Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#484539 Πριν κάποια χρόνια στα Μέγαρα διέλυσα την πολλαπλή μου από το 2wd 21 turbo που έχω, από τότε το έχω παρατημένο, έλιωσαν τα φρένα του, από το στρίψιμο ξεκόλλησε η πίσω δεξιά πόρτα, οι πόρτες είναι 2 κομμάτια, η εξωτερική λαμαρίνα και η εσωτερική της διαμόρφωση που της δίνει το βάθος για το τζάμι κλπ, στο αμάξι αυτό τα δύο κομμάτια είναι συγκολλημένα με κόλλα και 2-3 πόντες μπρουτζοκόλλησης σε σημεία, αυτά ξεκόλλησαν, απόδειξη ότι η καρότσα έχει στρέψεις ως προς τον διαμήκη άξονα, πολιτικό αυτοκίνητο 20ετίας τότε.

Επειδή και στο Quadra η πολλαπλή εξαγωγής έχει το ίδιο σχεδιαστικό χάλι και έχει ήδη ραγίσει σε μικρότερο βαθμό, έπρεπε να φτιαχτεί ένα χταπόδι με σχεδίαση που θα οδηγεί τα καυσαέρια στην τουρμπίνα χωρίς να συγκρούονται στο κέντρο της πολλαπλής όπως γίνεται στην εργοστασιακή την οποίας το πρόβλημα αυτό είναι και η καταστροφή της και επειδή υπήρχε αυτή σαν δείγμα για τις διαστάσεις όπως και καπάκι προχώρησα στην κατασκευή χταποδιού.

Στις φωτό φαίνεται η κατεστραμμένη πολλαπλή και η κατασκευή του χταποδιού που ελπίζω να μπεί το καλοκαίρι με την αλλαγή του κινητήρα και ορισμένων απαραίτητων μικροανακατασκευών αφού τα ψαλίδια και τις γέφυρες τα έχω περιποιηθεί από 5ετίας, όπως και εμπρός αμορτισέρ της ΚΟΝΙ τα οποία ακόμα είναι ΟΚ.

To υλικό είναι inox 316L να πω εδώ ότι ο κολλέκτορας βρίσκεται εκεί και με αυτό το σχήμα σε μια προσπάθεια να μεταφερθεί η 3η εκτόνωση σε αυτόν και όχι μέσα στην τουρμπίνα σε μια προσπάθεια μείωσης του Lag και ίσως και της φθοράς της φτερωτής, για τον ίδιο λόγο επιλέχθηε και η λύση του κώνου που είναι βιδωμένος με Μ12 βίδα και κολημμένος ανάμεσα στους 4 αυλούς ώστε να οδηγούνται στρωτά τα καυσαέρια στην είσοδο της τουρμπίνας δεδομένου ότι αυτή δεν είναι twin scroll, σε αυτές τις περιπτώσεις η νεκροψία δείχνει αν πέτυχε η εγχείριση και έζησε ο ασθενής. :lol:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα