Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#356257 Βασικά πρέπει να σταματήσεις να ακούς τι λένε για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους κάθε φορά που τον "φοράνε" σε κάποιο κλάδο της αγοράς...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#356281 Το χουμε ξαναδει το συγκεκριμενο τυρακι το οχι πολυ μακρινο 2009, αν δεν κανω λαθος, με το μειωμενο κατα 50% τελος ταξινομησης. Η συνεχεια γνωστη.

<+
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#476706 Παιδιά υπάρχει κάποιος πίνακας που να δείχνει πώς επηρεάζουν οι ρύποι τα τέλη ταξινόμησης των καινούριων αυτοκινήτων?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#476710 Αυτό;
Μείωση 5% για εκπομπές CO2 ως 100 γρ.
Καμία αλλαγή για εκπομπές από 101 ως 120 γρ CO2
Αύξηση 10% για εκπομπές CO2 από 121 ως 140 γρ.
Αύξηση 20% για εκπομπές CO2 απο 141 ως 160 γρ.
Αύξηση 30% για εκπομπές CO2 από 161 ως 180 γρ.
Αύξηση 40% για εκπομπές CO2 από 181 ως 200 γρ.
Αύξηση 60% για εκπομπές CO2 από 201 ως 250 γρ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#479096 αμα χρειαστει να στειλω το αμαξι (citroen C5 1.6 THP) ελλαδα , τι παιζει με φορολογηση και εκδοση ελληνικων πινακιδων ξανα;
Το αμαξι ηταν αρχικα ελληνικο και το εκανα de-register το 2014
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#479112
KiloMeater έγραψε:αμα χρειαστει να στειλω το αμαξι (citroen C5 1.6 THP) ελλαδα , τι παιζει με φορολογηση και εκδοση ελληνικων πινακιδων ξανα;
Το αμαξι ηταν αρχικα ελληνικο και το εκανα de-register το 2014

Δεν πληρώνει εκτελωνισμό. Τουλάχιστον Γερμανία όσοι είχαν ελληνικά αμάξια, έβαλαν γερμανικές πινακίδες και ξαναγύρισαν Ελλάδα δεν πλήρωσαν. Και αν θυμάμαι καλά τους πάς ένα χαρτί από όταν το διέγραψες την πρώτη φορά και έχει και κάποιο συγκεκριμμένο χρονικό διάστημα, νομίζω 7 έτη για να ξαναγυρίσει.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#479248
rocsta έγραψε:Απ΄όσο ξέρω... Γιατί να μην ισχύει;

Δεν έχω βρει πουθενά αλλου κάποια αναφορά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους.
Μήπως ήταν να γίνει και δεν εφαρμόστηκε τελικά?? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#480339
rocsta έγραψε:Απο 2-3 μοντελα που ειδα μολις Κωστη, υπαρχει κανονικα και η επιβαρυνση/ελαφρυνση λογω ρυπων.

Sent >
Μήπως μπορείς να στείλεις κανένα link ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#480370 Δεν έχω λινκ, αλλά θα στο κάνω εδώ.
Έστω πχ ότι ενδιαφερόμαστε για το νέο Forester (που όντως μου μπήκαν ιδέες, αλλά δεν είναι της παρούσης).
Πάμε και βλέπουμε τους τιμοκαταλόγους από εδώ: http://subaru.net.gr/assets/files/SUBARU_Pricelist.pdf και αρχίζοντας από την τιμή λιανικής και έχοντας δεδομένα τα CO2 πάμε να δούμε 2 παραδείγματα:

Α. 2.0 βενζίνη απλό
Βλέπουμε από τον κατάλογο ότι η τιμή λιανικής προ φόρων (ΛΤΠΦ) είναι 19.996€ και 160g/km CO2.
Πολλαπλασιάζουμε με 24% για να βγάλουμε ΦΠΑ = 4.799,04€
Σύμφωνα με τους συντελεστές για τον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης, είμαστε στην κατηγορία από 17.001€ έως 20.000€ όπου ο συντελεστής είναι 16%. Αυτό το 16% όμως θα αυξηθεί κατά 20% μιας και τα CO2 μας είναι στην κατηγορία από 141 έως 160, και θα γίνει 16% * 1,2 = 19,2%. Άρα πολλαπλασιάζουμε την ΛΤΠΦ με 19,2% για να βγάλουμε το τέλος ταξινόμησης = 3.839,23€.
Προσθέτοντας ΛΤΠΦ + ΦΠΑ + Τέλος ταξινόμησης = 28.634,27€ το οποίο η Subaru το στρογγυλοποιεί σε 28.635€

Β. 2.0XT επειδή είμαστε μπρούκληδες
ΛΤΠΦ=29.887€ και 197g/km CO2
ΦΠΑ=7.172,88€
Συντελεστής για τέλος ταξινόμησης=32% * 1,40 = 44,8% και άρα Τέλος ταξινόμησης = 13.389,38€
Σούμα = 50.449,26€, το οποίο η subaru το έχει καταχωρημένο 50.450€.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#480388
rocsta έγραψε:Δεν έχω λινκ, αλλά θα στο κάνω εδώ.
Έστω πχ ότι ενδιαφερόμαστε για το νέο Forester (που όντως μου μπήκαν ιδέες, αλλά δεν είναι της παρούσης).
Πάμε και βλέπουμε τους τιμοκαταλόγους από εδώ: http://subaru.net.gr/assets/files/SUBARU_Pricelist.pdf και αρχίζοντας από την τιμή λιανικής και έχοντας δεδομένα τα CO2 πάμε να δούμε 2 παραδείγματα:

Α. 2.0 βενζίνη απλό
Βλέπουμε από τον κατάλογο ότι η τιμή λιανικής προ φόρων (ΛΤΠΦ) είναι 19.996€ και 160g/km CO2.
Πολλαπλασιάζουμε με 24% για να βγάλουμε ΦΠΑ = 4.799,04€
Σύμφωνα με τους συντελεστές για τον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης, είμαστε στην κατηγορία από 17.001€ έως 20.000€ όπου ο συντελεστής είναι 16%. Αυτό το 16% όμως θα αυξηθεί κατά 20% μιας και τα CO2 μας είναι στην κατηγορία από 141 έως 160, και θα γίνει 16% * 1,2 = 19,2%. Άρα πολλαπλασιάζουμε την ΛΤΠΦ με 19,2% για να βγάλουμε το τέλος ταξινόμησης = 3.839,23€.
Προσθέτοντας ΛΤΠΦ + ΦΠΑ + Τέλος ταξινόμησης = 28.634,27€ το οποίο η Subaru το στρογγυλοποιεί σε 28.635€

Β. 2.0XT επειδή είμαστε μπρούκληδες
ΛΤΠΦ=29.887€ και 197g/km CO2
ΦΠΑ=7.172,88€
Συντελεστής για τέλος ταξινόμησης=32% * 1,40 = 44,8% και άρα Τέλος ταξινόμησης = 13.389,38€
Σούμα = 50.449,26€, το οποίο η subaru το έχει καταχωρημένο 50.450€.

Ευχαριστώ!Έχεις δίκιο. Ευχαριστώ για το χρόνο σου!
Για πες για το Subaru...Και εμένα μου αρέσει πολύ... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#482631 Τα 10 ειναι επιπλεον φοροι Τσιπρα. Αναμονη οταν αλλαξει η κυβερνηση οπως το 2007-10