Μετά, πρέπει να δεις αν το θες ξεσκέπαστο ή όχι.
Έχοντας συμβιώσει με τρία Miata κι έχοντας οδηγήσει καμπόσο το 8άρι, η επιλογή μου θα ήταν τουρμπάτο Miata. Με όσο γίνεται περισσότερα έξτρα σε ανάρτηση, δεσίματα, μπλοκέ, κλουβί.
Το μοναδικό που βρήκα κάτω από τα 5Κ είναι αυτό:
https://www.car.gr/10947615-mazda-mx-5-turbo
Άποψή μου είναι πως, εφόσον μιλάμε για δεύτερο αμάξι γκάβλας, δεν χρειάζεσαι χώρους (αυτό εσύ το ξέρεις βέβαια καλύτερα). Άρα, στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα ΜΧ-5, στο καλύτερο που θα μπορούσα να βρω με τα λεφτά που διαθέτω...
Αν ποτέ φτάσω στο σημείο να μπορώ να δώσω 5Κ για δεύτερο αμάξι γκάβλας, ένα ΜΧ-5 nb fl 1,8 με μπλοκέ από το εργοστάσιο είναι για εμένα το ιδανικό! Ούτε τουρμπίσματα, ούτε τίποτα. Ελαφρύ είναι, γύρω στον τόνο ζυγίζει, τα 140 αλογατάκια είναι υπερ-αρκετά... Αξιόπιστο κιόλας, τι άλλο θες!
Με γειες!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Το RX8 έχει πολύ ιδιαίτερο μοτέρ που ίσως καλό θα ήταν να το θεωρείς "αναλώσιμο" (κάθε 120Κ χλμ θέλει ανακτασκευή, κτλ)
Δεν ισχύει αυτό.
RX-8 από μένα αφού μιλάμε για λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο. Πολύ ανώτερο σπορ αυτοκίνητο σε σχέση με το ΜΧ5. Το Μιατάκι είναι ωραίο σχολείο, αλλά πέρα από εύκολα γλιστρήματα σε χαμηλές ταχύτητες δεν έχει τίποτα να πει μπροστά σε ένα καθαρόαιμο όπως το RX8 και σίγουρα θα σου λείψει η δύναμη σε κάποια στιγμή. Θα έλεγα και S2000, αλλά δεν βρίσκεις καλό σε αυτά τα λεφτά.
REALZEUS έγραψε:markvag έγραψε:Το RX8 έχει πολύ ιδιαίτερο μοτέρ που ίσως καλό θα ήταν να το θεωρείς "αναλώσιμο" (κάθε 120Κ χλμ θέλει ανακτασκευή, κτλ)
Δεν ισχύει αυτό.
ΟΚ, το είχα ακούσει όταν είχε βγει το αμάξι, ενδέχεται...
REALZEUS έγραψε: Θα έλεγα και S2000, αλλά δεν βρίσκεις καλό σε αυτά τα λεφτά.
S2000 με 5 χιλιάρικα, δεν θέλεις να το πάρεις...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Έχει να κάνει με το πώς σπάει την πρόσφυση πίσω, έχει δηλαδή πολύ πιο εκτενές ρεπερτόριο στο παντιλίκι. Επιπλέον, το προτείνω ξέροντας πόσο γερό είναι το μοτέρ των Miata (στην ουσία πρόκειται για τον ίδιο κορμό με τα τουρμπάτα 323 των '80). Με μαμά σωθικά, δεν είχαν κανένα πρόβλημα τα 1.6 ως τα 200+ άλογα, ενώ τα 1.8 έφταναν για πλάκα τα 230-240 τελείως αξιόπιστα. Πολλά τα παραδείγματα στο ανάλογο φόρουμ. Το ίδιο ισχύει και για σασμάν, μπλοκέ.
Μιλάμε πάντα για λάιτ τούρμπο, ώστε να σπουλάρει από χαμηλά και να μη φοβάσαι σπασίματα. Απλά θα πρέπει να είσαι εγκρατής. Πολλοί τουρμπάτοι γλυκαίνονται και σηκώνουν πίεση...
Επίσης, δες και το MR2. Σχεδόν Elise, με αξιοπιστία Ιάπωνα (το θέμα με τους προκαταλύτες θα έχει λυθεί από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες), φοβερή συμπεριφορά. Απλά να το μάθεις σιγά-σιγά, να αυξήσεις ρυθμό σταδιακά, να το πας στην πίστα γιατί όσο συγχωρεί το Miata, τόσο απόλυτο είναι αυτό. Μη σε κλάψει η μανούλα σου.
markvag έγραψε:ΟΚ, το είχα ακούσει όταν είχε βγει το αμάξι, ενδέχεται...
Ιστορίες για αγρίους. Βασικά είναι καθαρά θέμα χρήσης και διαπιστώνεται εύκολα με την συμπίεση.
markvag έγραψε:S2000 με 5 χιλιάρικα, δεν θέλεις να το πάρεις...
Ούτε το κουφάρι...
Dimsabas έγραψε:Το τουρμπάτο Miata δεν έχει καμία σχέση με το ατμοσφαιρικό. Δεν είναι απλώς θέμα ταχύτητας στην ευθεία. Σιγά, ποτέ το Miata δεν ήταν γρήγορο στην ευθεία.
Έχει να κάνει με το πώς σπάει την πρόσφυση πίσω, έχει δηλαδή πολύ πιο εκτενές ρεπερτόριο στο παντιλίκι.
Ναι, αρκεί να θυμάσαι να πατάς 2'' πριν και να αφήνεις επίσης 2'' πριν από την στιγμή που θέλεις να δώσει και να ξεφουσκώσει αντίστοιχα.
Απο μενα οτι βρεις σε καλυτερη κατασταση αναμεσα ρε ρχ κ επ3.
REALZEUS έγραψε:Ναι, αρκεί να θυμάσαι να πατάς 2'' πριν και να αφήνεις επίσης 2'' πριν από την στιγμή που θέλεις να δώσει και να ξεφουσκώσει αντίστοιχα.
δεν ισχυει. Ισχυει μονο εαν εχεις κανει σαχλαμαρα στην επιλογη του τουρμπο.
συμφωνω σε οτι εγραψε ο Ντιμσαμπας.
Τουρμπισμενο μχ-5 στα 180-200 αλογα ειναι παιχνιδι που δεν θελεις να κατεβεις,ειναι αξιοπιστο,και ευκολο για να ψαχτεις οδηγικα.
επισης συμφωνω και σε αυτο που ειπε ο Διας περι μχ-5 vs ρχ-8
Ξενοφώντα, μην τα κρίνεις με τα κριτήρια των καινούριων αυτοκινήτων. Ένα Miata, ακόμα και ρημάδι, είναι όνειρο για κυριακάτικο. Εκεί δε θες ησυχία στο εσωτερικό και μαλακά πλαστικά. Θες παντιλίκι και ξερό ψωμί!
Επισης εγω δεν διαβασα πουθενα για παντιλικια κλπ.