Στο τελευταίο είχαμε τον περισσότερο ενθουσιασμό, μπαμπά αυτό αυτό!
Άντε βοηθάτε μια στο θέμα petrol (1.6 THP 165) vs diesel 1.5 blueHDI 130
να τελειώνουμε.
KiloMeater έγραψε:Πήγα τα πιτσιρίκια μια και είδαμε το cx5 το tiguan και το 5008.Ντίζελ.
Στο τελευταίο είχαμε τον περισσότερο ενθουσιασμό, μπαμπά αυτό αυτό!
Άντε βοηθάτε μια στο θέμα petrol (1.6 THP 165) vs diesel 1.5 blueHDI 130
να τελειώνουμε.
Εκτός αν ο ΤΗΡ έλυσε τα θεματάκια του.
Από το Redmi Note 4
Fiat Panda 7,6l/100km
Νομίζω είναι euro5..(;)
Υποθέτω στην τελευταία του αυτή έκδοση θα είναι βελτιωμένος από κάθε άποψη.
Στο παρελθόν ο THP είχε θέματα με το χρονισμό. Αλήθεια αυτό είναι κάτι που καλύπτει η.εγγύηση η θεωρείται αναλώσιμο/ επισκευή;
Επίσης λέγεται ότι καίει λίγο λάδι, 1 λίτρο στα 5 κ χιλιόμετρα, κάτι που άρχισε να γίνεται στον υπάρχον μετά τα 50κ.
Με τρώει να δοκιμάσω μια φορά πετρέλαιο, αλλά το ότι κάνω πολλά μικρές διαδρομές με φοβίζει για dpf. Κατά τα άλλα ο νέος blueHDi είναι euro 6c οπότε δεν θα έχει θέμα με εκπομπές. Επιπλέον έχει 8άρι κιβώτιο ενώ ο THP 6άρι.
< >
Επιπλέον το παραπάνω που δίνει σε επιδόσεις από τον μικρό με τα 130 άλογα, στο μεγαλύτερο του μέρος είναι άχρηστο για το στυλ οδήγησης μου αλλά και του αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μου.
Και οι δύο έχουνε το νέο 8ταχυτο κιβώτιο
Δηλαδή είσαι ΟΚ να δώσεις μια 40αρα για αυτοκίνητο που θέλει κάνα 12" να πιάσει τα 100?
Άσε που όταν είδα τη φωτό με το κινητό στο ταμπλό (θέση συνοδηγού) το πέρασα για τηλεκοντρολ.
Που υπερέχει σε σχέση με το XC60 που νομίζω ότι ανέφερες;
Αλλά υποκειμενικά θα προτιμούσα το βόλβο. το DS7 από έξω μου αρέσει πολύ. Από μέσα μου φαίνεται πολύ "φλύαρο".