Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483555 Καλησπέρα στην κοινότητα! Αν και διαβάζω καιρό δεν έχω ξανά ανοίξει θέμα... Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που θα ανάβει λίγο τα αίματα... Θέλω να διαθεσω γύρω στα 5χιλ... Το σκεπτικό μου είναι είτε να αγοράσω κάποιο δίλιτρο αλλά για ένα 2χρονια για να μην έχω τον νταλκα με τα τέλη... Εδώ ανήκει το Honda type r Ep3.. Βέβαια σε αυτά τα λεφτά όσα έχω δεν αξίζουν ιδιαίτερα οπότε μόνο με... Ευκαιρία γίνεται δουλειά εδώ... Δεύτερη επιλογή είναι είναι το rx8 cosmo.. Ξέρω τα πάντα για τις ιδιαιτεροτητες του Κ την κατανάλωση του αλλά με μαξ 5χιλ χλμ τον χρόνο αυτί δεν με προβληματίζει όσο οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες τους που πήγα να δω ένα Κ Μ το βάζει μπροστά να ακούσω πως κάνει Κ το σβήσε πάλι σε 10δευτ... Τελευταία επιλογή που χάνει μεν σε επιδόσεις Κ χώρους αλλά διατηρεί το fun είναι ένα μια τα nb 2.5 η NC... Καθημερινό αυτοκίνητο έχω ένα diesel οπότε αυτό θέλω να είναι κάτι ξεχωριστό που δε θα με γονατισει οικονομικά... Περιμένω τις προτάσεις /αντιπροτασεις σας! :iconcool: :iconcool: :iconcool: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#483626 Όλα εξαιρετικές επιλογές για οδηγική απόλαυση. Πρέπει να ξεκαθαρίσεις αν θες κίνηση μπροστά ή πίσω. Εγώ, για παράδειγμα, δε θα ασχολιόμουν με τίποτα με μπροστινή κίνηση σε αυτοκίνητο που αγοράζω μόνο για γούστα.
Μετά, πρέπει να δεις αν το θες ξεσκέπαστο ή όχι.

Έχοντας συμβιώσει με τρία Miata κι έχοντας οδηγήσει καμπόσο το 8άρι, η επιλογή μου θα ήταν τουρμπάτο Miata. Με όσο γίνεται περισσότερα έξτρα σε ανάρτηση, δεσίματα, μπλοκέ, κλουβί.
Το μοναδικό που βρήκα κάτω από τα 5Κ είναι αυτό:

https://www.car.gr/10947615-mazda-mx-5-turbo
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#483637 Δε νομίζω ότι είναι και πολύ καλή ιδέα να μπλέξει κάποιος με κάτι που έχει υποστεί μετατροπή. Ένα 1.8 nb και έπειτα ένα 1ο στάδιο και θα είναι οκ. Το mx5 δε θέλει πολλά έξτρα, ένα μπλοκέ και ένα rollbar για ασφάλεια και τίποτα παραπάνω εφόσον δε μπαίνει σε πίστα.
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483671 ΓΤ τουρμπισμενο; είναι ψοφιο μαμά ; τη φοβάμαι λίγο τη μετατροπή... το ροχι δεν ήταν τόσο απολαυστικό στην οδήγηση; πιο πολύ θέλω πίσω κίνηση.. Το ep3 το είπα λόγω ότι θέλω την εμπειρία μιας δυνατης ατμόσφαιρας που ουρλιαζεικαι δεν τα πάει άσχημα στο στριψιμο... Ίσως κοίταζα και Clio rs...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#483683 Ναι είναι ψόφιο αλλά δε χρειάζεται να σε απασχολεί. Μια χαρά διασκεδαστικό είναι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#483693 Το RX8 έχει πολύ ιδιαίτερο μοτέρ που ίσως καλό θα ήταν να το θεωρείς "αναλώσιμο" (κάθε 120Κ χλμ θέλει ανακτασκευή, κτλ)

Άποψή μου είναι πως, εφόσον μιλάμε για δεύτερο αμάξι γκάβλας, δεν χρειάζεσαι χώρους (αυτό εσύ το ξέρεις βέβαια καλύτερα). Άρα, στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα ΜΧ-5, στο καλύτερο που θα μπορούσα να βρω με τα λεφτά που διαθέτω... :iconcool:

Αν ποτέ φτάσω στο σημείο να μπορώ να δώσω 5Κ για δεύτερο αμάξι γκάβλας, ένα ΜΧ-5 nb fl 1,8 με μπλοκέ από το εργοστάσιο είναι για εμένα το ιδανικό! :inlove: Ούτε τουρμπίσματα, ούτε τίποτα. Ελαφρύ είναι, γύρω στον τόνο ζυγίζει, τα 140 αλογατάκια είναι υπερ-αρκετά... Αξιόπιστο κιόλας, τι άλλο θες!



Με γειες! :twisted:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#483701
markvag έγραψε:Το RX8 έχει πολύ ιδιαίτερο μοτέρ που ίσως καλό θα ήταν να το θεωρείς "αναλώσιμο" (κάθε 120Κ χλμ θέλει ανακτασκευή, κτλ)


Δεν ισχύει αυτό.

RX-8 από μένα αφού μιλάμε για λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο. Πολύ ανώτερο σπορ αυτοκίνητο σε σχέση με το ΜΧ5. Το Μιατάκι είναι ωραίο σχολείο, αλλά πέρα από εύκολα γλιστρήματα σε χαμηλές ταχύτητες δεν έχει τίποτα να πει μπροστά σε ένα καθαρόαιμο όπως το RX8 και σίγουρα θα σου λείψει η δύναμη σε κάποια στιγμή. Θα έλεγα και S2000, αλλά δεν βρίσκεις καλό σε αυτά τα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483706 Το ep3 βλέπω δεν μου το συστινετε Ε; το μχ5 μοιάζει πολύ καλή επιλογή... Το 1.8 ανεβαίνει λίγο... Το πιο φθηνό κάνει 6...τα περιποιημενα πάνε από 7...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#483707
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Το RX8 έχει πολύ ιδιαίτερο μοτέρ που ίσως καλό θα ήταν να το θεωρείς "αναλώσιμο" (κάθε 120Κ χλμ θέλει ανακτασκευή, κτλ)


Δεν ισχύει αυτό.


ΟΚ, το είχα ακούσει όταν είχε βγει το αμάξι, ενδέχεται... :hmmm:


REALZEUS έγραψε: Θα έλεγα και S2000, αλλά δεν βρίσκεις καλό σε αυτά τα λεφτά.


S2000 με 5 χιλιάρικα, δεν θέλεις να το πάρεις... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#483711 Το τουρμπάτο Miata δεν έχει καμία σχέση με το ατμοσφαιρικό. Δεν είναι απλώς θέμα ταχύτητας στην ευθεία. Σιγά, ποτέ το Miata δεν ήταν γρήγορο στην ευθεία.
Έχει να κάνει με το πώς σπάει την πρόσφυση πίσω, έχει δηλαδή πολύ πιο εκτενές ρεπερτόριο στο παντιλίκι. Επιπλέον, το προτείνω ξέροντας πόσο γερό είναι το μοτέρ των Miata (στην ουσία πρόκειται για τον ίδιο κορμό με τα τουρμπάτα 323 των '80). Με μαμά σωθικά, δεν είχαν κανένα πρόβλημα τα 1.6 ως τα 200+ άλογα, ενώ τα 1.8 έφταναν για πλάκα τα 230-240 τελείως αξιόπιστα. Πολλά τα παραδείγματα στο ανάλογο φόρουμ. Το ίδιο ισχύει και για σασμάν, μπλοκέ.
Μιλάμε πάντα για λάιτ τούρμπο, ώστε να σπουλάρει από χαμηλά και να μη φοβάσαι σπασίματα. Απλά θα πρέπει να είσαι εγκρατής. Πολλοί τουρμπάτοι γλυκαίνονται και σηκώνουν πίεση...


Επίσης, δες και το MR2. Σχεδόν Elise, με αξιοπιστία Ιάπωνα (το θέμα με τους προκαταλύτες θα έχει λυθεί από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες), φοβερή συμπεριφορά. Απλά να το μάθεις σιγά-σιγά, να αυξήσεις ρυθμό σταδιακά, να το πας στην πίστα γιατί όσο συγχωρεί το Miata, τόσο απόλυτο είναι αυτό. Μη σε κλάψει η μανούλα σου.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#483714
markvag έγραψε:ΟΚ, το είχα ακούσει όταν είχε βγει το αμάξι, ενδέχεται...


Ιστορίες για αγρίους. Βασικά είναι καθαρά θέμα χρήσης και διαπιστώνεται εύκολα με την συμπίεση.


markvag έγραψε:S2000 με 5 χιλιάρικα, δεν θέλεις να το πάρεις...


Ούτε το κουφάρι...


Dimsabas έγραψε:Το τουρμπάτο Miata δεν έχει καμία σχέση με το ατμοσφαιρικό. Δεν είναι απλώς θέμα ταχύτητας στην ευθεία. Σιγά, ποτέ το Miata δεν ήταν γρήγορο στην ευθεία.
Έχει να κάνει με το πώς σπάει την πρόσφυση πίσω, έχει δηλαδή πολύ πιο εκτενές ρεπερτόριο στο παντιλίκι.


Ναι, αρκεί να θυμάσαι να πατάς 2'' πριν και να αφήνεις επίσης 2'' πριν από την στιγμή που θέλεις να δώσει και να ξεφουσκώσει αντίστοιχα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#483724 Μιατα οχι ρημαδι δεν βρισκεται πια, δυστυχως. Επισης δεν ειναι δυνατο για πολλα πολλα.
Απο μενα οτι βρεις σε καλυτερη κατασταση αναμεσα ρε ρχ κ επ3.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#483744
REALZEUS έγραψε:Ναι, αρκεί να θυμάσαι να πατάς 2'' πριν και να αφήνεις επίσης 2'' πριν από την στιγμή που θέλεις να δώσει και να ξεφουσκώσει αντίστοιχα. :lol:


δεν ισχυει. Ισχυει μονο εαν εχεις κανει σαχλαμαρα στην επιλογη του τουρμπο.

συμφωνω σε οτι εγραψε ο Ντιμσαμπας.
Τουρμπισμενο μχ-5 στα 180-200 αλογα ειναι παιχνιδι που δεν θελεις να κατεβεις,ειναι αξιοπιστο,και ευκολο για να ψαχτεις οδηγικα.

επισης συμφωνω και σε αυτο που ειπε ο Διας περι μχ-5 vs ρχ-8
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#483747 Αντικαταστήστε το ΜΕ με MR2.

Ξενοφώντα, μην τα κρίνεις με τα κριτήρια των καινούριων αυτοκινήτων. Ένα Miata, ακόμα και ρημάδι, είναι όνειρο για κυριακάτικο. Εκεί δε θες ησυχία στο εσωτερικό και μαλακά πλαστικά. Θες παντιλίκι και ξερό ψωμί!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#483755 Ενα ρημαδι οτιδηποτε, ειναι ρημαδι. Και αντι να το ευχαριστιεσαι, θα στα πρηζει μονιμως.
Επισης εγω δεν διαβασα πουθενα για παντιλικια κλπ.