Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488086
Nikos! έγραψε:
Αλλά κανονικά θέλει δυναμομέτρηση.


Να πας να κανεις μια δυναμομετρηση.Δεν ειναι πολλα χρηματα.
Εγω μολις εβαζα το wideband,θα ελεγα του Γιωργου να παμε να το σεταρουμε/τεντωσουμε, στο δυναμομετρο. :iconcool:
και μετρηση,και fine tuning για να παρεις τα μεγιστα,μεσα στα επιτρεπτα ορια. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488087
dimviii έγραψε:εμαθα οτι το πληρωσες πανακριβα :svivhaha: ΚΑΙ το προγραμμα. :lol: :thumbsup:
ο Γιωργος ειναι ο καλυτερος προγραμματιστης που μπορεις να ρυθμισεις εβο στην Ελλαδα.Αξιοπιστος,σιγουρος,δεν βιαζεται,θα παραδοσει παντα υποδειγματικο αυτοκινητο χωρις ελλειψεις.

Μολις βαλεις wideband και τεντωσεις καλα,σε περιμενω :twisted:

Στην πιστα δεν θα σε ικανοποιησει στο 100% η αναρτηση.Θα την ηθελες ιδανικα με λιγο σκληροτερα ελατηρια εμπρος.Κακη δεν θα ειναι,απλα δεν θα ειναι τελεια.Ολα ομως τελεια,δεν μπορουμε να τα εχουμε,απο μια αναρτηση.
Ισως λογω ελαστικων που δεν ειναι φουλ σεμι ή σλικ να μην το καταλαβεις την πρωτη φορα.
Εαν εχω χρονο θα περασω να παρω ματι.



Λογικά θα τη σκληρύνω πριν κάτω το πρώτο σκέλος, θα τη κατεβάσω καμιά 10αριά κλικ. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#488092
Nikos! έγραψε:
dimviii έγραψε:εμαθα οτι το πληρωσες πανακριβα :svivhaha: ΚΑΙ το προγραμμα. :lol: :thumbsup:
ο Γιωργος ειναι ο καλυτερος προγραμματιστης που μπορεις να ρυθμισεις εβο στην Ελλαδα.Αξιοπιστος,σιγουρος,δεν βιαζεται,θα παραδοσει παντα υποδειγματικο αυτοκινητο χωρις ελλειψεις.

Μολις βαλεις wideband και τεντωσεις καλα,σε περιμενω :twisted:

Στην πιστα δεν θα σε ικανοποιησει στο 100% η αναρτηση.Θα την ηθελες ιδανικα με λιγο σκληροτερα ελατηρια εμπρος.Κακη δεν θα ειναι,απλα δεν θα ειναι τελεια.Ολα ομως τελεια,δεν μπορουμε να τα εχουμε,απο μια αναρτηση.
Ισως λογω ελαστικων που δεν ειναι φουλ σεμι ή σλικ να μην το καταλαβεις την πρωτη φορα.
Εαν εχω χρονο θα περασω να παρω ματι.



Λογικά θα τη σκληρύνω πριν κάτω το πρώτο σκέλος, θα τη κατεβάσω καμιά 10αριά κλικ. :hmmm:

Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο. Αλλο ρυθμιση αποσβεσης/συμπιεσης αλλο το σκληροτερο ελατηριο ( τουλαχιστον στις μοτο ).

Επισης καλυτερα στο πρωτο σκελος να μπεις οπως εισαι και βλεπεις τι και ποσο ρυθμιζεις μετα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488097
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο. Αλλο ρυθμιση αποσβεσης/συμπιεσης αλλο το σκληροτερο ελατηριο ( τουλαχιστον στις μοτο ).


+1

Νίκος Παππάς έγραψε:Επισης καλυτερα στο πρωτο σκελος να μπεις οπως εισαι και βλεπεις τι και ποσο ρυθμιζεις μετα.


οχι,να σκληρυνει κατευθειαν,γιατι θα ειναι μαλακο,εχει και λιγο καμπερ ελεω ρυθμισης δρομου,κριμα ειναι να φυτιλιασει τα ολοκαινουρια λαστιχα.Εδω δεν ειναι μοτοσακο :rtfm: :lol: ,τα 1650 κιλα δεν συγχωρουν ''λαθη'' σε πιστα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488104 Έτσι.

Στο μαλακό σεταπ όπως είναι τώρα για δρόμο δε πρόκειται να δουλέψει η ανάρτηση, οπότε μάλλον θα χάσω το πρώτο σκέλος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488105 μπορεις να σκληρυνεις και πριν κανα δυο μερες πριν πας στα Μεγαρα,να παρεις το φιλινγκ στο δρομο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#488295 Πολύ καλή δουλειά κάνει ένας γνώατης και μερακλής προγραμματιστής. Να τα βλέπουν όσοι πάνε και φορτώνουν κάτι και μετά κοιτάνε μόνο τα άλογα που βγάζει...

Σε πίστα οι κλίσεις πολλαπλασιάζονται, ναι θα ήθελε πιο σκληρά ελατήρια και άλλη ευθυγράμμιση αλλά αφού είναι δρόμου και όχι πίστας απλά θα σκληρύνει τα αμορτισέρ. Αν το κάνει από πριν θα τον ενοχλεί στο δρόμο και πάλι θα του κακοφανούν στην πίστα. Ίσως να τα αφήσει έτσι ή να τα σκληρύνει λίγο ώστε μετά τους πρώτους γύρους να έχει περιθώριο να το σκληρύνει κι άλλο για να νιώσει τη διαφορά.
Από πιέσεις ελαστικών τι πρέπει να κάνει;

Και μετά αν τυχόν γλυκαθεί από την πίστα, ειδικά τώρα που δεν έχει το καρτ θα θέλει ελατήρια και ημισλίκ.... συγκρατήσου Νίκο.
Πολύ καλό πάντως το έχεις κάνει, άριστο εργαλείο και πραγματικό κόσμημα. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488333
sknipper έγραψε:Πολύ καλή δουλειά κάνει ένας γνώατης και μερακλής προγραμματιστής. Να τα βλέπουν όσοι πάνε και φορτώνουν κάτι και μετά κοιτάνε μόνο τα άλογα που βγάζει...


Γιαυτό το έγραψα.

Στόχος ήταν ναι μεν να δώσουμε δύναμη, αλλά να προστατέψουμε το σασμάν που είναι η αχίλλειος πτέρνα του 10αριού.

Ισορροπία χρειάζεται και αυτό ζήτησα. :thumbsup:

Σε πίστα οι κλίσεις πολλαπλασιάζονται, ναι θα ήθελε πιο σκληρά ελατήρια και άλλη ευθυγράμμιση αλλά αφού είναι δρόμου και όχι πίστας απλά θα σκληρύνει τα αμορτισέρ. Αν το κάνει από πριν θα τον ενοχλεί στο δρόμο και πάλι θα του κακοφανούν στην πίστα. Ίσως να τα αφήσει έτσι ή να τα σκληρύνει λίγο ώστε μετά τους πρώτους γύρους να έχει περιθώριο να το σκληρύνει κι άλλο για να νιώσει τη διαφορά.
Από πιέσεις ελαστικών τι πρέπει να κάνει;

Και μετά αν τυχόν γλυκαθεί από την πίστα, ειδικά τώρα που δεν έχει το καρτ θα θέλει ελατήρια και ημισλίκ.... συγκρατήσου Νίκο.
Πολύ καλό πάντως το έχεις κάνει, άριστο εργαλείο και πραγματικό κόσμημα. :thumbsup:


Ευχαριστώ. :inlove:

Πρέπει να συγκρατηθώ και δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσω να ψάχνομαι με ελατήρια. Μια χαρά είναι αυτά που είναι. Το πολύ να πάω μια άντε δυο φορές το χρόνο πίστα.

Εντάξει, καρτ αν θέλω να κάνω βρίσκω. Παίρνω ένα από την ομάδα για ένα Σάββατο, δε χάλασε ο κόσμος.

Θα τσεκάρω πρώτα πόσο γρήγορα και εύκολα ρυθμίζεται η εμπρός ανάρτηση και ίσως μπω όπως είναι ή λίγο πιο σκληρές (πχ 5 κλικ πιο σκληρά) και αν προλαβαίνω μέσα στο σκέλος να ρυθμίσω.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#488421 Θυμήσου να καταγράφεις τι έκανες και μετά πως σου φάνηκε η κάθε ρύθμιση. Θα βοηθήσει γενικότερα. Το πιο βολικό είναι να έχεις κάποιον φίλο να γράφει.
Και προσοχή στο ζύγισμα εμπρός πίσω. Ειδικά για Μέγαρα που είναι μικρή σχετικά πίστα ίσως να βολεύει να το κάνεις λίγο υπερστροφικό (κάνοντάς το πιο μαλακό εμπρός ή πιο σκληρό πίσω). Τι λένε οι ειδικοί;

Στο θέμα πιέσεων ελαστικών για πίστα τι παίζει, τις ανεβάζουμε και πόσο;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#488424 Θυμήσου να καταγράφεις τι έκανες και μετά πως σου φάνηκε η κάθε ρύθμιση. Θα βοηθήσει γενικότερα. Το πιο βολικό είναι να έχεις κάποιον φίλο να γράφει.
Και προσοχή στο ζύγισμα εμπρός πίσω. Ειδικά για Μέγαρα που είναι μικρή σχετικά πίστα ίσως να βολεύει να το κάνεις λίγο υπερστροφικό (κάνοντάς το πιο μαλακό εμπρός ή πιο σκληρό πίσω). Τι λένε οι ειδικοί;

Στο θέμα πιέσεων ελαστικών για πίστα τι παίζει, τις ανεβάζουμε και πόσο;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488456
sknipper έγραψε:Θυμήσου να καταγράφεις τι έκανες και μετά πως σου φάνηκε η κάθε ρύθμιση. Θα βοηθήσει γενικότερα. Το πιο βολικό είναι να έχεις κάποιον φίλο να γράφει.
Και προσοχή στο ζύγισμα εμπρός πίσω. Ειδικά για Μέγαρα που είναι μικρή σχετικά πίστα ίσως να βολεύει να το κάνεις λίγο υπερστροφικό (κάνοντάς το πιο μαλακό εμπρός ή πιο σκληρό πίσω). Τι λένε οι ειδικοί;

Στο θέμα πιέσεων ελαστικών για πίστα τι παίζει, τις ανεβάζουμε και πόσο;


Τις κατεβάζουμε, δεν τις ανεβάζουμε και όταν βγούμε τσεκάρουμε πόσο πίεση ανέβασε και τσεκ θερμοκρασίας.

Δε νομίζω ότι αλλάζοντας το rebound θα έχει τόση διαφορά στην ισορροπία ώστε να γίνει πιο υπο/υπερστροφικό. :hmmm:

Τώρα δε βλέπω κάτι τέτοιο και το πίσω είναι πιο μαλακό από το εμπρός. Είναι εντελώς ουδέτερο.

Αυτό που κάνει το evo με τέρμα γκάζι είναι να φεύγει με τα 4.

Τέλος πάντων, θα τη κάνω 3-4 κλικ πιο σκληρή λίγες μέρες πριν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#488463
sknipper έγραψε:Θυμήσου να καταγράφεις τι έκανες και μετά πως σου φάνηκε η κάθε ρύθμιση. Θα βοηθήσει γενικότερα. Το πιο βολικό είναι να έχεις κάποιον φίλο να γράφει.
Και προσοχή στο ζύγισμα εμπρός πίσω. Ειδικά για Μέγαρα που είναι μικρή σχετικά πίστα ίσως να βολεύει να το κάνεις λίγο υπερστροφικό (κάνοντάς το πιο μαλακό εμπρός ή πιο σκληρό πίσω). Τι λένε οι ειδικοί;

Στο θέμα πιέσεων ελαστικών για πίστα τι παίζει, τις ανεβάζουμε και πόσο;
Nikos! έγραψε:Τις κατεβάζουμε, δεν τις ανεβάζουμε και όταν βγούμε τσεκάρουμε πόσο πίεση ανέβασε και τσεκ θερμοκρασίας.
Δε νομίζω ότι αλλάζοντας το rebound θα έχει τόση διαφορά στην ισορροπία ώστε να γίνει πιο υπο/υπερστροφικό. :hmmm:
Τώρα δε βλέπω κάτι τέτοιο και το πίσω είναι πιο μαλακό από το εμπρός. Είναι εντελώς ουδέτερο.
Αυτό που κάνει το evo με τέρμα γκάζι είναι να φεύγει με τα 4.
Τέλος πάντων, θα τη κάνω 3-4 κλικ πιο σκληρή λίγες μέρες πριν.
Τα λάστιχα δεν είναι αγωνιστικά και δεν πας για αγώνα, θέλεις να μειώσεις όσο μπορείς την φθορά τους. Για αυτό έλεγα για αυξημένη πίεση, για να μη φαγωθούν πολύ τα μάγουλα.

Μπορεί να φεύγει με τα 4 σε κάποιες συνθήκες, με τέρμα γκάζι, σε κάποιες ταχύτητες, ακτίνες στροφών στο δρόμο. Στην πίστα όμως ειδικά κάπως κλειστή μπορεί να είναι αλλιώς.
Οι ΒΜW πάντως που ξέρω λόγω 50-50 ζυγίσματος φεύγουν με τα 4 μόνο αν είσαι πολύ απαλός, ομαλός και με πολύ σταθερή ταχύτητα. Αλλιώς μπορεί να είναι υποστροφικό ή υπερστροφικό. Εϊμαι αρκετά σίγουρος ότι αυτό, η αλλαγή ζυγίσματος δυναμικά, ισχύει για όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα.
Τέλος πάντων μπορεί να σου πει κάποιος που ξέρει το αυτοκίνητό σου και την συγκεκριμένη πίστα αλλά τελικά πρέπει να μπεις για να δεις με το δικό σου αυτοκίνητο/λάστιχα/αναρτήσεις/ύφος οδήγησης για να δεις πως στέκεται και τι θέλει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#488482 Έχει δίκιο ο sknipper για τις πιέσεις. Αν δεν θέλεις να ταλαιπωρήσεις τα λάστιχά σου ανέβασε τις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488485 συνηθως θελουν ανεβασμα,για την προστασια των πλαινων,οπως αναφερθηκε.
Θελει να δοκιμασεις στην αρχη,να δεις ποσο θα ανεβει η πιεση,ωστε να μην ξεπερασεις το 36 πχ ζεστο.
Με την αναρτηση θελει να σκληρηνεις απο την αρχη,η ρυθμιση για τον δρομο ειναι μαλακη για χρηση πιστας.Με Ολινς και εβο,σχεδον ολοι φθανουν στο τερμα σκληρο σε πιστα.
@σκνιπερ το εβο δεν ειναι τοσο ευαισθητο στις ρυθμισεις αναρτησης ωστε να γινεται υποστροφικο,και μετα απο λιγα κλικ να γυρναει σε υπερστροφικο ή το αναποδο.
Εαν δεν κανεις χοντρα οδηγικα λαθη,θα παραμεινει ουδετερο,εως ελαφρα υπερστροφικο,και αυτο δεν θα αλλαξει παιζωντας με την αναρτηση.
με αυτα τα τρακντευ των σεσιονς και των 5 γυρων,αυτο μου τη δινει.Θελεις να πας να δοκιμασεις κατι,πρεπει να περιμενεις ωρες μεχρι το επομενο σεσσιον που θα μπει το δικο σου γκρουπ,ωστε να δεις εαν αυτο που σεταρισες ειναι σωστο/λαθος.
Μακραν καλυτερα τα τρακντευ των κλαμπ,οπου μπορεις να μπαινοβγαινεις σχεδον οποτε θελεις.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#488505
dimviii έγραψε:με αυτα τα τρακντευ των σεσιονς και των 5 γυρων,αυτο μου τη δινει.


Δεν θυμάμαι τι ισχύει στα Μέγαρα, αλλά στις Σέρρες αν πας καθημερινή για ελεύθερη προπόνηση έχεις όλη την πίστα δικιά σου. Είχαμε πάει πριν χρόνια με τον drdino και τον markvag και είχαμε ολόκληρη την πίστα δικιά μας από το πρωί μέχρι το σούρουπο με 3 μόλις αυτοκίνητα. :lol:

Με την ρύθμιση των διαφορικών δεν είναι αποτελεσματικότερος ο έλεγχος του attitude?