Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By rafi
#494382
rafi έγραψε:Αχ, με τον γκουγκλη είναι όλα τόσο εύκολα πια.. Αυτός είναι ο αντώνης-ομάδα;



Φαίνεται ότι είναι γραμμένο από το χρήστη the ace ενώ στην παράθεση φαίνεται οτι γράφτηκε από τον amarinos.. Κουράστηκα..

Εντωμεταξύ λίγες σελίδες πίσω είναι και ο . και τσακώνεται με το νονό.. Ο Νονός αναφέρει τις εποχές ψωρόκο.. Αει σταδιαλα τι μου θυμίσατε.. :(
Άβαταρ μέλους
By rafi
#494385 Εννοείται, απλά εγώ θυμήθηκα που είχα γράψει για την πρώτη σπασμένη τουρμπίνα σε tsi του κολλητού μου και στεναχωρέθηκα για το . κυρίως, που πλέον μετά από τόσα χρόνια έχει αναγκαστεί να παραδεχτεί τις αστοχίες των VAG εκείνης της εποχής και δε μπορεί να την πέφτει όπως τότε το 2009 σε αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο.
Άσε που δεν αγόρασε τελικά και το ψωρόκο των ονείρων του.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#494386
Νίκος Παππάς έγραψε:
QsisVTS έγραψε:υπήρχαν fora το 1988? :dizzy:

Δεν τον πιστευεις; Αφου το λεει :rtfm:

Μπραβο Γρηγορη! Διαμαντια βρισκεις ωρες ωρες :lol: :lol:


Σιγα τα σαλια μεχρι εδώ ηρθαν :shifty:

:s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#494388
rafi έγραψε:Εννοείται, απλά εγώ θυμήθηκα που είχα γράψει για την πρώτη σπασμένη τουρμπίνα σε tsi του κολλητού μου και στεναχωρέθηκα για το . κυρίως, που πλέον μετά από τόσα χρόνια έχει αναγκαστεί να παραδεχτεί τις αστοχίες των VAG εκείνης της εποχής και δε μπορεί να την πέφτει όπως τότε το 2009 σε αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο.
Άσε που δεν αγόρασε τελικά και το ψωρόκο των ονείρων του.

O ., αγαπάει τόσο πολύ το VAG που είναι κρίμα και άδικο που οδηγεί Opel.
:s_blush

Να πω εδώ πως η εμπειρία 30 ετών στα φόρα, δυστυχώς δεν εμπόδισε κατά καιρούς άστοχες κινήσεις: ο εν λόγω ογκόλιθος γνώσης, εξαπατήθηκε από κάποιους και είχε βάλει στο αυτοκινητό του κάποτε ηλεκτρικό turbo (= ηλεκτρικό ανεμιστηράκι στην εισαγωγή). Παραδόξως, δεν δούλεψε το συγκεκριμένο. :s_omg :s_hang

Θέλω να πω, ακόμη και οι σοφότεροι, μπορεί να κάνουν και λάθος, ας μην είμεθα σκληροί με τον άλλο. Και ο . αγαπάει το VAG και πάνω σ' αυτή την αγάπη του θεωρεί το Arona καλύτερο από το C3 Aircross πχ.
:ninja:

Να με συμπαθάτε, έχω ρίξει ΤΕΤΟΙΟ γέλιο από το πρωί! :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#494393
Geo f1 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
QsisVTS έγραψε:υπήρχαν fora το 1988? :dizzy:

Δεν τον πιστευεις; Αφου το λεει :rtfm:

Μπραβο Γρηγορη! Διαμαντια βρισκεις ωρες ωρες :lol: :lol:


Σιγα τα σαλια μεχρι εδώ ηρθαν :shifty:

:s_tongue

Offtopic on [ θα ερθω σπιτι να σου ξηλώσω το internet Geako :rtfm: :adminpower: ] Offtopic off

:s_tongue :s_tongue :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#494395
Νίκος Παππάς έγραψε:
Geo f1 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
QsisVTS έγραψε:υπήρχαν fora το 1988? :dizzy:

Δεν τον πιστευεις; Αφου το λεει :rtfm:

Μπραβο Γρηγορη! Διαμαντια βρισκεις ωρες ωρες :lol: :lol:


Σιγα τα σαλια μεχρι εδώ ηρθαν :shifty:

:s_tongue

Offtopic on [ θα ερθω σπιτι να σου ξηλώσω το internet Geako :rtfm: :adminpower: ] Offtopic off

:s_tongue :s_tongue :s_tongue :s_tongue


Δε χρειάζεται να κουράζεσαι, ένα τηλέφωνο στο συνονόματο αρκεί :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#494486
QsisVTS έγραψε:υπήρχαν fora το 1988? :dizzy:


https://en.wikipedia.org/wiki/Usenet
https://en.wikipedia.org/wiki/Bulletin_board_system

Επί του θέματος τώρα:


:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#494520
rafi έγραψε:Εννοείται, απλά εγώ θυμήθηκα που είχα γράψει για την πρώτη σπασμένη τουρμπίνα σε tsi του κολλητού μου και στεναχωρέθηκα για το . κυρίως, που πλέον μετά από τόσα χρόνια έχει αναγκαστεί να παραδεχτεί τις αστοχίες των VAG εκείνης της εποχής και δε μπορεί να την πέφτει όπως τότε το 2009 σε αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο.
Άσε που δεν αγόρασε τελικά και το ψωρόκο των ονείρων του.


Κατι εχεις καταλαβει λαθος αγαπητε...Καμμια αναγκη δεν εχει προκυψει...Καθοτι παρακολουθουσα πολυ στενα το θεμα "scirocco" οχι μονο σε συγκεκριμενο Eλληνικο Forum για αυτα, αλλα και σε δυο ξενα (ενα Αγγλικο και ενα Γαλλικο), ημουν απο τους πρωτους που παροτρυνε κατοχους στο Ελληνικο club να κινησουν ολες τις απαραιτητες διαδικασιες για να εφαρμοστουν οι απαραιτητες οδηγιες απο την μητρικη, που αφορουσαν αρχικα την ελλατωματικη βαλβιδα N75 (παρτιδες για ΜΥ2008-2009) , λογισμικο του DSG, για οσα ειχαν το 7αρι "ξηρου" τυπου και στην συνεχεια καποιες αναβαθμισεις στην χαρτογραφηση κινητηρα, για πιο γραμμικη λειτουργια απο την μεταβαση κομπρεσσορα σε Turbo και και ελαφρως χαμηλοτερη πιεση του κομπρεσσορα.

Τα περι "scirocco των ονειρων μου" δεν ηταν κρυφο οτι ισχυαν , αλλα για μια πολυ συγκεκριμενη εποχη , διαρκειας περιπου 4-5 ετων οπερ και επειτα το ενδιαφερον μου σταματησε/μεταφερθηκε σε αλλα μοντελα.
Εκεινη παντως την εποχη (2008-2013) για εμενα επροκειτο για το ιδανικο σπορτιφ μικρομεσαιο hatch και τουλαχιστον ημουν απο τους λιγους που ειχαν την χαρα και τυχη να εχουν οδηγησει σε αρκετες εκδοσεις, αλλα το κυριοτερο σε σχεδον ιδανικες συνθηκες και υπο πιεση.
Οταν οι περισσοτεροι που ειρωνευονταν την ολη φαση "scirocco" δεν ειχαν οδηγησει σχεδον τιποτε αλλο στην ζωη τους, εκτος απο το αυτοκινητο που ειχαν, μαζι και με τα προηγουμενα στην οικογενεια τους...

Απο τους πρωτους ειμαι επισης που εχει αναφερει ξεκαθαρα, πως ειδικα το Golf 4ης γενιας πχ, αποτελουσε το μαυρο προβατο για ολες τις γενιες golf της φιρμας, με την χειροτερη αξιοπιστια και υλικα εσωτερικου που φθειρονταν πολυ συντομα.

Βεβαιως καμποσοι χρηστες στο forum, πρωην κατοχοι αποκλειστικα και μονο σε 4ης γενιας Golf, εβγαζαν πανευκολα, αλλα και λανθασμενα, ενα γενικευμενο συμπερασμα για την ποιοτητα και αξιοπιστια της VAG, κατι που ομως αποδειχτηκε μετεπειτα οτι σε μεγαλο βαθμο οφειλοταν σε ελλειπη εως κακιστη υποστηριξη της εισαγωγικης. Αυτα βεβαια για οσους ειχαν ασχοληθει λιγο περισσοτερο απο το να πετανε ευκολα λασπη προς Γερμανια πλευρα...


Το "πως" την πεφτω στον νονο και εκαστοτε νονο, εχει να κανει με πολυ συγκεκριμενες εμμονες που εχουν διαφοροι τυφλοι Γαλλοφιλοι, Ιταλοφιλοι και λοιποι χρηστες, που μηδενιζουν καθολικα μια φιρμα ή μοντελα, απλως και μονο επειδη ακουσαν, ειδαν ή διαβασαν μια αρνητικη εμπειρια ενος κατοχου, χωρις ουδεποτε ομωςνα εχουν ψαξει λιγο παραπανω, το πως και γιατι...
Ουδεποτε επισης τολμουν να δουν και να αναγνωρισουν τα "δικα τους απλυτα" σε οτι αφορα αστοχιες, κακη ποιοτητα και αξιοπιστια, σε οτι αφορα κατασκευες που υποστηριζουν, καθοτι οι ιδιοι εχουν υιοθετησει ενα οπαδικο προφιλ με υφος μαλιστα...μετοχου...

Οσοι με γνωριζουν απο κοντα, αλλα ακομα και οσοι διαβαζουν λιγο πιο προσεκτικα τις δημοσιευεσεις μου τα τελευταια χρονια, ξερουν οτι εχω εκτιμηση και ενδιαφερον για πολλα διαφορετικα μοντελα και μαρκες, απο καθε πλευρα του πλανητη.
Ταυτοχρονα ομως, κρινω και αρνητικα, οποιαδηποτε μαρκα-μοντελο αποδειχτει "λεμονι" ή εστω κατωτερο των περιστασεων, ακομα και εαν προκειται για προσωπικη αδυναμια.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#494524
Anonymous Founder έγραψε:
O ., αγαπάει τόσο πολύ το VAG που είναι κρίμα και άδικο που οδηγεί Opel. :s_blush


Στα ορια του flame bait? :hmmm:
Πρωτα ηταν ο Νικος με το Octavia, τωρα που πηρε EvoX, "αναγκαστικα" επρεπε να βρεθει καποιος αλλος για να "γελασουμε"?


Anonymous Founder έγραψε:Θέλω να πω, ακόμη και οι σοφότεροι, μπορεί να κάνουν και λάθος, ας μην είμεθα σκληροί με τον άλλο. Και ο . αγαπάει το VAG και πάνω σ' αυτή την αγάπη του θεωρεί το Arona καλύτερο από το C3 Aircross πχ.
:ninja:


Το Vag δεν το αγαπαω. Yποστηριζω ομως καποια μοντελα που αποδεικνυονται συνηθως και καλυτερα απο τον ανατγωνισμο. Ως ομιλο αγαπαω περισσοτερο την στρατηγικη του και την τεραστια ποικιλια μοντελων και εκδοσεων που προσφερει, κατι που μολις προσφατα, επσευσαν να κανουν καταιδρωμενοι διαφοροι κατασκευαστες, αφου πρωτα συνεργαστηκαν ανα δυο πχ μεταξυ τους για να μπορεσουν να βγαλουν εξισου ανταγωνιστικα προιοντα.
Αγαπαω κυριως την Porsche, αγαπαω την Lotus, αγαπαω και οσα μοντελα δινουν το κατι παραπανω σε οδηγικο ενδιαφερον, ακομα και εαν ειναι fiat, Peugeot, ειτε ακομα πλεον και εαν ειναι...KIA.

Anonymous Founder έγραψε:Να με συμπαθάτε, έχω ρίξει ΤΕΤΟΙΟ γέλιο από το πρωί! :s_rofl :s_rofl


Xαιρομαι που διασκεδαζεις, μονο που καποια στιγμη θα πρεπει να καταλαβεις οτι ο ρολος ενος admin, αν μη τι αλλο ειναι διαφορετικος απο αυτον ενος χρηστη. Οποτε και οι ειρωνιες, τα υπονοουμενα και οι μικροκλικες θα πρεπει να μην υπαρχουν ουτε ως αισθηση στα εκαστοτε γραφομενα του.

Τουλαχιστον εαν θελει να σεβεται ο ιδιος τον εαυτο του, αλλα και να αξιωνει να τον σεβονται για τον ρολο του αυτο.
Αλλιως κανει απλως τον χρηστη και κρινεται ως τετοιος...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#494529
Κίκιζας . έγραψε:
Βεβαιως καμποσοι χρηστες στο forum, πρωην κατοχοι αποκλειστικα και μονο σε 4ης γενιας Golf, εβγαζαν πανευκολα, αλλα και λανθασμενα, ενα γενικευμενο συμπερασμα για την ποιοτητα και αξιοπιστια της VAG, κατι που ομως αποδειχτηκε μετεπειτα οτι σε μεγαλο βαθμο οφειλοταν σε ελλειπη εως κακιστη υποστηριξη της εισαγωγικης.


Ναι... το ότι δεν μπορεί η VAG να φτιάξει έναν γρύλο παραθύρου που να μην σπάει και επί 12ετία δεν λέει να φτιάξει έναν σωστό κωδικό, είναι φταίξιμο του αντιπροσώπου... :lol: Που προφανώς και ο αντιπρόσωπος είναι γτπκ (και εδώ είμαι πολύ ευγενικός :innocent: :lol: ), αλλά και το εργοστάσιο απλά πετούσε χαρταετό (δεν ξέρω τι κάνει πλέον)... Και φυσικά δεν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα, ούτε ήταν ένα μόνο αμάξι το προβληματικό... Δεν ξέρω τι κάνει πλέον, μετά το 2011 που το πουλήσαμε το μπουρδέλο δεν ασχολήθηκα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#494543
markvag έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Βεβαιως καμποσοι χρηστες στο forum, πρωην κατοχοι αποκλειστικα και μονο σε 4ης γενιας Golf, εβγαζαν πανευκολα, αλλα και λανθασμενα, ενα γενικευμενο συμπερασμα για την ποιοτητα και αξιοπιστια της VAG, κατι που ομως αποδειχτηκε μετεπειτα οτι σε μεγαλο βαθμο οφειλοταν σε ελλειπη εως κακιστη υποστηριξη της εισαγωγικης.


Ναι... το ότι δεν μπορεί η VAG να φτιάξει έναν γρύλο παραθύρου που να μην σπάει και επί 12ετία δεν λέει να φτιάξει έναν σωστό κωδικό, είναι φταίξιμο του αντιπροσώπου... :lol: Που προφανώς και ο αντιπρόσωπος είναι γτπκ (και εδώ είμαι πολύ ευγενικός :innocent: :lol: ), αλλά και το εργοστάσιο απλά πετούσε χαρταετό (δεν ξέρω τι κάνει πλέον)... Και φυσικά δεν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα, ούτε ήταν ένα μόνο αμάξι το προβληματικό... Δεν ξέρω τι κάνει πλέον, μετά το 2011 που το πουλήσαμε το μπουρδέλο δεν ασχολήθηκα... :lol:


Τα αντιστοιχα απαραδεκτα θεματα του Ιταλικου και Γαλλικου ανταγωνισμου ηταν παντα πολυ περισσοτερα.
Απο ηλεκτρολογικα προβληματα, καποια εκ των οποιων δεν λυνονταν ΠΟΤΕ, μεχρι και απειρους τριγμους σε εσωτερικα ολοκαινουργιων αυτοκινητων.
Αλλα πως να το δει κανεις οταν ειναι αποκλειστικος οπαδος, σε οτι του κανει γουστο...Επειδη το ειχε ο μπαμπας η μαμα, επειδη ελεγε ο θειος οτι "ειναι το καλυτερο"...

Το εργοστασιο και το καθε εργοστασιο εχει εκατονταδες διαφορετικους προμηθευτες, αφου πρωτα περασουν απο διαγωνισμο για να παρουν την δουλεια. Μεχρι να βρεθει το ελλατωματικο προιον και να αντικατασταθει με επισημη οδηγια, περναει ενα χρονικο διαστημα τουλαχιστον αρκετων μηνων μεχρι και ετους.
Απο εκει και περα, το οτι η εισαγωγικη και ειδικα καποιοι αντιπ/σωποι επαιζαν κρυφτουλι και κοροιδευαν τον εκαστοτε κατοχο, ειτε Golf iv (για τους γρυλλους), ειτε scirocco (για την Ν75, το λογισμικο του DSG, την χαρτογραφηση του twincharger) κτλ δεν σημαινει οτι η πραγματικη εκταση του προβληματος αλλα και ευθυνης της μητρικης, ειναι αυτη που βιωσε καποιος στην χωρα...
Για να μην μιλησουμε βεβαια και για την συνηθως ελλειπη εως ανυπαρκτη, προβλεπομενη συντηρηση, ενιοτε και καταστροφικη χρηση που συνηθως εκανε ο μεσος Ελληνας κατοχος...