Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#483426 Έχουμε φτάσει στις βενζίνες να έχουμε turbo με VGT και turbo που αντέχουν 1100 °C, οπότε μια κάποια εξέλιξη την έχουν από το 1980.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#483441 Ολα εχουν και 2 και 3 εξελιξεις απο τοτε. Σχεδιασμος, υλικα κλπ κλπ.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483444 τουρμπινα απο evo 9 rs με φτερωτη καυσαεριων απο τιτανιο,και φτερωτη συμπιεστη απο μαγνησιο.
Γυρω στις 400-500 στροφες κατω απο την απλη τουρμπινα στο σπουλ, συν παραπανω δυναμη(15-20 αλογα)

55 γραμμαρια για την απλη φτερωτη,39 για τη μαγνησιου(-30%) στον συμπιεστη

προσεξτε το κιτρινο χρωμα στη φτερωτη μαγνησιου.
Εικόνα

εδω η διαφορα βαρους με φτερωτη απλη (ινκονελ) vs τιτανιου στα καυσαερια ,μονταρισμενες πανω στον αξονα του τουρμπο

Εικόνα

ολα αυτα απο το 2005.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#483446
mirage έγραψε:Ολα εχουν και 2 και 3 εξελιξεις απο τοτε. Σχεδιασμος, υλικα κλπ κλπ.

< >


Βεβαίως.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483463
Fuel-up Added 13,5 L/100km
Kilometers: 394,8
Litres: 53,37
Price: 1,50 €/Litre
Total: 80,00 €


Έριξα το κλασικό Παρασκευγιάτικο φουλάρισμα και περιέργως παρατήρησα κανονική κατανάλωση. Τα μισά από τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι με το πρόγραμμα και τις δοκιμαστικές βόλτες = σκίσιμο. Μάλιστα μου χε πει ότι στα πρώτα 500-1000χλμ να περιμένω μία αύξηση της κατανάλωσης έως και 2λτ/100. Καθόλου άσχημα αν μείνει εκεί. Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483468
Deleted User 1 έγραψε:Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.


δεν υπηρχε λογος να λεμε πραγματα που δεν ισχυουν.
Οταν θα το πηγαινεις νορμαλ θα καιει λιγοτερο.Οταν θα του πινεις το αιμα θα καιει περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#483493
dimviii έγραψε:Εικόνα

ΜΟΝΟ τα τζαπόνια θα έβαζαν ζυγαριά που θα έφερνε σε HELLO KITTY... :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#483591
Deleted User 1 έγραψε:
Fuel-up Added 13,5 L/100km
Kilometers: 394,8
Litres: 53,37
Price: 1,50 €/Litre
Total: 80,00 €


Έριξα το κλασικό Παρασκευγιάτικο φουλάρισμα και περιέργως παρατήρησα κανονική κατανάλωση. Τα μισά από τα διανυθέντα χιλιόμετρα είναι με το πρόγραμμα και τις δοκιμαστικές βόλτες = σκίσιμο. Μάλιστα μου χε πει ότι στα πρώτα 500-1000χλμ να περιμένω μία αύξηση της κατανάλωσης έως και 2λτ/100. Καθόλου άσχημα αν μείνει εκεί. Διάβαζα πολλά περί μείωσης ή σταθερότητας της κατανάλωσης με πρόγραμμα αλλά δεν τα πολυπίστευα να πω την αλήθεια.

13,5 λ/100 χλμ πάρα πολλά...
πως να μη θέλω μετά πετρέλαιο για το suv...

πόσα έδινε ο κατασκευαστής ονομαστική για εντός πόλης? ~10,5 λ/100χλμ?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#483630 Λογική κατανάλωση είναι. Εάν θες 2 τόνους και 250 άλογα θα πρέπει να τα ταϊσεις. Το ίδιο αμάξι μπορεί εύκολα να κινηθεί με 10-11λτ με άλλο οδηγό.

Νομίζω ακριβώς τόσο (10.5λτ) δίνει ο κατασκευαστής για αστική χρήση.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#483840 Η κατανάλωση είναι ρεαλιστική για το αμάξι, ιδίως αν οδηγεί κανείς σβέλτα.
Κάπου εκεί την περίμενα. Έχω ακούσει κ για 15-17 λ/100χλμ σε range rover στο χαλαρό...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485978 Άλλο ένα κατσαβίδιασμα έλαβε χώρα στο πολύπαθο Audi. Άλλαχτηκε η κλειδαριά συνοδηγού. Κλασικό θέμα σε πάρα πολλά VAG μιας και το ανταλλακτικό είναι κοινό σε άπειρα μοντέλα και επηρεάζει από Lambo μέχρι Skoda.

Ανταλλακτικό επιλέχθηκε aftermarket μάρκας Valtia, αγνώστου προελεύσεως και σχεδόν στο 1/3 των χρημάτων που ζητάει η αντιπροσωπεία.

Η δουλειά είναι αρκετά εύκολη. Βγάζεις πάνελ πόρτας, αποσυνδέεις και ξεβιδώνεις την παλιά και κάνεις αντίστροφα την ίδια δουλειά με τη νέα. Το αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό αλλά η νέα κλειδαριά δείχνει να έχει λίγο πιο άγριο κούμπωμα και να θέλει περισσότερη δύναμη. Ίσως με τον καιρό μαλακώσει λίγο ή μπορεί να θέλει και καλύτερη ευθυγράμμιση. Δε θα ασχοληθώ παραπάνω.

Πάνω στη διαδικασία παρατήρησα ότι είναι στα τελευταία του ένα μικρό πλαστικό γατζάκι που πιάνει στο εσωτερικό χερούλι και παρήγγειλα μια νέα ντίζα οπότε το άφησα αμοντάριστο μέχρι να έρθει.

74€ η κλειδαριά
12.75€ η ντίζα
6.70€ ένα πολύσφηνο που δεν είχα

Σύνολο: 93.45€

Μόνο το ανταλλακτικό στην Καρέντα έχει 160€ και σίγουρα θα θέλανε και κάνα 50αρικο εργατικά.

ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#485989 Τίποτα. Από βδομάδα ότι γίνει αν δεν κάνει να φτιάξει μόνο του.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#488598 Σήμερα τέλειωσα την πόρτα του συνοδηγού και λέω κάτσε να σβήσω τα σφάλματα που θα βγάζει από τα βγάλε βάλε των βυσμάτων. Κάνω ένα γενικό scan και τσουπ εκτός των άλλων, σκάει σφάλμα για fuel sender. Κάτι έγραφε στην περιγραφή ότι δεν κάνει κύκλωμα ή κάτι τέτοιο. Και τον είχα ρωτήσει το μλκ να κάνω scan και μου χε πει δε θα δείξει τίποτα και καλύτερα να δοκίμαζα να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας μπας και στρώσει. Δευτέρα πρωί θα παίξει επίσκεψη και θα του το τρίψω στη μούρη.