- 13 Μαρ 2018, 22:53
#494520
rafi έγραψε:Εννοείται, απλά εγώ θυμήθηκα που είχα γράψει για την πρώτη σπασμένη τουρμπίνα σε tsi του κολλητού μου και στεναχωρέθηκα για το . κυρίως, που πλέον μετά από τόσα χρόνια έχει αναγκαστεί να παραδεχτεί τις αστοχίες των VAG εκείνης της εποχής και δε μπορεί να την πέφτει όπως τότε το 2009 σε αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο.
Άσε που δεν αγόρασε τελικά και το ψωρόκο των ονείρων του.
Κατι εχεις καταλαβει λαθος αγαπητε...Καμμια αναγκη δεν εχει προκυψει...Καθοτι παρακολουθουσα πολυ στενα το θεμα "scirocco" οχι μονο σε συγκεκριμενο Eλληνικο Forum για αυτα, αλλα και σε δυο ξενα (ενα Αγγλικο και ενα Γαλλικο), ημουν απο τους πρωτους που παροτρυνε κατοχους στο Ελληνικο club να κινησουν ολες τις απαραιτητες διαδικασιες για να εφαρμοστουν οι απαραιτητες οδηγιες απο την μητρικη, που αφορουσαν αρχικα την ελλατωματικη βαλβιδα N75 (παρτιδες για ΜΥ2008-2009) , λογισμικο του DSG, για οσα ειχαν το 7αρι "ξηρου" τυπου και στην συνεχεια καποιες αναβαθμισεις στην χαρτογραφηση κινητηρα, για πιο γραμμικη λειτουργια απο την μεταβαση κομπρεσσορα σε Turbo και και ελαφρως χαμηλοτερη πιεση του κομπρεσσορα.
Τα περι "scirocco των ονειρων μου" δεν ηταν κρυφο οτι ισχυαν , αλλα για μια πολυ συγκεκριμενη εποχη , διαρκειας περιπου 4-5 ετων οπερ και επειτα το ενδιαφερον μου σταματησε/μεταφερθηκε σε αλλα μοντελα.
Εκεινη παντως την εποχη (2008-2013) για εμενα επροκειτο για το ιδανικο σπορτιφ μικρομεσαιο hatch και τουλαχιστον ημουν απο τους λιγους που ειχαν την χαρα και τυχη να εχουν οδηγησει σε αρκετες εκδοσεις, αλλα το κυριοτερο σε σχεδον ιδανικες συνθηκες και υπο πιεση.
Οταν οι περισσοτεροι που ειρωνευονταν την ολη φαση "scirocco" δεν ειχαν οδηγησει σχεδον τιποτε αλλο στην ζωη τους, εκτος απο το αυτοκινητο που ειχαν, μαζι και με τα προηγουμενα στην οικογενεια τους...
Απο τους πρωτους ειμαι επισης που εχει αναφερει ξεκαθαρα, πως ειδικα το Golf 4ης γενιας πχ, αποτελουσε το μαυρο προβατο για ολες τις γενιες golf της φιρμας, με την χειροτερη αξιοπιστια και υλικα εσωτερικου που φθειρονταν πολυ συντομα.
Βεβαιως καμποσοι χρηστες στο forum, πρωην κατοχοι αποκλειστικα και μονο σε 4ης γενιας Golf, εβγαζαν πανευκολα, αλλα και λανθασμενα, ενα γενικευμενο συμπερασμα για την ποιοτητα και αξιοπιστια της VAG, κατι που ομως αποδειχτηκε μετεπειτα οτι σε μεγαλο βαθμο οφειλοταν σε ελλειπη εως κακιστη υποστηριξη της εισαγωγικης. Αυτα βεβαια για οσους ειχαν ασχοληθει λιγο περισσοτερο απο το να πετανε ευκολα λασπη προς Γερμανια πλευρα...
Το "πως" την πεφτω στον νονο και εκαστοτε νονο, εχει να κανει με πολυ συγκεκριμενες εμμονες που εχουν διαφοροι τυφλοι Γαλλοφιλοι, Ιταλοφιλοι και λοιποι χρηστες, που μηδενιζουν καθολικα μια φιρμα ή μοντελα, απλως και μονο επειδη ακουσαν, ειδαν ή διαβασαν μια αρνητικη εμπειρια ενος κατοχου, χωρις ουδεποτε ομωςνα εχουν ψαξει λιγο παραπανω, το πως και γιατι...
Ουδεποτε επισης τολμουν να δουν και να αναγνωρισουν τα "δικα τους απλυτα" σε οτι αφορα αστοχιες, κακη ποιοτητα και αξιοπιστια, σε οτι αφορα κατασκευες που υποστηριζουν, καθοτι οι ιδιοι εχουν υιοθετησει ενα οπαδικο προφιλ με υφος μαλιστα...μετοχου...
Οσοι με γνωριζουν απο κοντα, αλλα ακομα και οσοι διαβαζουν λιγο πιο προσεκτικα τις δημοσιευεσεις μου τα τελευταια χρονια, ξερουν οτι εχω εκτιμηση και ενδιαφερον για πολλα διαφορετικα μοντελα και μαρκες, απο καθε πλευρα του πλανητη.
Ταυτοχρονα ομως, κρινω και αρνητικα, οποιαδηποτε μαρκα-μοντελο αποδειχτει "λεμονι" ή εστω κατωτερο των περιστασεων, ακομα και εαν προκειται για προσωπικη αδυναμια.