Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#496618 Αν βασίζεται στο 3008/5008, θα προτιμούσα κάποιο από αυτά έναντι του DS. Ειδικά το 3008 μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο μέσα έξω, ενώ δεν έχεις και τον περιορισμό με το ένα και μοναδικό σημείο service. Από την άλλη βέβαια, θεωρώ πως η υπηρεσία "home pick up & delivery" πρέπει να είναι δωρεάν για το DS. Νομίζω πως τα Vignale της Ford έχουν αντίστοιχες παροχές, οι οποίες και καλά είναι στο πακέτο που (χρυσό)πληρώνεις όταν αγοράζεις το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#496654 Πήγα τα πιτσιρίκια μια και είδαμε το cx5 το tiguan και το 5008.
Στο τελευταίο είχαμε τον περισσότερο ενθουσιασμό, μπαμπά αυτό αυτό!

Άντε βοηθάτε μια στο θέμα petrol (1.6 THP 165) vs diesel 1.5 blueHDI 130
να τελειώνουμε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#496661
KiloMeater έγραψε:Πήγα τα πιτσιρίκια μια και είδαμε το cx5 το tiguan και το 5008.
Στο τελευταίο είχαμε τον περισσότερο ενθουσιασμό, μπαμπά αυτό αυτό!

Άντε βοηθάτε μια στο θέμα petrol (1.6 THP 165) vs diesel 1.5 blueHDI 130
να τελειώνουμε.
Ντίζελ.

Εκτός αν ο ΤΗΡ έλυσε τα θεματάκια του.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#496708 Ο ΤΗΡ είναι πολύ γνωστός κινητήρας, είναι για χρόνια και στην PSA αλλά και στα BMW mini γνώστος ως Prince engine.
Νομίζω είναι euro5..(;)

Υποθέτω στην τελευταία του αυτή έκδοση θα είναι βελτιωμένος από κάθε άποψη.
Στο παρελθόν ο THP είχε θέματα με το χρονισμό. Αλήθεια αυτό είναι κάτι που καλύπτει η.εγγύηση η θεωρείται αναλώσιμο/ επισκευή;
Επίσης λέγεται ότι καίει λίγο λάδι, 1 λίτρο στα 5 κ χιλιόμετρα, κάτι που άρχισε να γίνεται στον υπάρχον μετά τα 50κ.

Με τρώει να δοκιμάσω μια φορά πετρέλαιο, αλλά το ότι κάνω πολλά μικρές διαδρομές με φοβίζει για dpf. Κατά τα άλλα ο νέος blueHDi είναι euro 6c οπότε δεν θα έχει θέμα με εκπομπές. Επιπλέον έχει 8άρι κιβώτιο ενώ ο THP 6άρι.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#496727 Ο διλιτρος δεν είναι τόσο νέος πόσο ο 1.5 ο οποίος είναι και πιο καθαρός και future proof.
Επιπλέον το παραπάνω που δίνει σε επιδόσεις από τον μικρό με τα 130 άλογα, στο μεγαλύτερο του μέρος είναι άχρηστο για το στυλ οδήγησης μου αλλά και του αυτοκινήτου κατά τη γνώμη μου.

Και οι δύο έχουνε το νέο 8ταχυτο κιβώτιο
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#496733 Όσο χελώνα και να είσαι στο δρόμο μιλάμε για ένα μεγάλο αμάξι το οποίο μπορεί να γίνει πολύ βαρύ εάν το φορτώσεις σύμφωνα με τη χωρητικότητά του. Θεωρώ ο 1.5 θα είναι οριακός και αυτό θα έχει αντίκτυπο και στην κατανάλωσή του. Το αν είναι νεότερος δε λέει και πολλά. Ο 2λτ είναι καλό και δοκιμασμένο μοτέρ για το είδος του.

Δηλαδή είσαι ΟΚ να δώσεις μια 40αρα για αυτοκίνητο που θέλει κάνα 12" να πιάσει τα 100?
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496866 Μόνο εμένα χάλασε η οθόνη εκεί στη μέση;
Άσε που όταν είδα τη φωτό με το κινητό στο ταμπλό (θέση συνοδηγού) το πέρασα για τηλεκοντρολ.
Που υπερέχει σε σχέση με το XC60 που νομίζω ότι ανέφερες;
Άβαταρ μέλους
By citastak
#496877 Το τελευταιο σιτροέν που αγόρασα ήταν το 2014, άρα δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη για τα νέα μοντέλα.
Αλλά υποκειμενικά θα προτιμούσα το βόλβο. το DS7 από έξω μου αρέσει πολύ. Από μέσα μου φαίνεται πολύ "φλύαρο".