Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#503232 Ναι, κι όπως βλέπεις η ζημιά δεν έγινε εκεί που περιμένουν να γίνει κι αφήνουν επίτηδες χωρίς παράθυρο την περιοχή (στο δεξί κάθετο του h περίπου). Αυτοί που κάθονταν στα πιο πίσω παράθυρα πρέπει να είδαν αρκετό gore :lipsealed: αν κρίνω από τις στάμπες...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#503234 Η ψυχραιμία όλων και ειδικά της πιλότου είναι απίστευτη :lipsealed:

Λες και έβλεπες ασκηση ήταν :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#503241
rx8_drifter έγραψε:Η ψυχραιμία όλων και ειδικά της πιλότου είναι απίστευτη :lipsealed:


Εικόνα


That won't likely surprise those who served with Shults when she joined the Navy in 1985, two years after earning her bachelor's degree in biology and agribusiness from MidAmerica Nazarene University in Olathe, Kansas.
As one of the Navy's first female fighter pilots, she served in VAQ-34, a tactical electronic warfare squadron out of Point Mugu, California, that helped train ship crews to respond to Soviet missile threats, according to Navy records.
Shults was among the "first cohort of women pilots to transition to tactical aircraft," said Lt. Christina Helenaleka Sears, a Navy spokeswoman.
She later was an instructor for the EA-6B Prowler, an electronic warfare plane that counts jamming radar systems and gathering radio intelligence among its responsibilities, and for the F/A-18, a carrier-capable combat jet, the records show.
After transferring to the reserves from 1993 to 2001, she retired as a lieutenant commander with two Navy Marine Corps Achievement Medals and a National Defense Service Medal. She was also a pistol marksman, according to records.


:iconcool:

Επίσης έπαιξε σημαντικότατο ρόλο το γεγονός ότι το αεροδρόμιο ήταν ιδιωτικοποιημένο, να τα λέμε αυτά.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#503310
drdino έγραψε:Ναι, κι όπως βλέπεις η ζημιά δεν έγινε εκεί που περιμένουν να γίνει κι αφήνουν επίτηδες χωρίς παράθυρο την περιοχή (στο δεξί κάθετο του h περίπου). Αυτοί που κάθονταν στα πιο πίσω παράθυρα πρέπει να είδαν αρκετό gore :lipsealed: αν κρίνω από τις στάμπες...

Φανταζομαι η συγκεκριμενη ζημια εγινε απο καποιο θραυσμα του κινητηρα οπως το αεροσκαφος περνουσε μεσα απο αυτα και οχι απο θραυσμα το οποιο λογω της φυγοκεντρου καρφωθηκε στην ατρακτο! Δεν μπορω να σκεφτω καποιον αλλο τροπο με τον οποιο κοματια του κινητηρα μπορει να εφτασαν μεχρι εκει!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#503313 Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών η άτυχη γυναίκα ήταν αρχικά; δεμένη με τη ζώνη και παρόλα αυτά το μισό της σώμα , μέχρι να την τραβήξουν μέσα , κοπανιόταν πάνω στην άτρακτο , κεφάλι και θώρακας με 600 μίλια την ώρα.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#503498
krom έγραψε:Πάτωσε κ επίσημα το διαγαλαξιακό υπερμαχητικό
...και ήταν τόσο υποσχόμενο πρότζεκτ -not

http://www.business-standard.com/articl ... 029_1.html

να δουμε ποιος θα δωσει στους ινδους tech transfer απο 5ης γενιας και λεμε μιλα

meanwhile
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#503664
krom έγραψε:Πάτωσε κ επίσημα το διαγαλαξιακό υπερμαχητικό
...και ήταν τόσο υποσχόμενο πρότζεκτ -not

http://www.business-standard.com/articl ... 029_1.html


Κατάλαβες από το άρθρο ότι πάτωσε; Μιλάς αγγλικά; :roll:

Τέλος πάντων, δεν είναι καθόλου περίεργο να ακυρώνονται συμφωνίες για ένα σορό λόγους. Δεν σημαίνει ότι το προϊόν είναι κακό.
Άβαταρ μέλους
By krom
#503677 Το ότι το ινδικό πάτωσε? Ναι αυτό λέει. Αν ήξερες αγγλικά θα το καταλάβαινες.

10 χρόνια έχουν περάσει και κινητήρες της προκοπής θα βγούνε μετά το 2020. Και πολύ κρατήθηκαν οι Ινδοί.
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#503679 ναι ΔΕΝ ηξεραν πως ηταν προπαραγωγης το αεροπλανο οχι σαφως και οχι....

ολοι ξερουμε πως αυτες οι πιπες αρχισαν οταν οι ρωσοι αρνηθηκαν tech transfer
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#503705
krom έγραψε:Αν ήξερες αγγλικά θα το καταλάβαινες.


:s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By corsair
#503713 "Now, the IAF has backed away from the FGFA because it argues the PAK-FA — which Sukhoi has been test-flying since January 2010 — is not stealthy enough for a fifth-generation combat aircraft."

Νομίζω οτι δίδεται ιδιαιτερη βαρύτητα (και θυσιαζονται αλλες δυνατοτητες) σε ενα χαρακτηριστικό το οποιο με τις νεες γενιες ρανταρ θα ψιλοακυρωθει σε ενα βαθμό.
Άβαταρ μέλους
By ambient
#505153 Είναι ιδέα μου, ότι τους τελευταίους μήνες η Aegean δεν ενεργοποιεί τον κλιματισμό στο χώρο των επιβατών κατά την επιβίβαση/αποβίβαση; :innocent:
Πριν εκκινήσουν οι μηχανές (όχι η APU), ο αέρα ίσα που βγαίνει από τα στόμια και είναι χλιαρός. Παλαιότερα δε συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#505158 χτες σε airbus απο Σαντορινη στα καθισματα το πιαστρακι που απελευθερωνει το τραπεζακι για να ανοιξει ηταν recaro.
Δεν το ειχα ξαναδει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#505168 Η Recaro είναι από τους μεγαλύτερους προμηθευτές αεροπορικών καθισμάτων.