vagmag έγραψε:Έχει κανεις εμπειρία ή άποψη για την bmw 225xe ???
Ειναι τετρακίνητη έστω για καλύτερη πρόσφυση πχ στη βροχή
Ειναι υβριδική
Πάει κ για 20 χλμ ηλεκτρικά μόνο
Κανει κ 0-100 6,7 ....
Εκτός της εμφάνισης που δε μου αρεσει ....
Αρνητικά - θετικά ;
Bern, 5. Januar 2018 Die meistverkauften Modelle
(top 10 πωλήσεις μοντέλων 2017 )
Marke Modell Anzahl
1) Skoda Octavia 10'017
2) VW Golf 9'500
3) VW Tiguan 7'110
4) VW Polo 5'295
5) MΒ C-Klasse 4'496
6) Fiat 500 4'227
7) MΒ GLC-Klasse 4'219
8) BMW X1 4'178
9) BMW 2er 4'125
10) Audi A3 4'106
25) BMW 3er 2'817
35) BMW 1er 2'543
Εδώ είσαι. Οι ευρωπαίοι ξέρουν και οι πωλήσεις τους φανερώνουν τι πραγματικά αξίζει....
Είμαι σίγουρος, στο 2er ένα πολύ μικρό ποσοστό θα είναι οι coupe. και το 99% είναι xdrive.
REALZEUS έγραψε:Βγάζει πολλά σωστά ακόμα η BMW. Απλά η αγορά αλλάζει...και εδώ είσαι.
Και η BMW ακολουθεί. Και δεν είναι καμιά τυχαία. Είναι αυτή που κέρδισε την εμπιστοσύνη των χεράδων.
Κάνε το ένα test drive να σου φύγει η απορία. Σε γερμανικό φόρουμ διαβάζω πως μόνο ηλεκτρικό με το ζόρι βγάζει 30km αυτονομία και πως με άδειες μπαταρίες δεν είναι αυτό που πιστεύει. Με δε γεμάτες πραγματικά τους τραβά η ροπή. Στη Γερμανία έχουν πουλήσει τρελά για ΤΑΧΙ και απορούν που δε βγάζουν και το Grand σε xe. 'Αρα για την πόλη και περιξ φαινεται τίμιο. Η τιμή του, οτι πληρώνεις παίρνεις . Εδώ έρχεται μέσα στον μήνα το fl , για ρώτα πότε έρχεται Ελλάδα και ίσως πετύχεις καμιά καλή προσφορά. Το fl στα χαρτιά δίνει ακόμα 5km αυτονομία στη μπαταρία.
Σαν κάτοχος 218d είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στους τομείς - κατανάλωση, steptronic, ποιότητα, χώροι, εξοπλισμός και άνεση (ανάρτηση). Καθόλου ευχαριστημένος - αεροδυναμικοί θόρυβοι 140+ , ευπάθεια στους πλευρικούς και τη μέτρια ηχομόνωση ( κρύο μοτέρ )
Τώρα συνειδητοποίησα τι μου θυμίζει η φωνή του Νταγκ Ντεμούρου
Θεούλης ντάγκ, έχει τέτοιο αυτοκίνητο στη διάθεσή του για περιορισμένο χρόνο και παίζει με τα μπιμπλίκια για 20' και το οδηγάει για 2'.
225/40/19 89Υ
&
255/35/19 92Υ
Deleted User 1 έγραψε:Τι βάζουμε σε 428i με run flat? Φοράει Bridgestone S001 που είναι για κλωτσές. Pirellia έχουν αναμονή και μπορεί να πάει και μετά το πάσχα. Goodyear Assymetric 2 βάζουμε?
225/40/19 89Υ
&
255/35/19 92Υ
ΜΡ4
Από κάτοχο 4αρας που φόραγε από εργοστάσιο τα Pirelli p7 (6 δεν θυμάμαι, πάντως όχι P Zero), είχα ακούσει εξίσου απογοητευτικά σχόλια.
Πέρσι που είχα ψάξει για RF είχα τα Continental PC ως εναλλακτική επειδή δεν ήταν διαθέσιμα τα Zero.
Πολύ πιο καλό λάστιχο για μένα το δεύτερο, χωρίς να είναι κακό το πρώτο, αλλά δεν έχουν το grip που έχουν τα δεύτερα.
Σίγουρα παίζει τεράστιο ρόλο η μετάδοση της κίνησης (στον σωστό άξονα... ) στην BMW, αλλά είναι πολύ πιο ωραίο λάστιχο το Pirelli και πρέπει να προσπαθήσεις να το γλιστρήσεις...
Και τα δύο δεν είναι run-flat πάντως, δεν ξέρω τι παίζει με αυτά και αν είναι εντελώς διαφορετικά.
Νομίζω τα Goodyear είναι προσανατολισμένα περισσότερο στην οικονομία και όχι στο κράτημα.
Όσο για τα Pirelli P7 που είχαν πριν στο Golf, σαφώς χειρότερα από τα Goodyear, είχαν και πολύ θόρυβο.
Deleted User 1 έγραψε:Τι βάζουμε σε 428i με run flat? Φοράει Bridgestone S001 που είναι για κλωτσές.
Γιατί;
Deleted User 1 έγραψε: Goodyear Assymetric 2 βάζουμε?
Βγαίνουν σε rft;
Anonymous Founder έγραψε:Και τα δύο δεν είναι run-flat πάντως, δεν ξέρω τι παίζει με αυτά και αν είναι εντελώς διαφορετικά.
Συνήθως είναι πολύ πιο κούτσουρα.
Τα Assymetric βγαίνουν σε RF. Κόστος 980€ για τις διαστάσεις που ψάχνουμε.
Τα Bridgestone είναι αχώνευτα ΚΑΙ σε αυτό το αμάξι. Δε ζεσταίνονται με τίποτα και κάνουν και φασαρία.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Deleted User 1 έγραψε:Καλό φαίνεται αυτό στα χαρτιά. Θα ρωτήσω.
Έχουν γραφτεί κάποια καλά γι αυτά αλλά είναι λίγο ακριβά.