γίνεται γιατί δεν υπάρχει η γνώση για απευθείας τροφοδοσία της πρίζας του κοτσαδόρου από την κεντρική πλεξούδα και προγραμματισμό του εγκεφάλου όπως γίνεται στην εργοστασιακή τοποθέτηση του κοτσαδόρου...οπότε απλά παίρνουν ρεύμα από τα πίσω φώτα και βάζουν το ρελέ για να μην φαίνονται βλάβες.


Κεντρική πλεξούσα διαβάζω και με πιάνει κρύος ιδρώτας! :lipsealed: Δεν υπάρχει επίσημη "έξοδος";
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#503871 Ναι, 100 € πάνω για αυτό και ακόμη πιο πάνω αν θες κάθετο μηχανισμό που όταν αφαιρεθεί η μπίλια δεν φαίνεται τίποτα στον προφυλακτήρα.
Έχω αποσπώμενο με μοχλό και κατά τη γνώμη μου αξίζει 1000% αν ρυμουλκείς συχνά. Αν ρυμουλκείς 2 φορές το χρόνο δεν πειράζει.

Υπάρχει επίσημη έξοδος. Σε πολλά αυτοκίνητα κανονικά η πρίζα του κοτσαδόρου πρέπει να πάρει ρεύμα από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Σε άλλα είναι ΟΚ να πάρουν απευθείας από τα φώτα.

Π.χ. στα VAG, κανονικά ο κοτσαδόρος τροφοδοτείται από τον εγκέφαλο. Μάλιστα πρέπει να προγραμματιστεί ο εγκέφαλος ώστε να απενεργοποιείται το πίσω φως ομίχλης όταν είναι κοτσαρισμένο τρέιλερ, να διαφοροποιείται η συμπεριφορά του ESP και να χτυπάει και ο εργοστασιακός συναγερμός σε περίπτωση που κάποιος αφαιρέσει την πρίζα του τρέιλερ όταν ο συναγερμός είναι οπλισμένος.

Στην Ελλάδα τη γνώση αυτή την έχουν μόνο οι αντιπροσωπείες και για την εργοστασιακή τοποθέτηση [κάθετα αποσπώμενου κοτσαδόρου] μαζί με την προβλεπόμενη ηλεκτρολογική εγκατάσταση θέλουν ~1000 €.
Οι εξωτερικοί τοποθετητές, που ως τοποθετητές μπορεί να είναι πάρα πολύ καλοί κατά τα λοιπά, παρακάμπτουν το παραπάνω θέμα παίρνοντας ρεύμα από τα πίσω φώτα. Επειδή όμως αν απλά πάρουν ρεύμα από εκεί με κλέφτες, ο εγκέφαλος λόγω διαφορετικών αντιστάσεων θα βγάζει σφάλματα, τοποθετούν μία πλακέτα (που αξίζει 30 και τη χρεώνουν 70-100) για να ξεγελάνε τον εγκέφαλο.
το αποτέλεσμα είναι 100% αποδεκτό απλά δεν έχεις τα μπόνους από το σωστό προγραμματισμό του εγκεφάλου.

Αν έχεις πάρει τιμή ~150 € για κοτσαδόρο τότε κατά 99% το αμάξι σου δεν χρειάζεται το παραπάνω κιτ. Αλλιώς οι τιμές ξεκινάνε περίπου από 230-250 € και προσθέτεις αν θες αποσπώμενο με μοχλό (350-450).

Αυτά!