- 24 Φεβ 2018, 19:31
#488485
συνηθως θελουν ανεβασμα,για την προστασια των πλαινων,οπως αναφερθηκε.
Θελει να δοκιμασεις στην αρχη,να δεις ποσο θα ανεβει η πιεση,ωστε να μην ξεπερασεις το 36 πχ ζεστο.
Με την αναρτηση θελει να σκληρηνεις απο την αρχη,η ρυθμιση για τον δρομο ειναι μαλακη για χρηση πιστας.Με Ολινς και εβο,σχεδον ολοι φθανουν στο τερμα σκληρο σε πιστα.
@σκνιπερ το εβο δεν ειναι τοσο ευαισθητο στις ρυθμισεις αναρτησης ωστε να γινεται υποστροφικο,και μετα απο λιγα κλικ να γυρναει σε υπερστροφικο ή το αναποδο.
Εαν δεν κανεις χοντρα οδηγικα λαθη,θα παραμεινει ουδετερο,εως ελαφρα υπερστροφικο,και αυτο δεν θα αλλαξει παιζωντας με την αναρτηση.
με αυτα τα τρακντευ των σεσιονς και των 5 γυρων,αυτο μου τη δινει.Θελεις να πας να δοκιμασεις κατι,πρεπει να περιμενεις ωρες μεχρι το επομενο σεσσιον που θα μπει το δικο σου γκρουπ,ωστε να δεις εαν αυτο που σεταρισες ειναι σωστο/λαθος.
Μακραν καλυτερα τα τρακντευ των κλαμπ,οπου μπορεις να μπαινοβγαινεις σχεδον οποτε θελεις.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'