Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#487182 Skoda Karoq 1.0 Tsi 115ps manual

Συντομη βολτα με το 1,000αρι Karoq. Πηρα και μια προσφορα, αλλα για το 1,500αρι που θεωρω οτι ταιριαζει περισσοτερο για τον ογκο/βαρος του αυτοκινητου, κατι για το οποιο θα αναφερθω πιο αναλυτικα στην συνεχεια.

Να θυμισω καταρχας τον στανταρ εξοπλισμο στην εκδοση Ambition η οποια και προσφερεται ως η πρωτη και βασικοτερη στην γκαμα.
Ζαντες αλουμινιου 16'', ρεζερβα αναγκης, δερματινο τιμονι πολλ/λων λειτουργιων, συστημα προειδοποιησης κινδυνου "front assist" (προστασια πεζων), συστημα αναγνωρισης κοπωσης οδηγου, συστημα "hill hold" (υποβοηθηση σε ανηφορες), ESC με ΑΒS, ASR, EDL κτλ, A/C, ηλ/παραθυρα μπρος-πισω και ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες, διαιρουμενη πλατη πισω καθισματων 60/40, μπροστινο ρυθμιζομενο υποβραχιονιο, καθισματα εμπρος με ρυθμιση μεσης και υψους, Cruise control με περιοριστη ταχυτητας, ηχοσυστημα με οθονη αφης 8'' και λειτουργια smartlink+.

Mπαινοντας στο εσωτερικο, περα απο την σωστη θεση οδηγησης και σωστα σε στηριξη καθισματα, βρηκα πολυ καλη την απτη ποιοτητα αλλα και την συνολικη εικονα-σχεδιαση του ταμπλω κυριως, παροτι επικρατουσε το μαυρο στον συνδυασμο χρωματων στις ταπετσαριες.
Η σχετικα μεγαλη οθονη βρισκεται σε αρκετα υψηλο σημειο, φαινεται αρκετα ευκολη στην περιηγηση, διατηρωντας παραλληλα δυο περιστροφικους διακοπτες για αλλαγη εντασης ηχου αλλα και σταθμων, ή στο μενου.

Στα θετικα της συντομης βολτας κραταω το καλορυθμισμενο σε αισθηση βαρους και ακριβειας τιμονι, το ευχρηστο κιβωτιο ταχυτητων, αλλα και την αρκετα ισορροπημενη αποσβεση της αναρτησης, σε συνδυασμο με το μεγαλο προφιλ των 16αρηδων τροχων (215/60/16), που απορροφουσε σχεδον εξαιρετικα τις περισσοτερες κακοτεχνιες, αν και στις πιο εντονες το πισω μερος εδινε την αισθηση οτι ειναι λιγο πιο σφιχτο και νευρικο, πιθανοτατα λογω και του ημιακαμπτου αξονα.

Ο κινητηρας παροτι στα χαρτια ειναι αρκετα ισχυρος και ροπατος για τον κυβισμο του (115ps 200NM ροπης) στα περιπου 1340κιλα του συγκεκριμενου αμαξωματος μου φανηκε οριακος, οχι τοσο στην δικη μου συντομη βολτα μαζι με τον πωλητη, αλλα περισσοτερο στην σκεψη και μονο μικρων ταξιδιων με 3 ατομα και αποσκευες, θεωροντας οτι ειναι υποδεεστερος του συνολου, εφοσον καποιος θα το εκμεταλλευεται χωροταξικα, σε τακτα χρονικα διαστηματα.
(Πιστευω οτι ειναι ιδανικος πχ για το νεο Ibiza το οποιο επισης εχω οδηγησει για λιγο, με το ιδιο μοτερ και ιπποδυναμη, ενδεχομενως και για το Arona πχ που ειναι γυρω στα 150κιλα ελαφρυτερο απο το Karoq, αλλα μεχρι εκει.)

Κατα τα αλλα, οποιαδηποτε τυχον αμφιβολια για την χαρακτηριστικη 3κυλινδρη λειτουργια των συνολων που εχουμε μαθει κυριως απο Budget μικρα αυτοκινητα πολης, φευγει απο την πρωτη στιγμη.
Δεν ξερω πως τα εχουν καταφερει, αν πχ χρησιμοποιουν καποιον αξονα εξισορροπησης κραδασμων, αλλα περα απο την γνωριμη ηχητικη χροια των 3cyl -και αυτη αν πας σε υψηλες στροφες- δεν διαπιστωσα κανενα ειδος δισταγμου στο μοτερ ακομα και με αρκετα χαμηλο φορτιο στροφων πχ λιγο κατω απο 1,000σαλ, εχοντας αφησει εντελως το γκαζι σε ευθεια.
Κανενας κραδασμος επισης δεν περνουσε στο τιμονι ή μεταδοση, κατι που δεν ειναι δεδομενο σε αυτοκινητα που φορουν 3κυλινδρους κινητηρες.
Ικανοποιητικη λοιπον η δυναμη αλλα και η ροπη, τραβουσε συμπαθητικα ακομα και με χαμηλες στροφες, με 3η σχεση στο κιβωτιο, ξαναθυμιζω ομως, ολα αυτα με δυο ατομα συνολικα στο αυτοκινητο, χωρις ουτε καν εξτρα βαρος απο αποσκευες, αλλα και με ρεζερβουαρ καυσιμου σχεδον αδειο.

Πλην του κινητηρα λοιπον, τον οποιο και θεωρω απλως "αναγκαιο" ως τμημα της γκαμας με χαμηλους ρυπουυς και τιμη εκκινησης, το Karoq μου αφησε εξαιρετικες εντυπωσεις.
Πιστευω οτι του ταιριαζει πολυ περισσοτερο, ειτε ο 1,600αρης diesel (τον οποιο εχω δοκιμασει σε Golf με μπολικα εξτρα, οπερ και νομιζω οτι βρισκεται πολυ κοντα στο βαρος με ενα λιγοτερο εξοπλισμενο karoq...) με κοντινη δυναμη αλλα ξεκαθαρα υψηλοτερη ροπη, 250ΝΜ, για αυτους ειδικα που κανουν αρκετα χλμ ανα ετος, ή αντιστοιχα ο 1,500αρης βενζινης με 150ps και 250ΝΜ ροπης επισης.

Οποτε και φτανουμε στο θεμα της τιμολογησης. Στην προκειμενη περιπτωση ειτε επιλεγει ο 1,600αρης Diesel, ειτε ο 1,500αρης βενζινης, η τιμη ειναι σχεδον ολοιδια, δηλαδη 22κ ευρω (νομιζω γυρω στα 90ευρω φθηνοτερη η βενζινη...)

Προσωπικα εκανα μια διαμορφωση, προσθετοντας ως εξτρα, το μεταλλικο χρωμα (350 προ φορων) , τα full led (990 αν θυμαμαι καλα, παντως πολυ κοντα στα 1,000ευρω προ φορων παντα) και 17αρες ζαντες (350 ευρω προ φορων, οποιο σχεδιο και εαν επιλεγει).

Τελικη τιμη βγηκε στα 25, 541ευρω με κλειδι, ανεβαινοντας βεβαια κλιμακα φορου ταξινομησης, καθοτι απ' οτι ειδα και στο τερματικο του πωλητη, η αρχικη λιανικη τιμη προ φορων του 1.5 tsi ειναι 16,490ευρω, που σημαινει οτι για να μην ανεβεις φορολογικη κλιμακα (απο 4% στο 8%) θα πρεπει να περιοριστεις μονο σε μεταλλικο χρωμα πχ...

Τουλαχιστον το θετικο της υποθεσης, ειναι οτι με την αναφορα και μονο στον πωλητη, οτι το "ταβανι" μου ηταν τα 25κ ευρω, τα 600-700ευρω μπορει κανεις να τα γλυτωσει, μειωνοντας καπως τα "γαμισιατικα" των εξτρα φορων απο τα περιπου 1,500ευρω, στα 800-900ευρω...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#487200 ...και μια διορθωση. Στην προκειμενη περιπτωση η φορολογικη κλιμακα αυξανεται απο το 8% στο 16%, εαν η λιανικη τιμη προ φορων υπερβει τις 17,000ευρω και οχι απο 4% στο 8% που εγραψα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#494557 εχω για 4 μερες ενα Γκολφ 1000αρι τουρμπο χειροκινητο.Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#494559
dimviii έγραψε:εχω για 4 μερες ενα Γκολφ 1000αρι τουρμπο χειροκινητο.Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες.

Προσοχή στα λάδια και τους γρυλους παραθύρων, μην σου μείνουν κάτω σε καμιά βροχή
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#494564
belgarion έγραψε:
dimviii έγραψε:εχω για 4 μερες ενα Γκολφ 1000αρι τουρμπο χειροκινητο.Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες.

Προσοχή στα λάδια και τους γρυλους παραθύρων, μην σου μείνουν κάτω σε καμιά βροχή


:rtfm:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το εργοστασιο και το καθε εργοστασιο εχει εκατονταδες διαφορετικους προμηθευτες, αφου πρωτα περασουν απο διαγωνισμο για να παρουν την δουλεια. Μεχρι να βρεθει το ελλατωματικο προιον και να αντικατασταθει με επισημη οδηγια, περναει ενα χρονικο διαστημα τουλαχιστον αρκετων μηνων μεχρι και ετους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#494614 Μόνο που καμιά φορά αυτό το χρονικό διάστημα για να διορθωθεί το πρόβλημα μπορεί να ξεπεράσει και τη 10ετία... :lol: :lol: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#495376 Μιας κ ψάχνουμε μικρο ψευτο SUVοδεις για φαδερ κ ηρθε το νεο EcoSport, πεταχτήκαμε κ το δοκιμάσαμε.

Ωραία μούρη (mini Kuga) χάλια απο το πλαϊ, αρκετά νευρικό το 1.0 με τα 140ps πέραν αυτου κλασσικό Ford-ο τιμόνι ανάρτησή κλπ

22χιλ το st line με τα 140
20χιλ το titanium Με τα 120
18χιλ το business Με 120

Εικόνα
Εικόνα

μικρο πορτμπαγκαζ κ αθλιο οτι ανοιγει προς το πλαϊ (παλαιότερα σε κάποιες χώρες ειχε τη ρεζέρβα πάνω)

Εικόνα

ωραία ενσωμάτωση του κάτι σαν λασπωτηρα

Εικόνα

αρκετά βελτιωμένο σε σχεση με το προFL, συμπαθητικο
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#495383 Σορυ αλλά τίποτα ωραίο δεν βλέπω στο περίπτερο που λέγεται Ecosport.

Το CHR μπροστά του είναι Miss Πασών Γαλαξιών.

ΥΓ ο φάδερ ψάχνει crossover? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#495385
GeorgT έγραψε:Μιας κ ψάχνουμε μικρο ψευτο SUVοδεις για φαδερ κ ηρθε το νεο EcoSport, πεταχτήκαμε κ το δοκιμάσαμε.

Ωραία μούρη (mini Kuga) χάλια απο το πλαϊ, αρκετά νευρικό το 1.0 με τα 140ps πέραν αυτου κλασσικό Ford-ο τιμόνι ανάρτησή κλπ

22χιλ το st line με τα 140
20χιλ το titanium Με τα 120
18χιλ το business Με 120

, συμπαθητικο


Δεν υπαρχει τιποτα το συμπαθητικο πανω του. Ο κινητηρας καταπινει κιολας (συγκριτικα παντα με vw). Οι δε τιμες.... τι λενε ρε μλκ.... πανε καλα? με 22κ τιμη καταλογου ειναι το Skoda Kodiaq 1.4t... διπλασιο αυτοκινητο και ποιοτικοτερο.

Εχει ενα σωρο suvλακοειδη.... δειτε αλλου. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#495386 Θα συμφωνήσω με τον πωλητή vag από πάνω. Άσε που θες και laser αφού το κοιτάξεις

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By corsair
#495390
Arrow έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον πωλητή vag από πάνω. Άσε που θες και laser αφού το κοιτάξεις

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Ο πωλητης ειναι ο Koubeast, εγω ειμαι απλος εξωτερικος συνεργάτης.

Αυτο θελει laser.... καταδειξη του... και στα καπακια μια GBU να στρωσει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#495397
corsair έγραψε:
Arrow έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον πωλητή vag από πάνω. Άσε που θες και laser αφού το κοιτάξεις

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Ο πωλητης ειναι ο Koubeast, εγω ειμαι απλος εξωτερικος συνεργάτης.

Αυτο θελει laser.... καταδειξη του... και στα καπακια μια GBU να στρωσει.


2λιτρη η GBU :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By GeorgT
#495457 Οι τιμές εχετε δίκιο ειναι ακόμα αρκετά ψιλά, άλλα σαν κλασσική Φορντ σύντομα θα πέσουν άνετα ενα 10-20% μινιμουμ με προσφορές!

ΟΚ κανένας δε θα πάει στα 22 εδω στη μπανανιά μας, αλλα ηταν αρκετα φορτωμένο, μπρος πισω αισθητήρες, αυτόματο παρκαριμα, ξένων, δερμάτινα καθίσματα, αρκετά μεγάλη ζάντα, Bose ηχοσυστημα, Keyless entry....

Η κατανάλωση εννοείται πανω απο τον αντίστοιχο της βαγκ αλλα εγω με το FοFο αυτοκινητοδρομο σταθερά πάνω απο 140 είμαι στα 6,8l

4x4 παίζει μονο το 1,5 Diesel αλλα δεν ρώτησα για τιμές!

georgetz έγραψε:ΥΓ ο φάδερ ψάχνει crossover? :shifty:


Ναι ιδανικα αυτοκίνητα συνταξιούχων, ψιλά μπαίνεις βγαίνεις άνετα, μικρά κ καλη ορατότητά, τη άλλο να θελει ενας +70χρονος!