< >
Γυρω στις 400-500 στροφες κατω απο την απλη τουρμπινα στο σπουλ, συν παραπανω δυναμη(15-20 αλογα)
55 γραμμαρια για την απλη φτερωτη,39 για τη μαγνησιου(-30%) στον συμπιεστη
προσεξτε το κιτρινο χρωμα στη φτερωτη μαγνησιου.
εδω η διαφορα βαρους με φτερωτη απλη (ινκονελ) vs τιτανιου στα καυσαερια ,μονταρισμενες πανω στον αξονα του τουρμπο
ολα αυτα απο το 2005.
mirage έγραψε:Ολα εχουν και 2 και 3 εξελιξεις απο τοτε. Σχεδιασμος, υλικα κλπ κλπ.
< >
Βεβαίως.
Fuel-up Added 13,5 L/100km
Kilometers: 394,8
Litres: 53,37
Price: 1,50 €/Litre
Total: 80,00 €
Έριξα το κλασικό Παρασκευγιάτικο φουλάρισμα και περιέργως παρατήρησα κανονική κατανάλωση. Τα μισά από τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι με το πρόγραμμα και τις δοκιμαστικές βόλτες = σκίσιμο. Μάλιστα μου χε πει ότι στα πρώτα 500-1000χλμ να περιμένω μία αύξηση της κατανάλωσης έως και 2λτ/100. Καθόλου άσχημα αν μείνει εκεί. Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.
Deleted User 1 έγραψε:Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.
δεν υπηρχε λογος να λεμε πραγματα που δεν ισχυουν.
Οταν θα το πηγαινεις νορμαλ θα καιει λιγοτερο.Οταν θα του πινεις το αιμα θα καιει περισσοτερο.
dimviii έγραψε:
ΜΟΝΟ τα τζαπόνια θα έβαζαν ζυγαριά που θα έφερνε σε HELLO KITTY...
Deleted User 1 έγραψε:Fuel-up Added 13,5 L/100km
Kilometers: 394,8
Litres: 53,37
Price: 1,50 €/Litre
Total: 80,00 €
Έριξα το κλασικό Παρασκευγιάτικο φουλάρισμα και περιέργως παρατήρησα κανονική κατανάλωση. Τα μισά από τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι με το πρόγραμμα και τις δοκιμαστικές βόλτες = σκίσιμο. Μάλιστα μου χε πει ότι στα πρώτα 500-1000χλμ να περιμένω μία αύξηση της κατανάλωσης έως και 2λτ/100. Καθόλου άσχημα αν μείνει εκεί. Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.
13,5 λ/100 χλμ πάρα πολλά...
πως να μη θέλω μετά πετρέλαιο για το suv...
πόσα έδινε ο κατασκευαστής ονομαστική για εντός πόλης? ~10,5 λ/100χλμ?
When the going gets tough, the tough get going
Νομίζω ακριβώς τόσο (10.5λτ) δίνει ο κατασκευαστής για αστική χρήση.
Κάπου εκεί την περίμενα. Έχω ακούσει κ για 15-17 λ/100χλμ σε range rover στο χαλαρό...
When the going gets tough, the tough get going
Ανταλλακτικό επιλέχθηκε aftermarket μάρκας Valtia, αγνώστου προελεύσεως και σχεδόν στο 1/3 των χρημάτων που ζητάει η αντιπροσωπεία.
Η δουλειά είναι αρκετά εύκολη. Βγάζεις πάνελ πόρτας, αποσυνδέεις και ξεβιδώνεις την παλιά και κάνεις αντίστροφα την ίδια δουλειά με τη νέα. Το αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό αλλά η νέα κλειδαριά δείχνει να έχει λίγο πιο άγριο κούμπωμα και να θέλει περισσότερη δύναμη. Ίσως με τον καιρό μαλακώσει λίγο ή μπορεί να θέλει και καλύτερη ευθυγράμμιση. Δε θα ασχοληθώ παραπάνω.
Πάνω στη διαδικασία παρατήρησα ότι είναι στα τελευταία του ένα μικρό πλαστικό γατζάκι που πιάνει στο εσωτερικό χερούλι και παρήγγειλα μια νέα ντίζα οπότε το άφησα αμοντάριστο μέχρι να έρθει.
74€ η κλειδαριά
12.75€ η ντίζα
6.70€ ένα πολύσφηνο που δεν είχα
Σύνολο: 93.45€
Μόνο το ανταλλακτικό στην Καρέντα έχει 160€ και σίγουρα θα θέλανε και κάνα 50αρικο εργατικά.