Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By GTS
#476456
rocsta έγραψε:Ωπα, το νεο Χ3 εχει διαμηκες μοτορι;

Sent >


Nαι, τι νομισες? Ιδιο πατωμα εχει με την νεα 5αρα, πισωκινητα και τα δυο κατα βαση.

Το Χ1 εχει το πατωμα του μινι με εγκαρσιο κινητηρα και προφανως εχει πλεονεκτημα στους εσωτερικους χωρους.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#476458 Παίδες δεν είπα ότι η bmw μόνο είναι πανάκριβη.
Είπα ότι 100k για ένα δίλιτρο ντήζελ suv ακούγεται τεράστιο ποσό.
Γι αυτό και όπως είχα γράψει στο τοπικό του nass θεωρώ ότι έκανε την καλύτερη κίνηση να πάει για την 3λιτρη.
Θα τη φχαριστηθει ακόμα και χωρίς όλο τον κατάλογο των extra.

Δια αυτά που λες για την Alfa είναι πολύ λογικά. Δεν βάζεις το χέρι στην τσέπη αν δεν εχεις μια στοιχειώδη επαγγελματική αντιμετώπιση.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#476459
GTS έγραψε:
rocsta έγραψε:Ωπα, το νεο Χ3 εχει διαμηκες μοτορι;

Sent >


Nαι, τι νομισες? Ιδιο πατωμα εχει με την νεα 5αρα, πισωκινητα και τα δυο κατα βαση.

Το Χ1 εχει το πατωμα του μινι με εγκαρσιο κινητηρα και προφανως εχει πλεονεκτημα στους εσωτερικους χωρους.
My bad τοτε! Με κεντρικο διαφορικο ειναι;

Sent >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#476469 Δεν ειμαι σιγουρος πως ειναι, νομιζω οτι εχει ενα κιβωτιο με transfer case με αξονα που να πηγαινει στους μπροστινους τροχους?
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#476693
rocsta έγραψε:
GTS έγραψε:
rocsta έγραψε:Ωπα, το νεο Χ3 εχει διαμηκες μοτορι;

Sent >


Nαι, τι νομισες? Ιδιο πατωμα εχει με την νεα 5αρα, πισωκινητα και τα δυο κατα βαση.

Το Χ1 εχει το πατωμα του μινι με εγκαρσιο κινητηρα και προφανως εχει πλεονεκτημα στους εσωτερικους χωρους.
My bad τοτε! Με κεντρικο διαφορικο ειναι;

Sent >

Η Χ3 σε όλες τις γενιές είχε κατά μήκος το μοτέρ.
To xdrive στα διαμήκη μοτέρ είναι έτσι συνήθως:Εικόνα
Δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό ,άλλα πολύδισκος συμπλέκτης.
Εικόνα
Σε μερικά μοντέλα είχε μεταλλική καδένα αντί των γραναζιών.Δίνει κυρίως πίσω κίνηση.Σε ευθεία γραμμή χωρίς σπινάρισμα η κατανομή είναι 40-60.
Στα εγκάρσια μοτέρ τα αυτοκίνητα είναι βασικά προσθιοκίνητα,με τον πολύδισκο συμπλέκτη να είναι μαζί με το πίσω διαφορικό. Προφανώς θα υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#476701 Aμ μπράβο, ωραίος ρε Κωστή. Το χα μελετήσει παλιά και το είχα ξεχάσει! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#480516 Πηρα λοιπον επιτελους για μια (γεματη!) μερα το Τ8...το αυτοκινητο μου παραδοθηκε με εντελως αδειες μπαταριες, κατι το οποιο τελικα με βολεψε γι αυτο που ηθελα να διαπιστωσω.
Εικόνα

Απο τα πρωτα μετρα η διαφορα με οτιδηποτε συμβατικο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη γινετε αμεσως αντιληπτη. Στην εκκινηση ο ηλεκτροκινητηρας λογω χαρακτηριστικων λειτουργιας, εξαφανιζει το βαρος του αυτοκινητου, και επιταχυνει αβιαστα παρα τα παραπανισια κιλα. Οσο αυξανεται η ταχυτητα εμπλεκεται και ο κινητηρας, κατι το οποιο, με σταθερη πιεση στο πενταλ γκαζιου αντιλαμβανεσαι μονο απο την ενδειξη* στον πινακα οργανων! Αν σε οποιοδηποτε σημειο το σανιδωσεις, και παλι η μεταβαση ειναι ακαριαια, απλα τοτε ακουγεται και ο κινητηρας επειδη δουλευει και σε υψηλες στροφες.

Και μιας και ανεφερα τις υψηλες στροφες, μιλαμε για σοβαρες επιδοσεις, ειδικα απο σταση, που το μονο που χρειαζεται να κανεις ειναι να σανιδωσεις...ουτε δραματα, ουτε στροφαρισματα ουτε τιποτα..κι αυτο στο hybrid mode με αδεια μπαταρια..καποια στιγμη θυμηθηκα να βαλω και το power mode, παλι με αδεια μπαταρια, και η αισθηση της επιταχυνσης ηταν ακομα πιο εντονη! :superman:

Αφου λοιπον το αφησα να με παει σπιτι...

..φορτωνω τα απαραιτητα..
Εικόνα
...φουλαρουμε βενζινη και ξεκιναμε για το χιονοδρομικο στο Μαιναλο. Μεχρι να βγουμε Ελευσινα, και κυριως εκμεταλευομενος στο brake mode την κατηφορα μετα το Χαιδαρι, η καταναλωση παραμενει σε πολυ χαμηλα επιπεδα, κατω απο 10l/100km. Στην εθνικη, κινηθηκα κυριως με pilot assist στα 140 κι εκανα κι ενα ανοιγμα στα 200..εκει φανηκε οτι απο τα 150-160 και μετα δεν ηταν το ιδιο εντυπωσιακη η επιταχυνση. Αναμενωμενο αφου ο ηλεκτροκινητηρας λειτουργει μεχρι τα 130.

Φτανουμε στο χιονοδρομικο, το trip γραφει 12.7 και το ντεποζιτο καπου πανω απο τη μεση...ψυχρολουσια! Ενα 9.5 θα το καταπινα καλυτερα, και ισως αν ειχε φορτισμενες μπαταριες να ηταν εφικτο.

Αφου τελειωσαμε με τις αθλοπαιδιες, ξεκιναμε για Βυτινα. Βρισκω κι ενα χωραφι, το βαζω σε λειτουργια off road και το πεταω στις λασπες και τα χορταρια. Το σκληρο off-roading δηλαδη που σκοπευω να κανω και που ειναι φτιαγμενο το αυτοκινητο :lol: . Το σημαντικο ομως, παρα την αδεια μπαταρια, ενιωθες μια χαρα στα κολληματα το πισω αξονα να σπρωχνει.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Συνεχιζοντας προς Βυτινα, βγαλαμε ολη την κατηφορα με brake mode, ωστε να φορτιζει η μπαταρια και στο μεγαλυτερο μερος με σβηστο κινητηρα. Η φορτιση ηταν αρκετη για 4 χιλιομετρα pure electric οδηγησης με βαση το trip.
Στο χωριο, κινηθηκαμε αποκλειστικα σε stealth mode...φανταστικη αισθηση! Φυσικα τα 4 χιλιομετρα του trip δεν ανταποκρινονταν στην πραγματικοτητα, αφου φευγοντας εδειχνε παλι 0.

Το αυτοκινητο, οπως φαινεται κι απο την πινακιδα, ειναι απο τα πρωτα XC60 που ηρθαν Ελλαδα. Πρεπει μαλιστα να ειναι προπαραγωγης, γιατι ελειπαν καποιες επενδυσεις αλουμινιου στο κεντρικο τουνελ. Το πιο σημαντικο ομως ειναι πως δεν ειχε την αεραναρτηση, επιλογη με την οποια ερχοταν αναγκαστηκα τα Τ8 μεχρι και το Νοεμβριο..ισως ηθελαν να δουλεψουν παραπανω το στησιμο της συμβατικης, γιατι σε αντιθεση με το D5, που ειχε μια αναλαφρη αισθηση και μια ισορροπια μεταξυ ανεσης και σπορτιβικης συμπεριφορας, το Τ8 εδειχνε τα κιλα του και στις στροφες αλλα και στις ανωμαλιες.

Παρολα αυτα, μαζευε ευκολα χιλιομετρα, κι εστριβε χωρις δραματα, με αυξημενες μεν κλισεις (σε σχεση με το D5), αλλα χωρις να προβληματιζουν. Προσπερασεις μια απλη διαδικασια..αμεση δυναμη, καμια καθυστερηση απο λαγκ κιβωτιου ή κινητηρα..ποιημα! Το μονο που ηθελε πραγματικα συνηθεια ηταν το φρενο. Δεν εχει καθολου καλη αισθηση, κι η κατασταση καπως σωνεται απο την εξτρα πεδηση του brake mode.

Την επιστροφη την βγαλαμε με 130 κυριως με adaptive cruise χωρις ανουσια ανοιγματα (εκτος απο ενα σανιδωμα απο φαναρι στην παραλιακη), το trip εδειξε 10.4 για ~400, και το ντεποζιτο λιγο κατω απο το 1/4...
Δεν ξερω αν με γεματες μπαταριες στην εθνικη θα ειχα καλυτερο αποτελεσμα, αλλα δεν πειστηκα οτι ειναι εφικτο. Ψυχολογικα δε, να βλεπεις το ντεποζιτο να αδειαζει ετσι μου θυμισε το τωρινο μου αυτοκινητο, και ειναι ενα απο τα πραγματα που οπως εχω ξαναπει θελω να αποφυγω (αυτονομια).
Αυτο το 10.4 εγινε μετα και τη βολτα Πειραια με τον Μπουσο και την επιστροφη 10.9 με μια σημειωση..
Εικόνα

Αφου λοιπον γυρισα Γλυφαδα, αποφασισα να δοκιμασω την λειτουργια φορτισης της μπαταριας χρησιμοποιοντας τον κινητηρα. Απο Γλυφαδα μεχρι λιμνη Βουλιαγμενης και πισω, φορτισε την μπαταρια μεχρι λιγο κατω απο τη μεση, με βαση την ενδειξη στο καντραν, και εδωσε pure electric αυτονομια για 15 χιλιομετρα. Εβγαλα ~10 χιλιομετρα κινουμενος Γλυφαδα Βουλα απο Βουλιαγμενης, Ποσειδωνος και μεχρι το σπιτι με υπολοιπομενη 4…not bad.

Την επομενη λοιπον ο μικρος ηθελε να παει σχολειο με ‘το αυτοκινητο που οδηγαει μονο του και σου μιλαει’ κι οχι με το σχολικο. Τα 5.4χιλιομετρα καλυφθηκαν με καταναλωση 6.3 χρησιμοποιοντας τα 4 εναπομειναντα απο το προηγουμεο βραδυ.
Εικόνα
Φευγουμε μετα για κατι δουλειες πλατεια Υμηττου, και σε ολη τη διαδρομη εχω βαλει παλι τον κινητηρα να φορτιζει την μπαταρια. Στα 12 αυτα επιπλεον χιλιομετρα η καταναλωση πηγε στο 16.7, και φορτισε παλι περιπου μεχρι τη μεση, δινοντας μου ομως ηλεκτρικη αυτονομια 10 χιλιομετρα....
Εικόνα
Εικόνα

Με τα πολλα κι αφου επιστρεψαμε Γλυφαδα, καναμε διαδρομες που συνηθιζουμε (σουπερ μαρκετ κτλ) και μεχρι να το επιστρεψω Αργυρουπολη, εγραψε 9.8 για συνολο 56.4 χιλιομετρα..
Εικόνα

Το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι δεν εχει νοημα να φορτιζεις τις μπαταριες κατα αυτο τον τροπο, παρα μονο αν σκοπευεις στο τελος μιας διαδρομης να μπεις σε περιοχη που επιτρεπονται μονο ηλεκτρικα..κατι που στην Ελλαδα θα γινει σε 10 χρονια! Αν δεν το φορτιζεις στην πριζα, δεν υπαρχει κανενα ωφελος οσον αφορα την οικονομια (αναμενομενο), επομενως εκτος Αθηνας, που σταθμοι φορτισης δεν υπαρχουν, και σε συνδιασμο με το μικρο ντεποζιτο (50 λιτρα που οπως ειχα αναφερει για ΜΥ19 θα υπαρχει επιλογη και για 70) το καθιστα κουραστικο και τελικα μαλλον ασυμφορο.

Προκειται για ενα εντυπωσιακο αυτοκινητο, με πολυ τεχνολογια, οπου εχει γινει εξαιρετικη δουλεια σε πολλους τομεις, αλλα σιγουρα στην επομενη γενια αυτης της τεχνολογιας θα εχουν βρει τροπο να μειωσουν το βαρος, να αυξησουν την αυτονομια, να ριξουν την συνολικη καταναλωση...




Στο δια ταυτα...με το που το επιστρεφω, ζητησα να μου δωσουν ενα οποιδηποτε SPA D5 να οδηγησω στο καπακι..Διαθεσιμο ηταν ενα XC90 D5, το οποιο πρεπει να ηταν απο τα πρωτα ΜΥ (ο διακοπτης εκκινησης ειναι διαφορετικος ως προς τη λειτουργια).. Ενταξει, δεν υπαρχει συγκριση κατα την εκκινηση. Οχι σαν δυναμη, αλλα σαν αισθηση. Μιλαμε οτι αισθανοσουν οτι οδηγεις αυτοκινητο 10ετιας. Εν κινησει σε φυσιολογικους ρυθμους δεν ειναι το ιδιο συγκλονιστικη η διαφορα, αφου και στα δυο ακους κυριως τον αερα, αλλα τελικα η διαφορα υπερ του diesel στην καταναλωση ειναι πολυ σημαντικη.

Στο θεμα τιμης/παραδοσης τωρα...αν αλλαζα την παραγγελια σε Τ8, με λιγη τυχη θα μπορουσα να παρω παραγωγη Μαιου, επομενως να εχω το αυτοκινητο Ιουνιο...στην καλυτερη, γιατι μπορει να παει και Σεπτεμβριο! Θυμιζω αυτο που εχω παραγγειλει λογικα θα το εχω τελη Απριλιου..

Επισης αλλαξαν οι τιμες, κι ετσι οι σημερινες παραγγελιες ειναι, για D5 R-Design 2Κ ακριβοτερες, και για Τ8 1.3Κ..
Αν ειχα οδηγησει το Τ8 πριν βαλω την παραγγελια, ισως το σκεφτομουν περισσοτερο, αν και παλι το 70l ρεζερβουαρ θα ειναι διαθεσιμο απο το ΜΥ19 (παραγωγες Απριλιου και μετα), και το 50l αποτρεπτικος για εμενα παραγωντας, επομενως θα επρεπε να περιμενω 6+ μηνες, αλλα τωρα δεν μπαινω στην διαδικασια. Τελος Φεβρουαριου φευγει και το δικο μου και δεν μπορω με τιποτα να μεινω χωρις αυτοκινητο 4-7μηνες!

Εικόνα
Εικόνα



*Για να γινουν λιγο πιο κατανοητα τα βιντεο...αντι για στροφομετρο υπαρχει αυτος ο δεικτης που κινειται οσο πατας το γκαζι στο ανω ημικυκλιο και οσο φρεναρει σε brake mode (επιλογη στο κιβωτιο) με τον ηλεκτροκινητηρα, στο αριστερο κατω (3ο) τεταρτημοριο με ενδειξη την μπαταρια. Το πανω τμημα λοιπον του ημικυκλιου αντιπροσωπευει την συνολικη διαθεσιμη δυναμη που χωριζεται σε αυτη που προερχεται απο τον κινητηρα (με συμβολο τη σταγονα) και σε αυτη απο τον ηλεκτροκινητηρα (με την αστραπη). Οταν η σταγονα ειναι ‘γεματη’ δειχνει οτι ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια, οταν ειναι αδεια ο κινητηρας ειναι σβηστος. Οσο περισσοτερη φορτιση εχουν οι μπαταριες τοσο μεγαλυτερο ειναι το ποσοστο του ημικυκλιου που καλυπτει η αστραπη κατα την επιταχυνση/κινηση του αυτοκινητου. Ωραια γκατζετια! :thumbsup:
Αλλο cool feature ειναι οταν το βαζεις μπροστα...ουσιαστικα ανεβαινει η βελονα στο ready χωρις να παιρνει μπρος η μηχανη ή οτιδηποτε, επιλεγεις D, B ή R στο κιβωτιο κι εφυγες..

Τελος γι αυτους που αγχωνονται με την απουσια φυσικων κουμπιων στην κονσολα, και για ολους τους reviewers που κραζουν...


Απλα πραγματα! Δυστυχως ομως οχι στα ελληνικα...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#480520
Zeus έγραψε:Αφου λοιπον το αφησα να με παει σπιτι...

Εδώ βλέπω το πας όλο με brake mode; Γιατί; Εγώ brake mode βάζω μόνο σε κατηφόρες, εφόσον θέλω να κόψω ταχύτητα ή/και να σταματήσω, ή για να μην κουράζω τόσο τα φρένα σε απαιτητικά φρεναρίσματα. Απ' όσα διάβασα, πάνω-κάτω η υβριδική λειτουργία είναι παρόμοια με αυτή του lexus. Θεωρώ πως τουλάχιστον στο κομμάτι του συγκεκριμένου video, η αυξημένη κατανάλωση ενδεχομένως δικαιολογείται από αυτό. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#480521
Scotch έγραψε:Εδώ βλέπω το πας όλο με brake mode; Γιατί; Εγώ brake mode βάζω μόνο σε κατηφόρες, εφόσον θέλω να κόψω ταχύτητα ή/και να σταματήσω, ή για να μην κουράζω τόσο τα φρένα σε απαιτητικά φρεναρίσματα. Απ' όσα διάβασα, πάνω-κάτω η υβριδική λειτουργία είναι παρόμοια με αυτή του lexus. Θεωρώ πως τουλάχιστον στο κομμάτι του συγκεκριμένου video, η αυξημένη κατανάλωση ενδεχομένως δικαιολογείται από αυτό. :hmmm:

Δηλαδη λες εχει drag? :hmmm:
Θεωρησα οτι ετσι θα μαζευω ενεργεια για την μπαταρια σε καθε αφημα... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#480522
Zeus έγραψε:Δηλαδη λες εχει drag? :hmmm:
Θεωρησα οτι ετσι θα μαζευω ενεργεια για την μπαταρια σε καθε αφημα... :tomato:

Αν η λειτουργία είναι ίδια με του lexus, έχω την εντύπωση ότι πήγαινες σαν να είχες ελαφρώς (?) σηκωμένο το χειρόφρενο :s_dunno
Τελευταία επεξεργασία από Scotch και 01 Φεβ 2018, 14:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#480523 To brake mode (πχ στο i3) είναι γαμάτο γιατί πρακτικά μπορείς να οδηγείς με ένα πεντάλ. Εξαρτάται από το καλιμπράρισμα που έχουν κάνει κι αν έχουν σαφώς ορισμένο κομμάτι της διαδρομής του γκαζιού που σου επιτρέπει να κάνεις coasting.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#480525 Στον γυρισμο απο Τριπολη στα κατηφορικα τμηματα δεν ηταν αρκετα να φορτισει στο φουλ τις μπαταριες μεχρι την Κορινθο?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#480526 Και στο Auris hybrid το brake mode δουλευε οπως στο i3.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#480528 To brake mode πως δουλευει? Γινεται ο ηλεκτροκινητηρας γεννητρια? Πως τον ενεργοποιεις ωστε να το βαζεις μονο σε κατηφορες? Ενα κουμπι στο ταμπλω ή πρεπει να μπεις στις ρυθμισεις;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#480529 Zeus εχεις γκαραζ στην Αθηνα? Αν ναι, εχεις κοντα στη θεση σου, μπριζα?
Στο εξοχικο στο χωριο, ο κατασκευαστης εβλεπε παρα πολυ μπροστα το 2005 :lol: και στη θέση μου ακριβως διπλα, εχει μπριζα ετοιμη και μαλιστα δικη μου, οχι κοινόχρηστη. :metalo: