Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#479897
Giuseppe Busso έγραψε:



Υπέροχο βίντεο. :iconcool:

original taxi
Άβαταρ μέλους
By Govus
#480517 Αυτό είναι το γνήσιο TAXI :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#503344 Έχει πρόβλημα ο κινητήρας του RS ? :hmmm:

A plume of white smoke on start-up is the telltale sign that something is amiss under the Focus RS’s bonnet, as are reports that low-mileage cars have needed new engines and that a parts supply issue is keeping some cars off the road for weeks. Online owners’ forums are rife with suggestions that about 15,000 cars around the world could be affected, yet no official recall has been issued by Ford.



https://www.autocar.co.uk/car-news/indu ... ne-problem
Άβαταρ μέλους
By markvag
#503351 Αν δεν είναι το γνωστό πρόβλημα (που έχει γίνει εκτεταμένη αναφορά πιο πάνω) τότε μεγάλη πετυχεσά για τη Ford αυτό το μοτέρ! :lol: :lol:

Εν τάχει: Τα μοτέρ του Focus RS και του Mustang Ecopoost ( :shifty: ) φαίνονται ίδια, αλλά έχουν μία μικρή διαφορά. Ε, είχαν την ίδια φλάντζα κεφαλής, η οποία ήταν για το Mustang και στο Focus κάπου έκλεινε κάτι και μετά από λίγα χλμ το μοτέρ έβγαζε αυτούς τους ωραίους καπνούς που σημαίνουν πως έχει καταστραφεί. Μέχρι να βρουν τι έχουν τα έρ'μα και ψοφούν αλλάξανε αρκετά... :lol:

edit: Τώρα το είδα, πως αναφέρεται στο ήδη γνωστό πρόβλημα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#503358
georgetz έγραψε:Έχει πρόβλημα ο κινητήρας του RS ? :hmmm:



yeap , μάλλον ένας από τους λόγους που σταμάτησε ή σταματάει η παραγωγή του RS τον Απρίλιο.
Μπλοκ με κυλινδροκεφαλή δεν συστέλλονταν-διαστέλλονταν στον ίδιο χρόνο και αυτό με τον καιρό , μετά από π.χ 200 κύκλους λειτουργίας, δημιουργούσε διαρροές ψυκτικού.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#503360 Ή απλά σταμάτησε η παραγωγή του τωρινού Focus και μπήκε σε παραγωγή το C519 και το 2.3 μοτέρ θα κάνει ξανά την εμφάνισή του.

smh
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#504039
markvag έγραψε:Αν δεν είναι το γνωστό πρόβλημα (που έχει γίνει εκτεταμένη αναφορά πιο πάνω) τότε μεγάλη πετυχεσά για τη Ford αυτό το μοτέρ! :lol: :lol:

Εν τάχει: Τα μοτέρ του Focus RS και του Mustang Ecopoost ( :shifty: ) φαίνονται ίδια, αλλά έχουν μία μικρή διαφορά. Ε, είχαν την ίδια φλάντζα κεφαλής, η οποία ήταν για το Mustang και στο Focus κάπου έκλεινε κάτι και μετά από λίγα χλμ το μοτέρ έβγαζε αυτούς τους ωραίους καπνούς που σημαίνουν πως έχει καταστραφεί. Μέχρι να βρουν τι έχουν τα έρ'μα και ψοφούν αλλάξανε αρκετά... :lol:

edit: Τώρα το είδα, πως αναφέρεται στο ήδη γνωστό πρόβλημα :hmmm:


Αυτά παθαίνει οποιος παίρνει Focus για να κάνει παντηλίκια , εδώ υπάρχει το Mustang με τον ίδιο κινητήρα που δε σπάει δε χαλάει , μπορεί να βγαίνει λίγο ακριβότερο στην αγορά αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφο :inlove: εχει πολύ περισότερο περιθώριο για (εργοστασιακό) πείραγμα , κοντά στα 400 άλογα , χάρη στη διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και τον πολύ μεγαλύτερο χώρο κάτω απο το καπό , που σχεδιάστηκε να χωράει τον τεράστιο V8 με τις 32βάλβιδες κεφαλές!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#504043 Ο κινητήρας του Mustang είναι λιγότερο εξελιγμένος από αυτόν του Focus RS και έχει μικρότερα περιθώρια βελτίωσης. Βέβαια αν αρχίσεις να αλλάζεις πιστόνια, έμβολα κλπ, μιλάμε για άλλο μοτέρ. Ο χώρος δεν είναι πρόβλημα, εκτός αν θες να βάλεις τουρμπίνα από Scania...
Άβαταρ μέλους
By rafi
#505818 Τι ακριβώς είναι το focus RS CNG technik;
Και γιατι το βρίσκω μονο στα ολλανδικά;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#505821 Τα RS βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής με τα κανονικά Focus (όλα ίδια, ακόμα κι οι νορμαλ προφυλακτήρες) και μετά πηγαίνουν σε άλλο χώρο για να γίνουν RS. Ίσως να φαίνεται αλλιώς λοιπόν ο κατασκευαστής στο CoC.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#505827 Λέω και γω είναι καμιά βελτιωμένη έκδοση..
Άβαταρ μέλους
By nvrs
#559500 Επειδή είδα κάπου συζήτηση για τα Μέγαρα, το αυτοκίνητο έχει το κάτω από το 1:08:5 εύκολα