Μετά, πρέπει να δεις αν το θες ξεσκέπαστο ή όχι.
Έχοντας συμβιώσει με τρία Miata κι έχοντας οδηγήσει καμπόσο το 8άρι, η επιλογή μου θα ήταν τουρμπάτο Miata. Με όσο γίνεται περισσότερα έξτρα σε ανάρτηση, δεσίματα, μπλοκέ, κλουβί.
Το μοναδικό που βρήκα κάτω από τα 5Κ είναι αυτό:
https://www.car.gr/10947615-mazda-mx-5-turbo
Άποψή μου είναι πως, εφόσον μιλάμε για δεύτερο αμάξι γκάβλας, δεν χρειάζεσαι χώρους (αυτό εσύ το ξέρεις βέβαια καλύτερα). Άρα, στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα ΜΧ-5, στο καλύτερο που θα μπορούσα να βρω με τα λεφτά που διαθέτω...
Αν ποτέ φτάσω στο σημείο να μπορώ να δώσω 5Κ για δεύτερο αμάξι γκάβλας, ένα ΜΧ-5 nb fl 1,8 με μπλοκέ από το εργοστάσιο είναι για εμένα το ιδανικό! Ούτε τουρμπίσματα, ούτε τίποτα. Ελαφρύ είναι, γύρω στον τόνο ζυγίζει, τα 140 αλογατάκια είναι υπερ-αρκετά... Αξιόπιστο κιόλας, τι άλλο θες!
Με γειες!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Έχει να κάνει με το πώς σπάει την πρόσφυση πίσω, έχει δηλαδή πολύ πιο εκτενές ρεπερτόριο στο παντιλίκι. Επιπλέον, το προτείνω ξέροντας πόσο γερό είναι το μοτέρ των Miata (στην ουσία πρόκειται για τον ίδιο κορμό με τα τουρμπάτα 323 των '80). Με μαμά σωθικά, δεν είχαν κανένα πρόβλημα τα 1.6 ως τα 200+ άλογα, ενώ τα 1.8 έφταναν για πλάκα τα 230-240 τελείως αξιόπιστα. Πολλά τα παραδείγματα στο ανάλογο φόρουμ. Το ίδιο ισχύει και για σασμάν, μπλοκέ.
Μιλάμε πάντα για λάιτ τούρμπο, ώστε να σπουλάρει από χαμηλά και να μη φοβάσαι σπασίματα. Απλά θα πρέπει να είσαι εγκρατής. Πολλοί τουρμπάτοι γλυκαίνονται και σηκώνουν πίεση...
Επίσης, δες και το MR2. Σχεδόν Elise, με αξιοπιστία Ιάπωνα (το θέμα με τους προκαταλύτες θα έχει λυθεί από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες), φοβερή συμπεριφορά. Απλά να το μάθεις σιγά-σιγά, να αυξήσεις ρυθμό σταδιακά, να το πας στην πίστα γιατί όσο συγχωρεί το Miata, τόσο απόλυτο είναι αυτό. Μη σε κλάψει η μανούλα σου.
Απο μενα οτι βρεις σε καλυτερη κατασταση αναμεσα ρε ρχ κ επ3.
Ξενοφώντα, μην τα κρίνεις με τα κριτήρια των καινούριων αυτοκινήτων. Ένα Miata, ακόμα και ρημάδι, είναι όνειρο για κυριακάτικο. Εκεί δε θες ησυχία στο εσωτερικό και μαλακά πλαστικά. Θες παντιλίκι και ξερό ψωμί!
Επισης εγω δεν διαβασα πουθενα για παντιλικια κλπ.